Duidelijk, vriendelijk en snel

Pauline Bouvy-Koene

Niets was te veel gezegd bij de beschrijving van de accomodaties in Vivo D'Orcia in Toscane. Een gebied waar aan de buitenkant de tijd heeft stil gestaan maar waar binnen in het appartement alle... Niets was te veel gezegd bij de beschrijving van de accomodaties in Vivo D'Orcia in Toscane. Een gebied waar aan de buitenkant de tijd heeft stil gestaan maar waar binnen in het appartement alle comfort van nu aanwezig is.

Marijke Asberg

Snelle en doeltreffende reactie op aanvraag; idem toen op de valreep nog een derde persoon mee wilde.
De wijnproeverijen waren uitstekend en zeer royaal wat betreft het proeven (tot wel 10 verschillende wijnen). Het was echter direct zitten en proeven; we hadden ook nog enige rondleiding verwacht.
Het hotel waar we gehuisvest waren, Christiana's Wein und Art-hotel, was kwalitatief OK (bedden, ontbijt, hygiëne, diner)maar met een nogal deprimerende uitstraling. Er moet toch iets aantrekkelijkers te vinden zijn in de buurt.
Het "Degustations" diner de tweede avond was prima, de plek leuk; maar "Degustations" is teveel gezegd.

Cruijsen

Cazebonne al meerdere jaren goede ervaring. Laatste bestemming teleurstellend

Antoinette van Bruinisse

De reis naar beaune was erg leuk en het gebied is prachtig. Cazebonne heeft bij mij geen slechte, noch een goede indruk achtergelaten. De reis is geboekt en dat was het. Ik zou hen daarom niet persé... De reis naar beaune was erg leuk en het gebied is prachtig. Cazebonne heeft bij mij geen slechte, noch een goede indruk achtergelaten. De reis is geboekt en dat was het. Ik zou hen daarom niet persé aanbevelen.

Erg leuk onderkomen en de flessen wijn als verassing bij vertrek waren erg leuk!

Richard van Gurp

Goede reissuggesties en meegedacht en wllicht voor de liefhebbers van de architect van het guggenheimmuseum is ook een bezoek voor een lunch/diner/borrel aan het hotel Marques de Riscal ( in El... Goede reissuggesties en meegedacht en wllicht voor de liefhebbers van de architect van het guggenheimmuseum is ook een bezoek voor een lunch/diner/borrel aan het hotel Marques de Riscal ( in El Ciego ) een aanrader

Liselore Sauer

Cazebonne heeft altijd speciale locaties in haar aanbod en dat is de eerste reden om hiervoor te kiezen. De informatie en tips - gebaseerd op ervaring- er om heen maken dat je net buiten de gebaande... Cazebonne heeft altijd speciale locaties in haar aanbod en dat is de eerste reden om hiervoor te kiezen. De informatie en tips - gebaseerd op ervaring- er om heen maken dat je net buiten de gebaande paden komt.
Verder zijn de dames bijzonder vriendelijk en is alles altijd netjes op orde.

Henk Grimberg

Snelle reacties. Dit is goed geregeld.
Ook flexibel. Wij vroegen om een reis en men doet moeite om aan de vraag te voldoen.
Minder te spreken over de ligging van het overnachtingsadres...
Snelle reacties. Dit is goed geregeld.
Minder te spreken over de ligging van het overnachtingsadres t.o.v. de excursieplaatsen. Tussen Ligré en Montlouis-sur-Loire ligt meer dan een uur rijden (70 km). Overigens is een excursie bij iedere wijnboer zelf goed te regelen en de door Cazebonne aangeboden excursie had weinig meerwaarde.

lardy van der Pal

Het was een mooie reis ECHTER: we hadden verwacht voor dit geld dat er wel een mooie rondleiding bij een wijn boer zou zitten. Het draaiboek van de reis doet dit wel vermoeden. Omdat je een... Het was een mooie reis ECHTER: we hadden verwacht voor dit geld dat er wel een mooie rondleiding bij een wijn boer zou zitten. Het draaiboek van de reis doet dit wel vermoeden. Omdat je een hotelkamer deelt vind ik 450 EURO voor 2 nachten in een B&B die op booking slechts 80 eur per nacht is een hoop geld. Er zal ook een 3 gangen menu bij maar die was 35 p/p. In de reis zaten 2 proeverijen, maar er lag meer een prijslijst klaar van de wijn die je kon kopen. We hadden een mooie trip, maar ik vind persoonlijk dat we veel te veel geld hiervoor betaald hebben. Sorry dat ik het zou moet vertellen.