9.8/10

Vrolijke, mooie, betekenisvolle producten. Vriendelijke service.

Vriendelijke snelle service, producten waren leuk verpakt.

Ik had de chokdi kaart groter verwacht, misschien de maten duidelijker aangeven of een "Let op-je" plaatsen. Desalniettemin erg blij met mijn aankoop.

Daphne Mierop

Goede, vriendelijke service. Denken mee. Veel variatie in artikelen. Net even anders dan de rest.

Denken mee.

Snelle levering, mooie producten, zeer tevreden

Plaatje klopt!

Ik heb 2 dezelfde ringen besteld maar wilde er eigenlijk 3 hebben! Maar het was uitverkocht!

Marjon Smits

Geweldig! Mijn tante en nichtje waren heel blij met de oorbellen!

Mooie en originele producten!

De verzending duurde langer dan verwacht. (Maar ik ben verwend met "voor 22.00 uur besteld, morgen in huis")

Snelle levering, netjes ingepakt, prima communicatie!

Persoonlijke aandacht.

Marjo

Hartstikke goed, ondanks drukke maand mijn verzoek om zsm te verzenden ivm verjaardag de volgende dag ingewilligd, en had het op tijd binnen! Later ook nog even gevraagd of het gelukt was, super... Hartstikke goed, ondanks drukke maand mijn verzoek om zsm te verzenden ivm verjaardag de volgende dag ingewilligd, en had het op tijd binnen! Later ook nog even gevraagd of het gelukt was, super aardig, heel fijn zo!

Hele goede klantenservice, snelle levering, mooie spullen, gewoon top

Niets eigenlijk

Super vriendelijk contact.. aanrader!

Heel positief

Het gevoel dat je persoonlijk geholpen wordt ondanks dat het een webshop is.

Het kostte een paar pogingen om van tot het product aanklikken in het winkelmandje te komen.

Cecilia Stok-Korver

Service is altijd goed. Er wordt alles aan gedaan om mij als klant tevreden te houden. Daardoor ben ik al jaren een vaste klant.

Veronique van Breugel

Alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf.

De site biedt hele leuke en originele sieraden aan. Ik hou ervan als sieraden een betekenis hebben en vele hebben dat dan ook. Verder is de kwaliteit van de producten goed. Ook vind ik het leuk hoe... De site biedt hele leuke en originele sieraden aan. Ik hou ervan als sieraden een betekenis hebben en vele hebben dat dan ook. Verder is de kwaliteit van de producten goed. Ook vind ik het leuk hoe ze een bestelling verpakken. Toch elke keer weer net of je een klein cadeautje krijgt, ook al heb je het zelf besteld.