Jaap van Eck

Wij hebben Cazebonne aangestuurd op onze preferenties. Zij hebben dit vertaald in maatwerk. De door Cazebonne geselecteerde accomodaties en arangementen waren zonder uitzondering van goed tot... Wij hebben Cazebonne aangestuurd op onze preferenties. Zij hebben dit vertaald in maatwerk. De door Cazebonne geselecteerde accomodaties en arangementen waren zonder uitzondering van goed tot uitstekend niveau. Wij hebben mede dankzij Cazebonne een geweldige vakantie gehad. Belissimo!

Freek (en Wilma) Nabers

We hebben een fantastische 2 dagen gehad. De gastvrouw Gabrielle is erg hartelijk, kookt erg lekker en heeft de reuk- en smaaktest voorafgaand aan het proeven van de wijn op een wel heel aardige... We hebben een fantastische 2 dagen gehad. De gastvrouw Gabrielle is erg hartelijk, kookt erg lekker en heeft de reuk- en smaaktest voorafgaand aan het proeven van de wijn op een wel heel aardige manier met ons doorgenomen. De 1e avond heel gezellig met Gabrielle en haar echtgenoot Gilles (architect) gegeten. De 2e avond hebben samen met 2 andere stellen (buren en vrienden van hen) meegegeten alsof we elkaar al jaren kenden. En de Provence is prachtig eind oktober (indian summer)

Kees en Chantal Sloot

Onze reis naar spanje wilden we graag in een paar dagen doen ! Door eerdere goede ervaringen direct cazebonne gevraagd om hulp! Wederom een succes! Zeer persoonlijke benadering voor onze interesses... Onze reis naar spanje wilden we graag in een paar dagen doen ! Door eerdere goede ervaringen direct cazebonne gevraagd om hulp! Wederom een succes! Zeer persoonlijke benadering voor onze interesses om lekker te tafelen en speciale onderkomens.
Heel bijzonder deze reis was het bouiillebaisse maken in Marseille met Gilles , een echte aanrader. Ook de restaurant keuzes waren perfect !
Kortom.... we hebben genoten!
Dank daarvoor
Kees en Chantal Sloot

Pim van Erk

Betreft Rondreis door de wijngaarden van Bordeaux & Bordeaux stad.
De documentatie zag er keurig uit en we hebben nergens een voucher af hoeven geven omdat het bekend was dat we kwamen Betreft Rondreis door de wijngaarden van Bordeaux & Bordeaux stad.
Het was eens reis van vijf nachten in vijf verschillende hotels, Vijf diners met een 1/4 fles wijn........, stond niet bij of dit pp was en de restaurants en hotels zijn er op verschillende manieren mee omgegaan. We kregen of een glas wijn pp, of een fles, of een karaf wijn voor beiden. 1/4 fles wijn komt een beetje bekaaid over..
Diners waren of in hotel of in een aangegeven restaurant, prima gegeten. Vooral restaurant La Belle Epoque in Bordeaux en Le Bistrot de la Gare verdient een extra vermelding, Leuke bediening en heerlijk eten. Het diner in Chateau Maucaillou was eenvoudig maar met liefde klaargemaakt en een bijzonder sympatieke gastheer die ons voor is gereden naar de wijnproeverij. De overnachtingen: nacht 1 Chateau Pomys gastvrije ontvangst, De barruimte was eveneens de ontbijtruimte met bankjes zodat je het gevoel had in een wachtkamer van een station een apero te gebruiken. Ontbijt was uitstekend. Kamer was correct, maar niets bijzonders, had ook een kamer van een hotelketen kunnen zijn. Nacht 2 Chateau Maucaillou, we waren de enige gasten, dus alle aandacht van de eigenaar. Kamer was echt een kamer zoals je verwacht in een chateau, met prachtige badkamer. Nacht Hotel Le Normandie. We hebben maar rondjes gereden om het hotel te vinden, De ingang van het hotel zit in een andere straat, 7 et 9 Cours du 30 Juillet loopt er langs aan de zijkant ingang is in andere straat. Verder eenvoudig stadshotel, Hulpvaardig personeel. Nacht 4 Chateau de Môle, prachtige kamer, dit was wel de topper, er zou een proeverij bij zijn, maar dat is niet gebeurd, ook niet zo'n ramp...nacht 5 Chateau de Latour Martillac, Voor de kamer moesten we door een nauw gangetje door een binnenplaats, kleine benauwde kamer, voor het ontbijt en natuurlijk voor vertrek moest er weer door de binnenplaats gegaan worden, daar lag een grote plas voor de deur, Je koffer moest je optillen en en een grote stap nemen om over die plas heen te stappen, er werd niets aangedaan.. Wat betreft de overnachtingen wil ik als kritiek meegeven dat het moeten verhuizen iedere nacht, erg vermoeiend is, je komt achter in de middag aan, drankje, diner en dan naar bed, de volgende dag vaak weer om 10.30 u in een wijnkelder verwacht, Soms 2 wijnkelders per dag. Dit is allemaal teveel. Ik weet niet of dit een bestaande tour is, maar ik zou sterk aanraden 2 overnachtingen te plannen en zeker niet iedere dag een bezoek en zeker geen twee aan een wijnkelder. De streek is niet zo uitgestrekt dat je iedere nacht in een ander hotel moet overnachten, Deze tour was met 2 en 3 nachten in 2 hotels beter geweest. De bezichtiging in Saint-Emillion was zeker de moeite waard. Al met al was het een leuke reis maar nogmaals te vermoeiend dat verkassen ieder dag, we hebben uit de koffer moeten leven.. Ik hoop dat u hiermee iets kan en iets doet. Het eindoordeel hangt een beetje af of dit een bestaande reis was of dat de reis op verzoek zo was samengesteld, we hebben de reis namelijk cadeau gekregen, zelf had ik de tour anders samengesteld zoals u wel kunt snappen.

