9.8/10

Sasja

Supersnelle service, prachtige producten, feestelijk verpakt en regelmatig scherpe en verrassende aanbiedingen!

Prachtige collectie voor elke prijsklasse/ Great collection for every budgetSnelle service / quick response timeSnelle en klantvriendelijke klachtenafhandeling / quick and customer friendly service

Kircylicious

Super content!

Originaliteit en hebberigheid

None

Elske Kolkman

Ik ben de trotse oprichtster en eigenaresse van Theekransjes - De landelijke community van aangesloten en gecertificeerde professionals die Theekransjes organiseren vanuit de officiële Theekransjes... Ik ben de trotse oprichtster en eigenaresse van Theekransjes - De landelijke community van aangesloten en gecertificeerde professionals die Theekransjes organiseren vanuit de officiële Theekransjes Methode. Dus ik MOEST gewoon de ketting met roze theekopje en kannetje hebben! Super origineel en met een goed hart voor de wereld, yes ik ben fan!

Prachtige uitstraling, mooi en origineel assortiment met mooie kwalitatief goede materialen.

Misschien een tip om in het product overzicht te kunnen filteren op populariteit/nieuw toegevoegd/prijs. Zeker met bijvoorbeeld weer Sinterklaas in aantocht waar bij Surprises een vast budget... Misschien een tip om in het product overzicht te kunnen filteren op populariteit/nieuw toegevoegd/prijs. Zeker met bijvoorbeeld weer Sinterklaas in aantocht waar bij Surprises een vast budget afgesproken is.

isabelle Zanten - Crivello

Mooie sieraden en prachtig verpakt !Het ontangen en openen van het bestelde is al een kado op zich !!

Goede feedback

Kirsten

Een cadeau om te krijgen. Snel geleverd en prachtige sieraden.

Mooi verpakt.Duidelijke website.Je wordt op de hoogte gehouden van de verzending.Prachtige sieraden!!

Dominique

Het open maken van het doosje waar mijn MerKaBa ketting in zat bracht al een glimlach op mijn gezicht ! Wat leuk en mooi ingepakt en had even een echt geluksmomentje. Bedankt !

Alles netjes verzorgd !

Laura

They make amazing jewelry!

Nicely packeged if you want (gift wrap)

Anne

Mijn ervaring is dat Applepiepieces hele mooie pieces heeft! En mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan wordt dit altijd super netjes opgelost!

Wat een kadootje! Supermooi sieraad, leuk verpakt en goede service....

Marian

Lieve armband die snel werd geleverd met bijzondere verpakking, echt een kadootje wat je krijgt.