9.8/10

Lizzy

Ik heb reeds meerdere keren bij Applepiepieces besteld. Zowel de mooiste sierraden als onlangs het boek van Mariko, Sell your stuff online. Het is steeds een cadeautje een pakje van Mariko in de... Ik heb reeds meerdere keren bij Applepiepieces besteld. Zowel de mooiste sierraden als onlangs het boek van Mariko, Sell your stuff online. Het is steeds een cadeautje een pakje van Mariko in de brievenbus! Ze zal altijd een persoonlijk briefje schrijven, erg leuk!

Altijd een persoonlijke touch aan je pakje en alles supermooi ingepakt!
Mooie bijzondere producten en ze heeft toch echt een geweldig boek geschreven!

Mooie site, mooie sieraden, echt een cadeautje.

Overzichtelijke site.

Leuke producten, snel verzonden en duidelijke communicatie hierover. Een cadeautje op zich om het pakje open te maken.

Alles ademt een fijne sfeer uit.

Echt leuke producten! En wat een super snelle levering. Een cadeautje om te ontvangen. Ik ben echt blij met mijn armbandjes.

Duidelijke mails met stand van zaken.
Snelle levering.

Nee

Wendy

Snelle levering, leuk ingepakt, mooi sieraad.

Prachtige sieraden.

Foto van sieraad om bij persoon zodat maat beter zichtbaar is. Had mijn poppetje aan ketting groter verwacht.

sph rost

mooi inpakpapier, het snoepje erbij, de glitters en persoonlijk briefje

Jeanene

I saw, I bought, I believed! Ik heb lekker rond gesnuffeld op de site, ik zag een mooi cadeau voor mijn moeder, ik heb het besteld en goed en mooi verpakt ontvangen. Het product was precies zoals... I saw, I bought, I believed! Ik heb lekker rond gesnuffeld op de site, ik zag een mooi cadeau voor mijn moeder, ik heb het besteld en goed en mooi verpakt ontvangen. Het product was precies zoals beschreven op de site en zoals op de afbeelding. Ik ben zeer tevreden!

What you see is what you get. Goede informatie verstrekking.

Geen op of aanmerkingen

Esther

Erg leuke winkel, origineel en goede kwaliteit.

Marjolein

Super!! Er zat een extraatje bij mijn bestelling omdat het door mij bestelde uitverkocht was, echt heel leuk!!

Persoonlijke benadering, verpakking

Geen verbeterpunten, tips: sleutelhangers

Simone

Ik ben heel erg blij met mijn Merkaba ketting! Subtiel en erg mooi afgewerkt.