Hetty

Goed geholpen

Snelle service

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

houtkachel onderdelen

E.Heemskerk

Goede website, duidelijk, goed assortiment

duidelijk en snelle verwerking van bestellingen.

NA

Anja Thee

Schnell und zuverlässig

Habe sofort bekommen, was ich brauchte

Web-Seite übersichtlicher gestalten

Keine

Paul

Goede service, op vragen wordt snel gereageerd. Website een beetje outdated maar duidelijk en efficient

Service

Zou fijn als info over de voorraad iets duidelijker is. Soms staat er voorraad bij, maar niet altijd

hugo

goede uitleg op de site

onderdelen gashaard

A.spies

Prima bedrijf, website komt wat achterhaald over, beetje ambachtelijk.

Snelle levering, goede service

Geen, zeer tevreden over de geleverde artikelen

Geen, was makkelijk te vinden

Wybren Grijpma

Vriendelijke mensen

Dat weet ik niet

Rooster voor haarden

kok

Prima! wij werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang tot en met moment van levering.

Het geleverde apparaat bleek goedkoper. Dat wisten wij niet maar kregen daarover bericht. Dat teveel betaalde geld werd meteen teruggestort.

Niet

nvt

Alg Elektriciteit Teirlinck

Goede feedback gegeven na slechte service van Post nl levering

Goede opvolging

geen ervaring mee

Reactie G.M.'t Lam:

Hartelijk dank voor uw correctie