Frances Fortuin

Zeer goede ervaring.

Angelica M. Frittitta

Voor ons een zeer prettige ervaring met veel flexibiliteit, waarbij goed rekening werd gehouden met onze wensen.

Marleen Hegeman

Geweldige reis gehad die erg goed georganiseerd was. We hadden een leuke programma, wat niet te druk was en genoeg ruimte overliet voor eventuele invulling van ons zelf. We hebben in fantastische... Geweldige reis gehad die erg goed georganiseerd was. We hadden een leuke programma, wat niet te druk was en genoeg ruimte overliet voor eventuele invulling van ons zelf. We hebben in fantastische hotels geslapen en de afstanden waren prima te doen om te overbruggen van plaats naar plaats.

J. Albers

Voor de 2e keer een reis met/via Cazebonne gemaakt. Wederom alles tot in de puntjes geregeld, met veel oog voor detail, omgeving en betrokken adressen.

Eric Kersting

Wij hebben gekozen voor Cazebonne om hun enorme ervaring.
Parijs is zo groot en er is een overvloed aan aanbod van hotels en wijn/spijs activiteiten.
Martha weet hier uitstekend de weg...
Wij hebben gekozen voor Cazebonne om hun enorme ervaring.
Martha weet hier uitstekend de weg en heeft ons hierlangs gevoerd.
Onze Engelse reisgenoten hebben het fantastisch gehad.

Olivier van der Meijden

Super ervaring en bijzondere stek in de Provence. Met veel zorg uitgekozen.

Anne-Mieke Goedhart

Elke keer als we met Cazebonne reizen komen we op een mooie plek uit.

T. Veerman

Wij zijn al een aantal keer op reis geweest via Cazebonne en zijn altijd tevreden. Over de verblijven maar ook zeker over de programma's die ze kunnen verzorgen. De laatste keer zijn we naar... Wij zijn al een aantal keer op reis geweest via Cazebonne en zijn altijd tevreden. Over de verblijven maar ook zeker over de programma's die ze kunnen verzorgen. De laatste keer zijn we naar Lissabon geweest en de restaurants die ze voor ons gereserveerd hadden, waren veelzijdig en van goede kwaliteit.