Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Familie de Boer

We hebben een fijne camper gehuurd. Je hebt altijd wel iets wat je zelf anders zou willen, daar hebben we tips voor gegeven. We zijn heel vriendelijk geholpen.

De eigenaren doen zelf de uitgifte en inname. Alles wat je nodig hebt krijg je meegeleverd.

De tijd die staat voor uitgifte en inname is te kort, realiteit is dat dat iets langer duurt. Dat vonden wij niet erg, maar je moet er wel rekening mee kunnen houden.
De tijd tussen inname en...
De tijd tussen inname en uitgifte van onze camper was eigenlijk te kort voor een echte goede schoonmaak, dus daar waren wat kleine puntjes.

Cees & Ingrid

Wij zijn zeer tevreden over de Camper EN de geleverde service! Een maand zonder zorgen gereisd door Duitsland - Denemarken - Zweden en Noorwegen.

Dag en nachtservice. Schone jonge Camper. Vriendelijke medewerkers!

Geen.

Brouwer

Voor ons de eerste keer maar niet de laatste keer, helemaal TOP

volledige uitrusting Camper

K.E.A. van Dijk

Leuke en spannende ervaring (eerste keer). Wel een andere manier van vakantie vieren dan bijv. met caravan of tent. 2 weken is minimaal nodig.

Toen er een lampje op de dashboard ging branden zijn we snel en kundig te woord gestaan.

Meer uitleg over gebruik Adblue, zeker als je daarmee nog nooit eerder te maken hebt gehad.

Kees Korver

Prima 3 weken met de camper onderweg geweest, zeker voor herhaling vatbaar, communicatie met Camperhuren verliep prima.

Communicatie verliep prima

Bezem in de camper

Appelboom/Vredeveld

fijne nieuwe camper

doorgegeven

Van Hattum

Op zich een goede ervaring gehad. Camper reed goed. Er zijn wat op en aanmerkingen. (Zie enquete)
Ongunstige haal en breng tijden.

Camper was schoon. Technisch in orde.

Voicemail afluisteren. Stank overlast van vuilwatertank tegengaan.
Elektriciteitskabel controleren voor klant. Niet op pad sturen met klemmende deur.

Ilja Schouten

Super top.

snelle service, staan meteen voor je klaar.

IJsselmuiden

We hebben 3 weken gereisd door europa, 3 weken geleefd in een prima verzorgde camper. Van het huren via de site tot het afhalen en terug brengen hebben we een zeer goede ervaring mee mogen maken.

Snelle communicatie zelfs onderweg telefonisch goed te woord gestaan.

Ga zo door!

Arnoud Pleij

Prima camper en goede dienstverlening

telefonische bereikbaarheid

uitleg raampje (knopje indrukken); wat meer kopjes/glazen