A.J. Bikker

De accommodatie Les Pierres Sauvages bij Gabrielle en Gilles buiten het dorp Besse-sur-Issole overtrof onze verwachtingen! Prachtig en zeer rustig gelegen. De prachtige herfstkleuren in oktober zijn... De accommodatie Les Pierres Sauvages bij Gabrielle en Gilles buiten het dorp Besse-sur-Issole overtrof onze verwachtingen! Prachtig en zeer rustig gelegen. De prachtige herfstkleuren in oktober zijn indrukwekkend en de temperatuur in deze periode van het jaar is heerlijk. Gabrielle is een op en top gastvrouw! Haar gerechten zijn bijzonder smakelijk!

Henk

Zeer positief en heel verrassend. Je komt op plekken die in geen enkel reisgids staan vermeld
En de gereserveerde restaurants in Lissabon, met de wijnproeverijen ,waren top
We hebben...
En de gereserveerde restaurants in Lissabon, met de wijnproeverijen ,waren top
We hebben ook erg genoten van de locale private gids José. Hij heeft ons veel laten zien en verteld. Ter afsluiting van de reis was de herdade in alentejo een mooie plek om tot rust te komen van de hectiek van de grote stad.,het gebouw en entouragedeed denken aan Zuid Afrika.
Midden in de natuur
Kortom Een trip om niet te vergeten

Benjamin

Mooi samengestelde reis, leuke hotels, en de besproken locaties voor het wijnproeven waren allemaal anders maar goed geregeld. We hebben een heerlijk weekend gehad, leuke wijnen kunnen proeven en... Mooi samengestelde reis, leuke hotels, en de besproken locaties voor het wijnproeven waren allemaal anders maar goed geregeld. We hebben een heerlijk weekend gehad, leuke wijnen kunnen proeven en kopen en heerlijk gegeten.

Ruud Kuper

Prima en attent!

René van der Enden

Ik heb voorafgaand aan mijn vakantie naar Spanje (met de auto) Cazebonne gevraagd om een paar speciale stops voor me te arrangeren in Zuid en Noord-Oost Frankrijk. Dit heeft Cazebonne meer dan... Ik heb voorafgaand aan mijn vakantie naar Spanje (met de auto) Cazebonne gevraagd om een paar speciale stops voor me te arrangeren in Zuid en Noord-Oost Frankrijk. Dit heeft Cazebonne meer dan waargemaakt! Ik heb drie enorm leuke en bijzondere adresjes gekregen waar ik anders nooit terecht zou zijn gekomen!

Yolanda Massaar

In 1 woord TOP! Al 3 jaar wijnreizen gemaakt door o.a. Duitsland/Frankrijk/Oostenrijk/Italie en Luxemburg. Overnacht op prachtige plekjes en genoten van heerlijke wijnproeverijen.