Eva

Fantastische verzorging! We kwamen aan op de prachtige Avenue de Champagne waar Martha een B&B had geregeld. Hier werden we warm onthaald met een glaasje champagne. Martha heeft twee mooie... Fantastische verzorging! We kwamen aan op de prachtige Avenue de Champagne waar Martha een B&B had geregeld. Hier werden we warm onthaald met een glaasje champagne. Martha heeft twee mooie rondleidingen verzorgd bij zowel een grote als een kleine champagneboer, het waren heerlijke dagen, absoluut een aanrader!

Kirstin de Vilder

Strak geregeld!

Snelle reacties op mijn mails, vriendelijk en behulpzaam. Geweldige agriturismo om te overnachten en wijnboerderij voor de wijnproeverij.

Linda Driebergen

Cazebonne heeft het meeste weer prima geregeld, m.n. Het verblijf in Italië en onze vaste overnachting in Frankrijk waren goed.
Over het verblijf, en dan m.n. De restaurants en de wijnen in...
Over het verblijf, en dan m.n. De restaurants en de wijnen in de Pfalz, en de persoonlijke aandacht hier vonden we tegenvallen.

Jaap

Was allemaal goed! Vooral Martha is top

Annette Terpstra

Bij elke hotel en restaurant maar vooral ook bij de wijnproeverijen werden we vorstelijk ontvangen. Zoveel aandacht en extraatjes en het eten was subliem!

Bettina Gericke

Onze roadtrip door Zuid Tirol en Toscane was voor ons de eerste keer een reis met Cazebonne - en dat is supergoed bevallen! Vanaf dag 1 waren wij blij verrast door de gekozen locaties en... Onze roadtrip door Zuid Tirol en Toscane was voor ons de eerste keer een reis met Cazebonne - en dat is supergoed bevallen! Vanaf dag 1 waren wij blij verrast door de gekozen locaties en bezichtigingen. Ook de voor ons geboekte restaurants etc. - alles was TOP! Wij gaan vast nog een keer met Cazebonne op stap!

George Dufay

Wij hebben aan Cazebonne gevraagd voor ons een specifieke wijnreis samen te stellen met verblijf in een B&B. Dit is weer zeer goed gelukt. Wij zijn weer erg tevreden.

P. den Haan

We zijn voor de tweede keer door tussenkomst van Cazebonne op vakantie geweest.
We zijn voor de tweede keer door tussenkomst van Cazebonne op vakantie geweest.
Het was opnieuw zeer goed georganiseerd , alle afspraken klopten en alle adressen tijdens onze reis waren goed tot zeer goed. We hebben echt vakantie gehad !
Een calamiteit (staking op een luchthaven) die ons overkwam was voor Cazebonne direct reden adequaat te handelen.
De geboden service en oplossingsgerichtheid was bijzonder!
Kortom wij zijn zeer tevreden.

Sieneke van Dijk

Vriendelijk en behulpzaam..