9.8/10

Prima, maar vond ik de bestelde items 'in het echt' wat tegenvallen. Persoonlijk had ik er, gezien de prijs, meer van verwacht.

Persoonlijke benadering

Reactie Celebrate Books:

Hallo Trea, Dankjewel voor je berichtje. Jammer dat de bestelling van de Varisciet armband en de Chokdi gelukskaart niet helemaal naar wens zijn. Je kunt mij deze bestelling ook retour sturen hoor,... Hallo Trea, Dankjewel voor je berichtje. Jammer dat de bestelling van de Varisciet armband en de Chokdi gelukskaart niet helemaal naar wens zijn. Je kunt mij deze bestelling ook retour sturen hoor, dat is nooit een probleem. Want 'jij niet blij, wij niet blij'. Ik verneem graag van je. Groetjes, Mariko

Ik heb maal hetzelfde product gekocht in 1 keer en dit is allemail geleverd.

...

Nee, het was erg leuk verpakt.

Joyce

Originele producten, mooie kwaliteit en geweldige service: alles is mooi verpakt en het persoonlijke kaartje erbij maakt het helemaal af! Hier spreekt een superfan;-)!

Persoonlijke boodschap bij het pakketje!

Nee, ga vooral zo door!

Bernadette

Leuke webshop en snelle levering. Altijd goed en leuk verpakt met een lekkere attentie erbij. Steeds een feestje om de bestelling te ontvangen, word er blij van.

Originele en betaalbare sieraden, goede en snelle info per mail over de bestelling en verzending.

Nvt

Danielle

Gemakkelijk en snel bestellen. Bezorging ging ook super snel en het materiaal is super leuk en van goede kwaliteit!

Snel, kwalitatief goed

Ik heb al een paar keer sieraden besteld bij Applepiepieces. Tot nu toe altijd goede kwaliteit en mooie sieraden. Onderhouden goed contact met de klant m.b.t. de bestelling en verzending. Nette... Ik heb al een paar keer sieraden besteld bij Applepiepieces. Tot nu toe altijd goede kwaliteit en mooie sieraden. Onderhouden goed contact met de klant m.b.t. de bestelling en verzending. Nette levering, altijd leuk verpakt wat me altijd vrolijk maakt bij het uitpakken.

Mooie overzichtelijke website. Goede kwaliteit sieraden. Eigenlijk bij het bovenstaande al m'n positieve punten gegeven.

Applepie

Leuk product wat past bij de naam van ons bedrijf

Helene

Prima. Leuk assortiment, en snelle levering.

De beschrijving bij de artikelen

Geen.

Snelle bezorging, leuke spulletjes waar je heel hebberig van wordt. Leuk verpakt. Blije vriendin en zelf al weer wat op het verlanglijstje ?

Alles is goed verzorgd