Gijs Terlaak Poot

Duidelijke website met begrijpelijke uitleg. Leverantie was vlot, voordelig en met 90 dagen “niet goed, geld terug” - garantie. Wat wil je nog meer?

Beste Gijs,
Beste Gijs,
Dank je wel voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze service en ons product, de elektronische muizenverjagers.
Het is geweldig om te weten dat je onze website als duidelijk hebt ervaren en de uitleg begrijpelijk vond. We streven er altijd naar om onze klanten goed geïnformeerd te houden. Bovendien zijn we blij dat je de vlotte levering hebt opgemerkt, evenals de voordelige prijs en onze "niet goed, geld terug" -garantie van 90 dagen. Dat is precies wat we willen bieden: kwaliteit, gemak en gemoedsrust voor onze klanten.
Als je in de toekomst meer muizenverjagers nodig hebt of als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je steun en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld.

Loek Romijn

Helemaal goed

Beste Loek,
Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn verheugd te horen dat je helemaal tevreden bent met ons product, de vogelpinnen.
Bij het BOB team streven we er...
Beste Loek,
Bij het BOB team streven we er altijd naar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Het doet ons goed te weten dat ons product aan jouw behoeften heeft voldaan.
Als je in de toekomst meer vogelpinnen nodig hebt of als je vragen hebt over onze producten, staan we altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons product voor vogelwering.

Jaap Rikken

Snelle levering goed spul

Beste Jaap,
Beste Jaap,
Bedankt voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo tevreden bent met ons product, de PestiNext voedselmottenval, en met de snelheid van de levering.
Bij het BOB team streven we er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Als je in de toekomst meer voedselmottenvallen nodig hebt of als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je steun en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld.

Christian Verbeiren

Top

Beste Christian,
Bedankt voor je geweldige beoordeling van 4,5 sterren! We zijn verheugd te horen dat je ons product tegen ratten als 'top' hebt ervaren.
Bij het BOB team streven we er...
Beste Christian,
Bij het BOB team streven we er voortdurend naar om effectieve en hoogwaardige oplossingen te bieden voor ongediertebestrijding. We zijn blij dat ons product aan je verwachtingen heeft voldaan.
Als er in de toekomst meer behoefte is aan producten voor rattenbestrijding of als je verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons product.

Maarten

Klantvriendelijk, zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen! Gewoon goed!

Beste Maarten,
Beste Maarten,
Dank je wel voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn erg blij om te horen dat je onze service als klantvriendelijk hebt ervaren en dat we hebben voldaan aan het principe "zeggen wat we doen, doen wat we zeggen".
Bij het BOB team is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit, en het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen hoe belangrijk het is om effectieve oplossingen te bieden voor wespenbestrijding, en we zijn blij dat ons product aan je behoeften heeft voldaan.
Als je in de toekomst nog meer producten voor ongediertebestrijding nodig hebt of als je verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons product.

M Glabbeek

Goede service

Beste heer / mevrouw Glabbeek,
Bedankt voor je beoordeling van 4,5 sterren! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en ons product, de muizenvallen.
Bij het BOB team...
Beste heer / mevrouw Glabbeek,
Bij het BOB team streven we er altijd naar om onze klanten goede service te bieden en hoogwaardige producten te leveren voor ongediertebestrijding. We waarderen je positieve feedback en je keuze voor onze muizenvallen.
Als je in de toekomst nog meer muizenvallen nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen.

Henk Wilbrink

Zeer goede service, goede produkten die de aankoop zeer zeker aanbevelingswaardig zijn.

Beste Henk,
Beste Henk,
Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn erg blij om te horen dat je zeer tevreden bent met onze service en onze muizenvallen, en dat je onze aankoop ten zeerste aanbeveelt.
Bij het BOB team is het ons doel om zowel goede service als hoogwaardige producten te bieden voor ongediertebestrijding. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Als je in de toekomst nog meer muizenvallen nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn altijd blij om te helpen.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het aanbevelen van onze producten.

Rico Suurbach

Uitstekend !!

Beste Rico,
Dank je wel voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij om te horen dat je onze service en producten als "uitstekend" hebt ervaren.
Bij het BOB...
Beste Rico,
Bij het BOB team streven we er voortdurend naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Als je in de toekomst nog meer producten of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons.

Fam Hoogendonk

Kundig,

Beste Familie Hoogendonk,
Beste Familie Hoogendonk,
Hartelijk dank voor jullie geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn verheugd om te horen dat jullie onze service als kundig hebben ervaren en tevreden zijn met ons product, de rattenval.
Bij het BOB team zetten we ons in om hoogwaardige producten te leveren en om klanten zoals jullie te voorzien van de beste oplossingen voor ongediertebestrijding. Jullie tevredenheid is voor ons van het grootste belang.
Als jullie in de toekomst meer rattenvallen nodig hebben of als er andere vragen zijn waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn altijd hier om te assisteren.
Nogmaals bedankt voor jullie positieve feedback en voor het kiezen van ons product.

Kitty Schuurmans

Lokdozen werken niet. Gif is niet bezorgd. Zou eerst nagestuurd worden. Gebeurde niet. Vervolgens anderhalf week later bellen. Bleek niet meer leverbaar zijn. Geld zou meteen teruggestord... Lokdozen werken niet. Gif is niet bezorgd. Zou eerst nagestuurd worden. Gebeurde niet. Vervolgens anderhalf week later bellen. Bleek niet meer leverbaar zijn. Geld zou meteen teruggestord worden.Bijna een week verder nog niet gebeurd.

Beste Kitty,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ervaren. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie voor je is geweest.
Ten eerste willen...
Beste Kitty,
Ten eerste willen we bevestigen dat de terugbetaling op 24 juli van dit jaar is uitgevoerd. We bieden onze excuses aan voor de vertraging en de communicatieproblemen die hierbij zijn opgetreden.
Soms duurt een reactie langer omdat we intern moeten onderzoeken of er daadwerkelijk iets niet geleverd is. Daarnaast was het door ons aangeboden muizengif helaas niet meer leverbaar vanwege een verbod. We hadden op dat moment helaas nog geen alternatief kunnen vinden. We begrijpen dat deze combinatie van factoren het proces niet gemakkelijk maakte en betreuren het ten zeerste dat dit zo is verlopen.
Wat betreft de lokdozen, het is inderdaad zo dat de effectiviteit ervan afhangt van diverse factoren zoals plaatsing en de gebruikte lokstof. We zouden hierover graag verder met je in gesprek gaan om te zien hoe we je alsnog kunnen helpen met een effectieve oplossing.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet, Het BOB team.