Ries Hart

Top. Snelle levering

Hoi Ries,
Hoi Ries,
Bedankt voor je geweldige beoordeling en de volle 10 sterren! Super om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de slakkenval. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn met onze producten en service.
Mocht je in de toekomst nog meer ongedierte te lijf moeten gaan of andere vragen hebben, je weet ons te vinden!

Lies de Vroome

GEWELDIG

Hoi Lies,
Bedankt voor je fantastische beoordeling en de volle 10 sterren! Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de duivenpinnen. We zijn blij dat ze goed hun werk doen.
Als je in...
Hoi Lies,
Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer producten nodig hebt, staan we altijd voor je klaar!

Jan

Uitstekende ervaring

Hoi Jan,
Hoi Jan,
Bedankt voor je geweldige beoordeling en de volle 10 sterren! We zijn blij om te horen dat je een uitstekende ervaring hebt gehad met ons weringgaas. Het is altijd fijn om te weten dat onze producten goed bevallen.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

Henk Agema

Snelle levering, goed product

Hoi Henk,
Hoi Henk,
Bedankt voor je fantastische beoordeling en de volle 10 sterren! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en het RVS gaas op rol. Altijd fijn om te horen dat onze producten en service goed in de smaak vallen.
Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, neem gerust contact met ons op. We staan altijd voor je klaar!

Fiona en ronald

Jaar geleden de pestinext bestelt en binnen 3 maanden van de muizen af. Wij wonen in een blok met oude huizen en de andere bewoners hebben nog steeds last van muizen. Super kastjes dus! Helaas... Jaar geleden de pestinext bestelt en binnen 3 maanden van de muizen af. Wij wonen in een blok met oude huizen en de andere bewoners hebben nog steeds last van muizen. Super kastjes dus! Helaas gingen ze stuk, en na contact opgenomen te hebben, en ons verteld dat dat niet mag, kregen we nieuwe op gestuurd. Super service!!!

Hoi Fiona en Ronald,
Hoi Fiona en Ronald,
Bedankt voor jullie fantastische review en de 10 punten! We zijn blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de PestiNext Muizenverjagers en dat de muizen snel verdwenen zijn. Het is altijd een uitdaging in oude huizen, dus des te mooier dat onze kastjes hun werk goed hebben gedaan.
Vervelend dat ze stuk gingen, maar we zijn blij dat we het snel voor jullie konden oplossen. Service staat bij ons voorop en we willen altijd zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, aarzel dan niet om weer contact op te nemen. We staan altijd voor jullie klaar!
Groetjes,
François en het team van Budget Ongedierte Bestrijden

Arjan jacobs

Echt een super bedrijf. Ze denken heel erg met je mee. Waren aantal kastjes kapot en zonder problemen werden er nieuwe toegezonden.
Top

Hoi Arjan,
Hoi Arjan,
Bedankt voor je geweldige review en de 9 punten! We zijn blij dat je onze service waardeert en dat we je goed hebben kunnen helpen met de kapotte Pestinext muizenverjagers. Meedenken met onze klanten is voor ons heel belangrijk, en het doet ons goed om te horen dat je dit zo positief hebt ervaren.
Mocht je in de toekomst nog ergens mee zitten of vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen!
Groetjes,
François en het team van Budget Ongedierte Bestrijden

H van Ewijk

Artikel van goede kwaliteit en snel geleverd.

Beste H. van Ewijk,
Beste H. van Ewijk,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van ons artikel en de snelle levering. Het is fijn om te weten dat de rattenval aan je verwachtingen voldoet.
We waarderen je feedback enorm en hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Stanley van den Berg

Top!

Beste Stanly,
Beste Stanly,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze witkalk. Jouw positieve feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om onze producten en diensten continu te verbeteren.
We hopen dat je in de toekomst opnieuw voor ons kiest en kijken ernaar uit om je weer van dienst te kunnen zijn.

Steef Zandbergen

Erg fijne site met zeer professioneel materiaal en geheel volgens afspraak!

Beste Steef,
Beste Steef,
Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling! We zijn verheugd te horen dat je onze site en de kwaliteit van ons materiaal als zeer professioneel ervaart. Het is geweldig om te weten dat alles volgens afspraak is verlopen en dat onze lokdozen en klemmen aan je verwachtingen voldoen.
We waarderen je positieve feedback enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

gary geenen

Atijd goed en snelle levering !

Beste Gary,
Beste Gary,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je altijd tevreden bent met onze service en de snelle levering. Het is fantastisch om te weten dat onze mottenvallen aan je verwachtingen voldoen.
We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.