AB

Product snel geleverd, maar dit is absoluut geen schurftbestrijding! Let op!

Hallo AB,
Hallo AB,
Ik wil beginnen met mijn oprechte excuses aan te bieden voor de teleurstelling die je hebt ervaren met ons product. Het spijt me te horen dat je onze schurftspray als niet effectief beschouwt en dat je denkt dat het niet overeenkomt met de beschrijving.
Bij Budget Ongedierte Bestrijding streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Jouw feedback over de samenstelling en effectiviteit van de schurftspray neem ik zeer serieus. We zijn zeker niet uit op misleiding en vinden het belangrijk om transparant te zijn over onze producten.
Ik ben verbaasd over je ervaring en het feit dat je ons niet hebt gecontacteerd via e-mail of telefoon voor verdere ondersteuning of om je zorgen te bespreken. Communicatie is essentieel voor ons om eventuele problemen op te lossen en te begrijpen hoe we onze service kunnen verbeteren.
Ik moedig je aan om alsnog contact met ons op te nemen, zodat we de situatie kunnen bespreken en samen naar een oplossing kunnen zoeken. Het is belangrijk voor ons om te zorgen dat je tevreden bent en dat eventuele misverstanden worden opgehelderd.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We hopen dat we de kans krijgen om dit recht te zetten.
François

Frans Krappen

Zeer goed

Hallo Frans,
Hallo Frans,
Heel hartelijk dank voor je uitmuntende beoordeling van 5 sterren en je positieve feedback over onze duivenpinnen! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo tevreden bent en onze duivenpinnen als 'zeer goed' beoordeelt.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die effectief zijn in het oplossen van ongedierteproblemen. Jouw erkenning dat onze duivenpinnen aan jouw verwachtingen voldoen, is voor ons een grote motivatie.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de duivenpinnen of andere producten, of als je advies nodig hebt over ongediertebestrijding, weet dan dat we altijd voor je klaar staan. Jouw tevredenheid is voor ons van het grootste belang.

Jim van Heyningen

Aankoop muizenverjagers

Hallo Jim,
Hallo Jim,
Super bedankt voor de fantastische beoordeling van 5 sterren voor je aankoop van de PestiNext muizenverjagers! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met je keuze en onze producten.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons in om effectieve en betrouwbare oplossingen te bieden voor ongedierteproblemen, en het is geweldig om te horen dat onze muizenverjagers aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over het gebruik van de muizenverjagers of als je advies nodig hebt over andere ongedierteproblemen, staan we altijd klaar om je te helpen. Jouw tevredenheid en succes in ongediertebestrijding zijn onze prioriteit.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je positieve ervaring met ons.

Jan Scheffer

Hallo Jan,
Hallo Jan,
Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling van 5 sterren en je compliment over onze snelle levering! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met de snelheid waarmee we je bestelling hebben afgehandeld.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen, zonder in te boeten aan kwaliteit of zorgvuldigheid. Jouw feedback bevestigt dat we deze belofte nakomen en dat waarderen we enorm.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of advies nodig hebben over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te ondersteunen.

peter roelofsen

Het vullen van de winkelmand was niet altijd overzichtelijk leek wel of er meer dingen instonden als dat ik wilde bestellen

Hallo Peter,
Hallo Peter,
Hartelijk dank voor je beoordeling van 3,5 sterren en voor het delen van je ervaring met onze webshop. We vinden het erg waardevol dat je feedback geeft over de overzichtelijkheid van het winkelmandje. Het is voor ons belangrijk dat het bestelproces soepel en duidelijk verloopt voor al onze klanten.
We nemen je opmerking over de mogelijke verwarring bij het vullen van de winkelmand serieus en gaan hier zeker aan werken. Jouw feedback is een belangrijke aanwijzing dat er verbeteringen mogelijk zijn, en we stellen het op prijs dat je ons hierop attent maakt.
We streven ernaar om onze website en de gebruikerservaring continu te verbeteren. Jouw opbouwende kritiek helpt ons om gericht aanpassingen te maken, zodat toekomstige bestellingen voor jou en andere klanten nog aangenamer zullen zijn.
Mocht je nog verdere opmerkingen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons weten. We staan altijd klaar om onze service te verbeteren en om je van dienst te zijn.
Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en voor je waardevolle bijdrage aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Astrid

Duidelijke artikel omschrijving en snel geleverd!

