F vd Dungen

Niet prettig

info web en betstelling moeten overeen komen

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

barbas haard

C.,t Lam

Prettige benadering profesorisch , herkenning volgens mijn gemaakte foto en na mijn betaling van het product in tijd snel het geleverde en passend op was even zoekend hoe monteren mijn kleinzoon... Prettige benadering profesorisch , herkenning volgens mijn gemaakte foto en na mijn betaling van het product in tijd snel het geleverde en passend op was even zoekend hoe monteren mijn kleinzoon kon het op juiste manieren in elkaar zetten.miijn product was al 30 jaar oud.dat gaf alleen dat de haakse Draagpen ter plaatse
Dunner moest worden geslepen.
Het was een vlotte en snelle afhandeling.

Ik kan niet beter wensen

Het wachten op de pen wat een dag vraagt

De naam van de. Firma BARBAS
Ik neem aan. Dat het goed komt ,ik zocht naar onderdelen voor open haarden

G.lammerts

Zeer goed

Netjes afspraak nagekomen

Via de website en gebeld

André

Alles volgen afspraak geleverd.

Dikte

Maarten de waal

Onderdelen besteld voor onze 25 jaar oude Barbas kachel.alles paste perfect .en een snelle levering .

Vrij duidelijke website . alleen nog niet geschikt voor mobiele telefoons

Geen idee kon alles goed vinden

Jan

Goede service

Weet niet

Patrick van der Linden

Makkelijk om te bestellen en ook snel geleverd ondanks de komende feestdagen

N.v.t.

Geen.

Barabas openhaard.

Jan

Perfect!

Zeer gedetailleerde info, klaar en duidelijk

Remplaat

staelens

Correct

tiptop

niets te melden

barbas onderdelen

Harrie Froeling

Mooi bedrijf heeft volgens mijn alles

Vriendelijk denkt mee

bardas kachel onderdelen