Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Fam. König

Perfecte camper. Gloed nieuw en vriendelijke mensen. Betrouwbaar. Een echte aanrader!

Goed geholpen

Een apart schaduwdoek zou per perfect zijn, maar zou zelf ook mee genomen kunnen worden

JS de Ruijter

Super, voorpret is goed. afspraken zijn duidelijk. aardig personeel. en super camper. kregen deze als bijna nieuw en was goed bevallen. veel power dus veel kunnen rijden en geen lastigheden daardoor... Super, voorpret is goed. afspraken zijn duidelijk. aardig personeel. en super camper. kregen deze als bijna nieuw en was goed bevallen. veel power dus veel kunnen rijden en geen lastigheden daardoor gehad. een paar puntjes hier en daar maar deze zijn besproken.

netheid camper, eigen personeel en camper zelf.

fiat assistance bij problemen onderweg

Margreke Kloosterman

De huur van de camper was weer top! Een heerlijke luxe kampeervakantie gehad dankzij de camper van camperhuren.nl.

Grote keuze in soorten campers, netjes en luxe.

nvt

Peeters

Goed tot zeer goed

Vriendelijke ontvangst, goede service onderweg, nette camper

Uitleg over enkele zaken, zoals knoppen dashboard, kon beter.

Familie Klomp

Prima, nette service! Fijne, jonge en luxe campers. Voor ieder wel een mooie maat te vinden.

Jonge, betrouwbare campers. Zeer nette overdracht. Koffie, persoonlijk, gesprekje..... super

Wat kleine inventariszaken. Grotere afwasbak/mand voor wie niet in de camper afwast. Misschien een leuk 2/4 persoons spelletje als standaard. Scheerlijn voor de luifel zou handig kunnen zijn. Wat kleine inventariszaken. Grotere afwasbak/mand voor wie niet in de camper afwast. Misschien een leuk 2/4 persoons spelletje als standaard. Scheerlijn voor de luifel zou handig kunnen zijn.
De meeste adblue jerrycans hebben een tuutje dat te klein is voor de vulopening. Misschien een trechtertje?

kerklaan

Een fijne organisatie waar we al jaren komen, goede en moderne campers.

service gericht, moderne campers, klantvriendelijk

Nathan de Jong

Fijn en duidelijk contact!

Telefonisch snel en vriendelijk te woord gestaan en probleem snel verholpen

Checken of de afvoer dopjes van de douche erop zitten. Dit zorgde bij ons voor zwavellucht en deze hebben wij afgeplakt. Later kwamen we de dopjes weer tegen...Voor mensen die de eerste keer gaan... Checken of de afvoer dopjes van de douche erop zitten. Dit zorgde bij ons voor zwavellucht en deze hebben wij afgeplakt. Later kwamen we de dopjes weer tegen...Voor mensen die de eerste keer gaan even duidelijk maken dat er een goeie laag water in de cassette zit ivm goeie werking toilet.

Manon Klsaij

Heerlijke manier van kamperen, vrijheid en luxe tegelijkertijd

snelheid reactie.

betere uitleg hoe de ramen werken en hoe het werkt als de accu het niet meer doet.

de boer

Heerlijke vakantie gehad met een super luxe camper

ruime en schone camper die eenvoudig te gebruiken is

Bregje van der Wiel

Super fijne camper! Niks op aan te merken. Ook fijn dat de bedden zo goed zijn!

Goede bedden, keukenspullen die vastliggen waardoor de camper niet rammelt tijdens het rijden.

Langer snoer voor de elektriciteit.