Joost Lourier

Snel, goed advies, goede onderdelen

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

Nvt

r.groothaert

Goed. Ruime sortering. Goede communicatie.

Kennis van, in mijn geval, de houtkachel die ik heb

mijn zoekopdracht gaf het juiste resutaat

steven

Top

alles zo als beloofd op de website, degelijk materiaal

willem van den Berge

Bedrijf dat zijn klanten serieus neemt, probeert het zo goed als mogelijk te doen

goede prijzen

mails beantwoorden en nazien of de bestellingen kloppen

Dicky Berkelaar

Goed advies over het product waarvoor ik belde.

Nvt

Jordy Hillewaert

Onlangs 2 brandermatten besteld via deze website, levering liet wat op zich wachten wegens niet in voorraad maar ik ben steeds goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling, zeker... Onlangs 2 brandermatten besteld via deze website, levering liet wat op zich wachten wegens niet in voorraad maar ik ben steeds goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling, zeker een aanrader.. in de toekomst zal ik hier nog bestellen

Steeds goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling, zonder er zelf om te hoeven vragen

Direct gevonden wat ik zocht

R.v.Dun

Makkelijk zoeken

Detail tekening

Geen, direct gevonden

Andre

Correcte stukken geleverd

Duidelijker aan geven dat sommige onderdelen niet compleet zijn.

Het is goed te vinden

Edwin Huge

Uitstekende Website

Bijzonder snel had ik mijn bestelling binnen in Spanje.

Ik kwam direct op de website terecht

Paul

Perfect

Snel, goed verpakt, handleiding bijgesloten, duidelijke site

Kon het snel vinden