ten Holt

Dankzij Cazebonne hebben we een fantastische week gehad.

Laura

Ons verblijf in Le coq au champs was heel bijzonder. Een bijzonder mooi plekje in Normandië!
Zeer gastvrij, prima ontbijt en een fantastisch diner met goede wijnen.
De degustation Foie...
Zeer gastvrij, prima ontbijt en een fantastisch diner met goede wijnen.
De degustation Foie Gras was erg leuk en lekker!

Benny

Zeer goed, tot in de puntjes geregeld.

Huysmans

Hi

Hi

Prima organizatie van Cazebonne. Wel zou ik niet meer de locatie in Riquewirh (la couronne) gebruiken. Het is echt een gedateerd hotel, wij hebben zelf om een andere kamer moeten vragen vanwege de kleine kamer en nog kleinere badkamer (ondanks grand comfort kamer in boeking). Tip om te eten in RIquewihr is AU Trotthus (frans eten met aziatische twist).

Eigscheim aanbevelen als leuk stadje en Kaysersbergh.

Karin

Goed en duidelijk geregeld vooraf!
Ook de reis zelf was top!

Marijke A.

Uitstekend hotel (L'écluse in Stadtbredimus, Luxemburg), mooie kamer met prachtig (privé)terras, uitzicht op de wijnvelden.
geweldige maaltijd met heerlijke Crémants. Uitgebreid, smakelijk...
geweldige maaltijd met heerlijke Crémants. Uitgebreid, smakelijk ontbijt; buitengewoon prettig, vriendelijk. personeel.

Twee royale proeverijen.

Tessa Tanis

De hulp tijdens het boekingsproces was prima. Helaas was de locatie niet helemaal wat we ervan verwacht hadden.

Feijen Toon

Cazebonne organiseert voor ons al vele jaren naar volle tevredenheid culinaire/wijnreisjes naar div landen. De reizen worden erg goed naar onze wensen aangepast.

David Jonckheer

Goede ervaring. Alle info was duidelijk en op tijd.