Marjo Meessen

Prachtige reis, alles goed verzorgt. Hotel op perfecte ligging om van de gratis openbaarvervoers bewijzen gebruik te maken. Eten in 2 sterren restaurant was super. Heel aardige gids voor de... Prachtige reis, alles goed verzorgt. Hotel op perfecte ligging om van de gratis openbaarvervoers bewijzen gebruik te maken. Eten in 2 sterren restaurant was super. Heel aardige gids voor de wijngaardenwandeling. Had zelf drinken voor ons meegenomen. Bezoek aan wijnboer was super, heeft de nodige wijnvoorraad voor thuis op geleverd!
Hadden eigen fietsen mee, mogelijkheid om deze bij hotel te stallen. Prachtige fietsroutes gedaan langs de ahr. Hadden extra nacht bijgeboekt, kregen heel grote kamer. Heerlijk ontbijt, en zelfs de mogelijkheid om in je eigen wijnkluisje dat bij elke kamer zit, je eigen flesje wijn uit te zoeken voor de avond. Top!!

Guido ten Hengel

Echt weer prima geregeld. Alleen tussen de beschrijving en de werkelijkheid zaten wel wat verschillen.
Geen ontvangst met champagne bij B&B, maar wat ik het meest jammerlijke vond, was dat bij de eerste champagne proeverij stond dat er een hele toelichting zou zijn op het proces en die was er in het geheel niet. Voor opbouw is deze wel essentieel.

Janine & Roland

Wij zijn net terug van de wijnreis Sancerre-Saumur (5dgn). Heerlijk genoten van de wijnproeverijen, de goede organisatie en de mooie wijnstreek. Het Hotel de la Loire in St Sautur, zou niet direct... Wij zijn net terug van de wijnreis Sancerre-Saumur (5dgn). Heerlijk genoten van de wijnproeverijen, de goede organisatie en de mooie wijnstreek. Het Hotel de la Loire in St Sautur, zou niet direct mijn 1e keus zijn, maar het was schoon en vriendelijke ontvangst en service van de eigenaresse. Het diner op de 1e avond, bij St. Petit Berry, welke om de hoek ligt bij Hotel de la Loire, zou ik schrappen of althans een ander alternatief voor zoeken. Het was geen sfeervol restaurant om een gezellige maaltijd te genieten, dus hier waren wij ook snel klaar. Hebben vervolgens een drankje gedaan bij Rest, Le Ship welke vrijwel naast Hotel de la Loire ligt, hier kun je overigens ook goed eten :-)
De wijn proeverijen waren echt perfect geregeld, wel een uitdaging om dit smorgens om 10.00 uur te doen. Vriendelijke ontvangst, goede uitleg, zowel bij de grotere als kleinere wijngaarden.
Het 2e deel vd reis nabij Saumur, is voor ons echt top. Hier gaan wij zeker terug, uiteraard voor de wijnen en kastelen maar ook naar Hostellerie La Croix Blanche. Dit is meer een hotel van onze smaak en keuze, waarbij ze een goed restaurant Le Plantagenet hebben alsook een Lounge/bar om te zitten en een drankje te doen. De ligging is perfect en de gastvrijheid en service stralen er vanaf ! Kortom,dank aan de goede organisatie van Martha van Cazebonne.

Wilma Hulskorte- van Ree

Stedentrip Rome in februari 2018

Ingrid Keusters

Snelle reactie en mooie overnachtingsplaatsen

Carina

Over het algemeen zeer goede ervaringen. Dit is ons vijfde reisje via Cazebonne en we zijn er zeer content mee.

Pascale & Ronald

In een online en transparant tijdperk weet Cazebonne de verborgen adresjes te vinden, alles met het oog op de ultieme beleving. Zo weet en blijft Cazebonne ons al bijna 10 jaar verrassen. In een online en transparant tijdperk weet Cazebonne de verborgen adresjes te vinden, alles met het oog op de ultieme beleving. Zo weet en blijft Cazebonne ons al bijna 10 jaar verrassen.
Onze eerste kennismaking gaat terug naar het boeken van onze zomervakanties op uitzonderlijke en vrijwel onbekende accommodaties.
Daarna zijn we als culinaire wijnliefhebber meegegroeid met het aanbod van Cazebonne.
Van de Périgord tot de Elzas: verrassende en gevulde reisarrangementen waar de lokale keuken en wijn elkaar vinden in een niet-alledaagse setting door o.a. het contact met de lokale cultuur en de locals. Dat is waar Cazebonne voor ons staat.
Daarnaast is er bij Cazebonne binnen het menu à la carte altijd ruimte voor specifieke wensen.
'Caze Bonne' : de naam dekt de lading volkomen ;-)

Marthe van Dongen

Leuke lunches, mindere bedden.

A. Schreurs

Vooral de toegevoegde waarde van sommeliere Daniele maakte ons verblijf bijzonder.

Monique Jeuster

We hebben een hele leuke reis gemaakt die vooraf prima geregeld was. Het contact met Martha verliep erg prettig.
Het verblijf in Le Petit Paris was erg leuk, prachtige locatie, mooie kamer en prima ontbijt. De volgende dag hadden we een afspraak bij Bruno Desaunay. Helaas wist men niet dat we kwamen . We hebben wel wijn geproefd maar zonder uitleg. De wijnen waren ook erg koud, wat het proeven niet bevorderde. Persoonlijk hadden we hier iets meer van verwacht. De proeverij bij Sensation Vin in Beaune was daarentegen wel leerzaam en interessant. Even dachten we dat de proeverij tussen de wijngaarden zou zijn omdat dit buiten op het bord stond, maar helaas was dat niet zo.
Het verblijf en de ontvangst in Château de Chassagne-Montrachet was erg prettig,. Heel fijn was dat men ook Engels sprak. Alles was prima geregeld. Leuke rondleiding, heerlijke lunch.