Hefa

Slecht

Beste Heleen,
Ik zie je beoordeling voorbij komen en ik begrijp je reactie helemaal. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met de tekst die hier onder staat. Ik hoop nog een kans te krijgen om het met je in orde te maken. Mijn oprechte excuus. Zie hier onder de mail die ik zojuist naar je heb verstuurd.
Beste Heleen,
Ik zie je klantbeoordeling en begrijp je helemaal. Dit is geheel aan mijzelf te danken en ik schaam me diep. Ik begrijp dat je boos bent. kan ik het nog goed met je maken? Ik ook geen zin om allerlei dingen aan te halen om mezelf te verontschuldigen. Dit mag en kan gewoonweg niet gebeuren. Ik hoor graag van je en dan maak ik het direct in orde. MVg Francois

Martin de Jonge

Snel geleverd en goed verpakt tegen evt beschadiging.
Website is overzichtelijk en duidelijk

Beste Martin,
Beste Martin,
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de zorgvuldige verpakking van onze producten. Het is ook fijn om te weten dat je onze website overzichtelijk en duidelijk vindt.
We waarderen je feedback over de elektronische muizenverjager en hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Christian Szeliangowski

Goede prijzen, goede producten

Hallo Christian,
Hallo Christian,
Bedankt voor je fantastische beoordeling en de 10 punten! We zijn super blij dat je tevreden bent met onze prijzen en producten. De multi mottenvallen zijn inderdaad een van onze toppers!
Heb je nog andere vragen of heb je misschien nog meer ongedierte dat we voor je kunnen aanpakken? We staan altijd voor je klaar.

Tony

Alles perfect verlopen.

Hallo Tony,
Bedankt voor je fantastische beoordeling en de 10 sterren! Wat fijn om te horen dat alles perfect is verlopen en dat je tevreden bent met onze verschillende producten.
Als je nog...
Hallo Tony,
Als je nog vragen hebt of extra hulp nodig hebt, weet dan dat we altijd voor je klaarstaan. We helpen je graag verder met al je ongediertebestrijdingsbehoeften.

Peter

PestiNext PROFESSIONELE Zilvervisjesval (Papiervisjesval):
Dit product werkt totaal niet en mag zeker niet professioneel genoemd worden. De traditionele kleefvallen zijn nog het beste.

Beste Peter,
Bedankt voor je bericht en je feedback over de PestiNext professionele zilvervisjesval (papiervisjesval). Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met het product.
Ik wil...
Beste Peter,
Ik wil graag benadrukken dat deze valletjes uitgebreid zijn getest en door veel professionals in onze branche worden gebruikt. Als professionele ongediertebestrijder gebruik ik ze zelf ook in de praktijk en de resultaten zijn goed. Het is dan ook lastig voor mij om te beoordelen wat er bij jou mis is gegaan.
Ik heb je hierover een e-mail gestuurd maar helaas geen reactie meer ontvangen. Het is moeilijk om je te helpen zonder verdere informatie van jouw kant. Zou je ons wat meer details kunnen geven over hoe je de vallen hebt ingezet? Misschien kunnen we met wat tips en trucs de effectiviteit vergroten.
Natuurlijk willen we graag dat je tevreden bent met je aankoop. Neem gerust contact met ons op, we staan klaar om je verder te helpen.

Wilfried Verstraete

Snelle en correcte afhandeling.
Product voldoet aan verwachtingen

Hallo Wilfried,
Hallo Wilfried,
Bedankt voor je mooie beoordeling en de 8 punten! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte afhandeling. Ook fijn dat de rattenvoerdoos aan je verwachtingen voldoet.
Als je nog vragen hebt of extra hulp nodig hebt bij het bestrijden van ongedierte, laat het ons gerust weten. We helpen je graag verder.

Karima Douh

Ik vind het super ik ben echt tevreden

Hallo Karima,
Bedankt voor je geweldige beoordeling en de 10 punten! We zijn ontzettend blij om te horen dat je super tevreden bent. Dat is precies waar we het voor doen!
Mocht je ooit nog...
Hallo Karima,
Mocht je ooit nog vragen hebben of extra hulp nodig hebben bij het bestrijden van ongedierte, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

MW

Get werkt niet! Muuzen zijn binnen een paar weken terug.

Beste Manon,
Dank voor je beoordeling en ik begrijp je. Ik heb echter getracht om met je in contact te komen maar heb daar nooit meer een reactie op gehad. Helaas kan ik je dan ook niet helpen. Zie hier onder de mail die ik naar je heb verzonden en waar ik nooit geen reactie op heb gehad.
Beste Manon,
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat de PestiNext muizenverjagers niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd. We begrijpen dat dit erg vervelend is.
Ik vraag me af waarom je geen contact met ons hebt opgenomen zoals we duidelijk aangeven in de handleiding voor het geval er iets niet goed werkt. Wij staan altijd klaar om te helpen en willen graag samen met jou naar een oplossing zoeken.
Muizen kunnen soms hardnekkig zijn en verschillende oorzaken hebben. Daarom is het belangrijk dat we de situatie verder onderzoeken om te zien wat er precies aan de hand is.
Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen of ons bellen op 0619937873? We helpen je graag verder om dit probleem op te lossen.

An Hagenaars

Jammer genoeg een verkeerd (goedkoper) product geleverd. Na sturen van een e-mail hierover geen reactie ontvangen.

Beste An,
Beste An,
Bedankt voor je bericht en je geduld. Ik wil graag duidelijk maken dat er wel degelijk contact met ons is geweest en dat het probleem inmiddels is opgelost. We erkennen dat we een vergissing hebben gemaakt en je e-mail helaas te laat hebben gezien. Ook wij maken soms fouten en vergissingen, en daar leren we van.
Je voorstel hebben we geaccepteerd, en we zijn ervan uitgegaan dat dit het probleem heeft verholpen. Bedankt voor je begrip en het goede voorstel dat je hebt gedaan. Ik ben ervan uitgegaan dat daarmee het probleem verhopen was.
Nogmaals dank voor je geduld en begrip. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.

Ronny Menten

Veel keuze en vlotte levering.

Beste Ronny,
Wat een geweldige beoordeling, bedankt voor de 10 punten! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze ruime keuze en de vlotte levering van de rattenvallen.
Het is...
Beste Ronny,
Het is altijd fijn om te weten dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer producten nodig hebben, dan staan we uiteraard weer voor je klaar.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!