Hallo Astrid,
Hallo Astrid,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling van 4 sterren en je positieve opmerkingen over de duidelijke artikelomschrijvingen en de snelle levering van onze muizen lokdozen en anti-muis spouwmuur gaas! We zijn heel blij te horen dat je tevreden bent met je aankoop en onze service.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons in om onze klanten duidelijke en nauwkeurige informatie te bieden over onze producten, zodat ze precies weten wat ze kunnen verwachten. Ook streven we ernaar om bestellingen zo snel en efficiënt mogelijk bij onze klanten te krijgen. Jouw feedback laat zien dat we deze doelen hebben bereikt en dat is voor ons een grote motivatie.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de muizen lokdozen, het spouwmuur gaas, of als je advies nodig hebt over andere ongedierteproblemen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen en te adviseren.

Raymond

Bestelling was snel en goed ingepakt geleverd.

Hallo Raymond,
Hallo Raymond,
Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn enorm blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop je mollenklemmen waren ingepakt.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons in om ervoor te zorgen dat elke bestelling snel en veilig bij onze klanten aankomt. Jouw positieve feedback over zowel de snelheid van levering als de zorgvuldige verpakking is een bevestiging dat we ons doel bereiken.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over het gebruik van de molklemmen of als je advies nodig hebt over andere ongediertebestrijdingsmethoden, weet dan dat we altijd klaarstaan om je te ondersteunen. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je ervaring met ons.

Frank Alkemade

Hallo Frank,
Hallo Frank,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van 4,5 sterren en het compliment over de snelle levering van onze muizenvallen! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met de snelheid waarmee we jouw bestelling hebben verwerkt en geleverd.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen, zonder in te boeten aan kwaliteit of zorgvuldigheid. Jouw positieve feedback is een bevestiging dat we dit doel bereiken en dat waarderen we enorm.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over het gebruik van de muizenvallen of als je advies nodig hebt over andere ongedierteproblemen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te ondersteunen en te adviseren.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je ervaring met ons.

P. claessen

Twee Pestinext muizenverjagers besteld. Snel ontvangen maar eentje bleek defect. Heel snel een vervangend apparaat gekregen. Goede service!!

Hallo Fam Claessen,
Hallo Fam Claessen,
Hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling van 5 sterren en jullie positieve opmerkingen over onze service! We zijn ontzettend blij te horen dat jullie tevreden zijn met de snelle ontvangst van de PestiNext muizenverjagers, en nog meer dat we het probleem met het defecte apparaat snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om niet alleen kwaliteitsproducten te leveren, maar ook om eventuele problemen snel en efficiënt op te lossen. Jullie ervaring bevestigt dat we onze doelen in klantenservice behalen en dat is voor ons een grote motivatie.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de muizenverjagers of als je advies nodig hebt over andere producten of ongedierteproblemen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om jullie te ondersteunen en te adviseren.
Nogmaals bedankt voor jullie steun en het delen van jullie positieve ervaring.

Wim Blok

Snelle levering. Goed bedrijf

Hallo Wim,
Hallo Wim,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van 5 sterren en je complimenten over de snelle levering en de kwaliteit van ons bedrijf! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met je ervaring, vooral met betrekking tot de aankoop van de mollenklemmen.
Bij Budget Ongedierte Bestrijding zetten we ons in om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen en tegelijkertijd een hoge kwaliteit en goede service te bieden. Jouw positieve feedback is een bevestiging dat we deze doelen bereiken en dat waarderen we enorm.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de mollenklemmen of als je advies nodig hebt over andere ongedierteproblemen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we staan altijd klaar om je te ondersteunen.