9.8/10

Linnekuh

Aparte en bijzondere oorbellen koop ik telkens bij Applepiepieces

Aparte dingen, persoonlijke cadeautjes :-)
Leuke manier van reclame maken
Overzichtelijke website, ook mobiel!

Ik heb 3 bestellingen gedaan bij dit bedrijf de afgelopen jaren, moest telkens een nieuwe account aanmaken, hij zou mijn emailadres niet meer herkennen.. irritant!

Nathalie

Goede ervaring! Mooie ring gekocht, echt iets bijzonders. De verpakking was ook prachtig, echt een cadeautje. Veel zorg en aandacht aan besteed. En er werd direct terug gereageerd toen ik een vraag... Goede ervaring! Mooie ring gekocht, echt iets bijzonders. De verpakking was ook prachtig, echt een cadeautje. Veel zorg en aandacht aan besteed. En er werd direct terug gereageerd toen ik een vraag had. Fijn!

Mooie sieraden.

Geen.

Leuk en bijzonder vriendelijk bedrijf met ook nog eens hele mooie sieraden. Had zelf oorbellen besteld. ?

Kim van Nijnatten

In de afgelopen jaren zeer regelmatig allerlei moois besteld... zowel voor mezelf als voor anderen. Het zijn en blijven altijd kleine cadeautjes!!

Nienke ~ Mint&More

Altijd super tevreden met de mooie collectie, snelle verzending en persoonlijke touch met inpakken. Een enorme aanrader!

Klantvriendelijk, gebruiksvriendelijke webshop en mooie, variërende collectie.

Marieke

Uitstekend! Snelle service, mooie producten.

Hoi, alles is goed aangekomen.
alleen dacht ik dat ik kralen besteld had maar....het bleken snoepjes...ws niet goed gelezen.
Nu zat ik met hele dure snoepjes !!

Ik heb hier een heel mooi armbandje gevonden. Hele lieve leuke sieraden maar met een licht stoere twist. Als je door de webshop gaat zou je het liefst alles willen kopen :)

De cadeauservice is uitstekend!

Geen.

Wendy

Een mooi bedrijf met hele mooie spullen. De collectie is vernieuwend en origineel.

Mooie presentatie van de spullen.