Martha

Goede contact

Mooie stenen en netjes behandeld

Hanquet Gauthier

Levering terras tegels in Belgie

Communicatie en stiptheid

Dick

Goed bedrijf staat u netjes tewoord ook niet duur

De prijs en kwaliteit

BV Westenbroek

Interne communicatie met de leverancier is niet op orde (betaling en order is zoek). Receptionist belt keurig terug en probeert te ondersteunen. Management is zakelijk en niet bereid tot excuus en... Interne communicatie met de leverancier is niet op orde (betaling en order is zoek). Receptionist belt keurig terug en probeert te ondersteunen. Management is zakelijk en niet bereid tot excuus en of tegemoetkoming.

Receptionist is hulpvaardig en doet zijn best. Belt in ieder geval keurig terug.

Management erken je fout en zorg voor een goede afhandeling. maak in ieder geval je excuus.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw review. Het is vervelend als een order niet ruim binnen de termijn geleverd wordt terwijl deze verwachting er wel is. Op onze website proberen we zo goed mogelijk aan te geven dat de levertijd maximaal 7 werkdagen is en bij uitzondering kan oplopen tot 10 werkdagen. Uw order is op de 8ste werkdag als allereerste adres geleverd.
Natuurlijk had dit beter gekund, dit heb ik ook telefonisch bij u aangegeven. U heeft een tegemoetkoming ontvangen, jammer dat dit voor u niet voldoende lijkt te zijn.
Groet,
Erik
Ps. Bij ons is iedereen gelijk, we hebben geen receptionist of management ;-)

Truus

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Ze denken met je mee.

Richard

Perfect, advies op maat, meedenken, goede levering...contact met chauffeur prettig en al met al goede service. En niet te vergeten goed product ontvangen.

Communicatie

Groeneveld

Zeer goed

Duidelijke website
Levering voldoet aan verwachting
Goede, snelle commmunicatie

Jammer dat de gratis levering alleen geldt wanneer de producten bij dezelfde leverancier besteld worden.
Maar gezien de huidige brandstofprijzen wel begrijpelijk.

Oosterhof

Klantvriendelijk,betrouwbaar,behulpzaam

Vriendelijk,betrouwbaar,behulpzaam

Ga zo door

Onderhoudsbedrijf E van ommeren

Super

Gewoon hier je spullen kopem

Niets

Jurie

Ervaring met dit bedrijf is gewoon super.........