Edwin Huge

Uitstekende Website

Bijzonder snel had ik mijn bestelling binnen in Spanje.

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

Ik kwam direct op de website terecht

Paul

Perfect

Snel, goed verpakt, handleiding bijgesloten, duidelijke site

Kon het snel vinden

Geod

snelle levering

niets

R. Opmeer

Kundig, snelle levering, goed en veilig verpakt. Groot assortiment ook van de wat oudere modellen. Veel direct op voorraad top bedrijf.

Zie ervaringen

Geen.

Alles gevonden

P.Robbrecht

Snelle service, veel info over status van de bestelling en levering. Artikel binnen 2 dagen ontvangen.

Verschillende updates over de status van de bestelling en verzending. Snelle levering.

Niet van toepassing

Super tevreden

Goed en snel geholpen

?

Joelle van Aarle

Snelle levering. Mooi product met een hele duidelijke beschrijving

Duidelijke producten op de site, goede fotos en zeer goed omschreven.

Snelle levering,

De site ziet er iets gedateerd uit, qua design. Maar dat doet duidelijk niks aan de kwaliteit van het product.

Kon het gelijk vinden