peter roelofsen

Het vullen van de winkelmand was niet altijd overzichtelijk leek wel of er meer dingen instonden als dat ik wilde bestellen

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Peter,
Hartelijk dank voor je beoordeling van 3,5 sterren en voor het delen van je ervaring met onze webshop. We vinden het erg waardevol dat je feedback geeft over de overzichtelijkheid van het winkelmandje. Het is voor ons belangrijk dat het bestelproces soepel en duidelijk verloopt voor al onze klanten.
We nemen je opmerking over de mogelijke verwarring bij het vullen van de winkelmand serieus en gaan hier zeker aan werken. Jouw feedback is een belangrijke aanwijzing dat er verbeteringen mogelijk zijn, en we stellen het op prijs dat je ons hierop attent maakt.
We streven ernaar om onze website en de gebruikerservaring continu te verbeteren. Jouw opbouwende kritiek helpt ons om gericht aanpassingen te maken, zodat toekomstige bestellingen voor jou en andere klanten nog aangenamer zullen zijn.
Mocht je nog verdere opmerkingen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons weten. We staan altijd klaar om onze service te verbeteren en om je van dienst te zijn.
Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en voor je waardevolle bijdrage aan het verbeteren van onze dienstverlening.
Het BOB-team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
muizenvallen had graag meer gehad onduidelijk in d...