jeroen

Prima.

alles ok

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt waarop u het gezochte artikelen NIET kon vinden dan kunnen wij dit aanpassen.

D.Gulikers

Zeer tevreden

Krijgen van een snelle reactie en informatie, goede klantenservice en afhandeling van zaken. Uitgebreid assortiment

N.v.t.

Houthaard onderdelen

Henrix

Snelle levering goed verpakt

Goed produkt

Labots

Eenvoudig om te bestellen, snelle levering in Frankrijk.

Duidelijke site, snelle levering

Ron

Goede telefonisch uitleg gekregen. Ik kon ermee uit de voeten.

Toegevoegde Reparatie tips voor leken zijn heel handig gebleken.

Lettertype en foto's zijn klein

Nvt

Van Doninck René

Te weinig informatie ivm levering in het begin.
Maar na een paar weken te laat geleverd is het allemaal prima afgelopen!
Waar voor dank

Alles en perfect geleverd wat besteld was!

De klant iets sneller op de hoogte houden van de leveringstijd.

Nee

Mille Jeffry

Zeer goede kwaliteit en snelle service

Zeer overzichtelijk en snelle hulp

Alles was heel duidelijk

j de braber

Prima site bestelling netjes en snel geleverd

Het uitzoeken van het bepaalde onderdeel!

Op de doos breekbaar vermelden dan gaan ze er wat voorzichtig mee om!

PTA Rowlands

bereikbaar via het telefoon

alles wat ik.will was te vinden

Patrick

Groot aanbod, snelle levering.

Niet veel aabieders in haard onderdelen. C. 't Lam heeft een bijzonder groot aanbod, betaalbaar en snelle levering.

n.v.t.