Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Bergen en Limpens

Prima, als tips: maten toevoegen op info website (bed) en een foto van de koelvriescombinatie. App iets inhoudelijker maken: reset koelkast had ik daar graag gelezen, dan had iemand 's avonds geen... Prima, als tips: maten toevoegen op info website (bed) en een foto van de koelvriescombinatie. App iets inhoudelijker maken: reset koelkast had ik daar graag gelezen, dan had iemand 's avonds geen mail gelezen.

App met filmpjes, film vooraf, inventaris. Fijn dat we even in de camper mochten kijken voorafgaand aan boeking.

Rust tijdens opleveren, beide bestuurders erbij hebben bij instructie. Beide namen van de boekers hanteren.

Familie Janssen

Prima camper!

inventaris uitstekend

extra trapje bij zij instap.

Henny en Vinja Slokker

We hebben een fantastische vakantie gehad, de camper is ons uitstekend bevallen

Schoon, compleet uitgerust, vrij nieuwe camper

Ophaalinstructie

Fam Driessen

Ons tweede jaar bij camperhuren.nl, en weer tot volle tevredenheid.

Altijd bereikbaar, en snelle service bij problemen.

Ga zo door, dan zien jullie ons volgend jaar weer terug.

Wouters

Goede , vriendelijke service

vriendelijk en oplossingsgericht

opstap bij ingang camper

Femke Dekker

Hele mooie reis gemaakt met de camper. Fijn om dit te mogen ervaren!

Behulpzaamheid bij probleem onderweg, werden goed geholpen met advies.

Angelique Vastenhout

Met één woord FANTASTISCH

Kilometer vrij

Ingrid de Jong

Goede ervaring, voor herhaling vatbaar!

goede communicatie en dienstverlening

geen tips, alles was prima

Robin van den Brink

Wij zijn 2 weken met de camper op vakantie geweest, via Luxemburg naar Zuid Frankrijk. Dit is ons erg goed bevallen. Bij het ophalen van de camper waren wij hartelijk ontvangen en kregen wij een... Wij zijn 2 weken met de camper op vakantie geweest, via Luxemburg naar Zuid Frankrijk. Dit is ons erg goed bevallen. Bij het ophalen van de camper waren wij hartelijk ontvangen en kregen wij een duidelijke uitleg. Tijdens de vakantie kregen wij een lekkage van het keukenkraantje, gelukkig konden we het noodnummer bellen en zijn we super goed geholpen door Ernst en was dit snel verholpen. Verder hebben we geen problemen gehad en zijn we heerlijk uitgerust teruggekomen.
Voor een volgende vakantie komen wij hier zeker terug. En wij raden iedereen aan hier je camper te huren.

Goed geholpen via het noodnummer bij lekkage

Tip: afmetingen van de camper op een sticker in de zonneklep, zo heb je deze snel bij de hand