Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Anne-Marie Terheggen

Heel goed.

Mooie nieuwe camper met complete inventaris en met een goed ontvangst bij ophalen en wegbrengen van de camper.

Plastic borden en glazen.

Mendie Hofma

Het was een mooie vakantie. De camper heeft veel bergruimte en heeft een heel handige indeling. Alles (binnen en buiten) zag er mooi uit.
We moesten veel kilometers rijden, maar voelden ons...
We moesten veel kilometers rijden, maar voelden ons veilig in deze wagen.

Onze vragen onderweg werden direct beantwoord, op onze klachten kwam echter geen reactie. Dit werd bij het inleveren direct goedgemaakt door de gemaakte excuses.
Fijn dat er een filmpje met...
Fijn dat er een filmpje met toelichting vooraf bekeken kon worden!

Wij hebben het ophalen van de camper als minder prettig ervaren, omdat de toelichting op de ins en outs meer weg had van een overhoring of we het filmpje wel goed bekeken hadden, dan een uitleg en... Wij hebben het ophalen van de camper als minder prettig ervaren, omdat de toelichting op de ins en outs meer weg had van een overhoring of we het filmpje wel goed bekeken hadden, dan een uitleg en 'even rustig laten proberen'.
Ook werd daarbij wél gezegd dat we de camper mochten nalopen op schade binnen of buiten, maar niet dat het goed was om daarbij speciaal te letten op de horren en verduisteringsgordijntjes.
De informatie op de website is v.w.b. de indeling en net ophalen volledig, maar v.w.b. het inleveren zou het handig zijn om te vermelden bij welke bedrijven in de buurt je AdBlue kunt tanken.
Sowieso konden we geen informatie over de AdBlue vinden op de site.

Antonio van den Heuvel

Ruim aanbod van goed verzorgde campers. Zeer duidelijke communicatie en uitstekende service. Helaas fikse rekening van 600 euro ontvangen voor ster in de voorruit.

Full service. Nette campers.

Het was een race tegen de klok om na late oplevering de veerboot te kunnen halen. In de oplevertijd had Camperhuren.nl wat flexibeler kunnen zijn.

Uiterst verbaasd over de hoge kosten van...

Uiterst verbaasd over de hoge kosten van 600 euro voor een ster in de voorruit. Dan heeft Camperhuren hun glasverzekering niet goed op orde en belast dat door aan de klant.
Normaliter is een ruit vervangen 150 euro eigen risico.

Mariette & Ed Dohle

Prachtige camper, nagenoeg nieuw. Zeer compleet ingericht en heel schoon bij het ophalen. Vriendelijke en duidelijke uitleg en instructies door Anita.

Klantvriendelijkheid en nieuwe camper

M.W. Prent

Wat een geweldige camper, wat een luxe, wat ligt het goed op de weg, hoe fijn kun je vakantie vieren. Na een fijne ontvangst en goede uitleg zijn we veilig op pad geweest. Ondersteuning onderweg... Wat een geweldige camper, wat een luxe, wat ligt het goed op de weg, hoe fijn kun je vakantie vieren. Na een fijne ontvangst en goede uitleg zijn we veilig op pad geweest. Ondersteuning onderweg mbt vragen is perfect & duidelijk. Bij terugkomst word je weer welkom geheten met koffie. Echt een goed bedrijf, een aanbeveling waard!!

100% service & support!

zijn besproken en helder.

Fam Ruhe

Wij hebben een fijne vakantie gehad, het contact met het bedrijf verliep heel goed, de camper was compleet qua inventaris, de auto reed prima.

uitleg en tips was prima

Marleen Boer

Voor ons was dit de eerste keer dat wij een camper geboekt hebben bij Camperhuren.nl. Wat een fijn bedrijf is dit. Het hartelijke welkom was al een geweldige start. Goede instructies gehad over het... Voor ons was dit de eerste keer dat wij een camper geboekt hebben bij Camperhuren.nl. Wat een fijn bedrijf is dit. Het hartelijke welkom was al een geweldige start. Goede instructies gehad over het gebruik van de camper. De camper zelf was geweldig, goede bedden, krachtige motor, comfortabele stoelen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede service, vriendelijk personeel, goed materiaal

groenen

Het was allemaal top geregeld 1 telefoontje en omar kwam thuis de tv nog even regelen. Super vriendelijke mensen en goede service

klantvriendelijkheid en service van de medewerkers

gb

Eric van Aalst

Ondanks het uitstel van de reis met 2 jaar door Corona hebben we een geweldige reis gehad. De service van Camperhuren was goed en waren altijd bereikbaar voor advies en/of informatie

Compleet pakket en voldoende keuze

Hulp/advies bij het verkrijgen van een toll tag

Jansz

Uittekende campervakantie gehad

Vrijwel nieuwe camper

Iets ruimere keukeninventaris (namelijk het bestek)