AB

Product snel geleverd, maar dit is absoluut geen schurftbestrijding! Let op!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo AB,
Ik wil beginnen met mijn oprechte excuses aan te bieden voor de teleurstelling die je hebt ervaren met ons product. Het spijt me te horen dat je onze schurftspray als niet effectief beschouwt en dat je denkt dat het niet overeenkomt met de beschrijving.
Bij Budget Ongedierte Bestrijding streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Jouw feedback over de samenstelling en effectiviteit van de schurftspray neem ik zeer serieus. We zijn zeker niet uit op misleiding en vinden het belangrijk om transparant te zijn over onze producten.
Ik ben verbaasd over je ervaring en het feit dat je ons niet hebt gecontacteerd via e-mail of telefoon voor verdere ondersteuning of om je zorgen te bespreken. Communicatie is essentieel voor ons om eventuele problemen op te lossen en te begrijpen hoe we onze service kunnen verbeteren.
Ik moedig je aan om alsnog contact met ons op te nemen, zodat we de situatie kunnen bespreken en samen naar een oplossing kunnen zoeken. Het is belangrijk voor ons om te zorgen dat je tevreden bent en dat eventuele misverstanden worden opgehelderd.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We hopen dat we de kans krijgen om dit recht te zetten.
François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Absoluut frauduleus: koop dit niet! Schurftspray d...