Service tijdens je reis
Reservering

M.Voogt

Degelijk

24 uurs service

Na een betaling graag sneller bericht dat de betaling binnen is.
Eerder bericht dat een door mij gewenste optie niet door kan gaan
in ons geval 'liever geen hefbed' ivm mijn...
Na een betaling graag sneller bericht dat de betaling binnen is.
Eerder bericht dat een door mij gewenste optie niet door kan gaan
in ons geval 'liever geen hefbed' ivm mijn lichaamslengte.

Fam. Berrens

Zeer vriendelijke ontvangst en service! Camper zag er fantastisch uit! Inrichting perfect. Aanrader!

Service

Vincent

...en als het niet goed gaat...

Voorop staat dat een Campervakantie met een relatief nieuwe camper erg leuk is. Maar wat als er iets niet goed gaat...?

Vooraf werd vermeld dat het start-stop systeem van de camper met kenteken K-372-ZN altijd uitgezet moet worden vanwege een software probleem dat sommige campers hebben waardoor de motor niet meer... Vooraf werd vermeld dat het start-stop systeem van de camper met kenteken K-372-ZN altijd uitgezet moet worden vanwege een software probleem dat sommige campers hebben waardoor de motor niet meer zou kunnen starten.

Onderweg bleek de koelkast het niet te doen op 12V. Verder liep de start accu regelmatig leeg waardoor we het risico liepen de motor op willekeurige momenten niet meer te kunnen starten (wat ook regelmatig gebeurde). Vanuit het vermoeden dat de dynamo stuk was, leverde contact met de eigenaar van Camperhuren de volgende reacties op:
* "Schakel de koelkast over op gas tijdens het rijden, waarschijnlijk is een zekeringetje achter de koelkast stuk"
* "Er zit een softwareprobleem in de camper, waarvoor meermaals met Fiat is gebeld en geen oplossing gevonden kan worden"
* "We hebben al tig dynamo's vervangen, dat was niet de oplossing"

Tussentijds bellen met de Mopar Vehicle Protection was ook niet zo'n succes. De telefonisten spraken moeilijk Nederlands en voor buitenland wordt je oneindig in de wacht gezet. We hebben dit maar los gelaten.

Na het opladen via de 220V deed de start accu het weer snel. Uiteindelijk zelf met een multimeter de start accu spanning getest bij hoog toerental en deze kwam niet boven de 12.6 V uit waardoor met redelijke zekerheid kan worden gezegd dat de dynamo stuk was. Met de rijverlichting uit hebben we de reis vervolgd en regelmatig met campingstroom opgeladen.

Een sorry of een zekere tegemoetkoming is helaas niet gegeven. Al met al een uitstekende vakantie gehad, maar de communicatie van Camperhuren was helaas ongeloofwaardig & ondermaats.

Tot slot: Ben je van plan de camper met dit kenteken te huren of kopen, controleer of de dynamo het doet.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Vincent,
Bedankt voor het schrijven van je review. Door tips kunnen wij onze diensten blijven verbeteren.
Beste Vincent,
We betreuren het dat je een vervelende ervaring hebt gehad met het start-stop systeem van de camper, ondanks de toolkit die mee was om de auto te starten. Het is inderdaad, helaas, een software probleem van Fiat, waar Fiat en wijzelf druk mee bezig zijn om het te verhelpen.
Nogmaals onze excuses.
Het is prettig om te lezen dat je toch een uitstekende vakantie hebt gehad.
Team Camperhuren.nl

Klein

Geweldige tijd gehad in de camper

altijd bereikbaar

hogere oprij blokken zou fijn zijn om de camper goed recht te kunnen zetten. Verder kan ik niets verzinnen.

Erwin

Alles prima geregeld, leuke ontvangst, duidelijke uitleg, en alles functioneert.

Ruim aanbod aan campers, goed kwaliteit en service.

D. Berendsen

Heel fijn om weer te kamperen en wel sanitair bij je te hebben. Kamper was na technisch mankement en garagebezoek weer goed. Jammer dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen kampers van 1/2 en... Heel fijn om weer te kamperen en wel sanitair bij je te hebben. Kamper was na technisch mankement en garagebezoek weer goed. Jammer dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen kampers van 1/2 en 3/4 jaar oud. Dan hadden wij voor een nieuwere kamper gekozen. Dat was ons wel geld waard geweest. Over dwarse bedden moet je goed nadenken. Enkele bedden geven denken wij meer comfort.

De kamper reed goed. Sanitair was goed.

Op het moment dat wij bij de garage stonden bleek camperhuren.nl niet bereikbaar. Ook de 24/7 dienst was niet bereikbaar. Later gaf Ernst aan dat zij inderdaad een storing hadden gehad. Voor ons was... Op het moment dat wij bij de garage stonden bleek camperhuren.nl niet bereikbaar. Ook de 24/7 dienst was niet bereikbaar. Later gaf Ernst aan dat zij inderdaad een storing hadden gehad. Voor ons was dit vervelend.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Diana,
Bedankt voor het invullen van het vragenformulier. We zijn altijd op zoek naar het verbeteren van onze diensten.
Nogmaals onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Net toen...
Beste Diana,
Nogmaals onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Net toen je ons nodig had. We onderscheiden ons juist met 24/7 service.
We hebben inderdaad campers tussen de 0 en 4 jaar oud en maken in principe geen onderscheid. Ze zijn allemaal goed onderhouden door ons zelf en bij erkende garages.
Goede tip aan nieuwe huurders om na te denken over een voorkeur voor een indeling.
Bedankt voor jullie feedback. We hopen jullie nog eens terug te zien. Dan onthouden we je voorkeur voor een nieuwere camper.
Hartelijke groeten,
Team Camperhuren.nl

Wierdsma

Fijne vakantie gehad en goed verlopen de camper was super !

we hebben geen hulp nodig gehad tijdens de reis

de tijd van inleveren was ons niet duidelijk door mail dag ervoor

Patricia Steen-Luijten

Top, reizen door Europa met een camper is fantastisch. Je komt op hele verschillende maar allemaal mooie plekken. En als het niet zo mooi is, neem je je huis gewoon mee naar de volgende plek!

Mooie camper, volledig uitgerust.

ijzeren hamer voor haringen op harde ondergrond

Bergen en Limpens

Prima, als tips: maten toevoegen op info website (bed) en een foto van de koelvriescombinatie. App iets inhoudelijker maken: reset koelkast had ik daar graag gelezen, dan had iemand 's avonds geen... Prima, als tips: maten toevoegen op info website (bed) en een foto van de koelvriescombinatie. App iets inhoudelijker maken: reset koelkast had ik daar graag gelezen, dan had iemand 's avonds geen mail gelezen.

App met filmpjes, film vooraf, inventaris. Fijn dat we even in de camper mochten kijken voorafgaand aan boeking.

Rust tijdens opleveren, beide bestuurders erbij hebben bij instructie. Beide namen van de boekers hanteren.

Familie Janssen

Prima camper!

inventaris uitstekend

extra trapje bij zij instap.