Brouwer

Prima, informatie over leverdatum zou duidelijker mogen.

Het was onduidelijk hoe je een leverdatum kon aangeven. Uiteindelijk werd hier niet naar gevraagd in het bestelproces.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Hallo Michiel,
Hallo Michiel,
Dank voor uw feedback. We zijn aan het bekijken hoe we dit kunnen inbouwen. Omdat het per leverancier verschilt hoe ze omgaan met een voorkeursdatum is het nog lastig om dit duidelijk en goed weer te geven. Wel goed om te weten dat de vraag leeft.
Groet,
Erik

Jan Vleeshouwers

Super tevreden .

Na de bestelling werd ik gebeld voor aanvullende informatie en diverse tips.

H.Stegeman

Net bedrijf wij zijn heel goed geholpen en te woord gestaan een dubbele ++

Behulpzaam

Kooiker

Is goed

Groot asortiment

Geen idee

De Nijs

Goede service, top prijzen

Informatie over levering en producten is top. Service bij contact is snel en vriendelijk.

A Boon

Wederom de goedkoopste, vlotte en zeer correcte afhandeling, niets is te veel wat je vraagt. Zeer aan te bevelen

Correct, betrouwbaar, klantvriendelijk

Je kunt geen bezorgdatum afspreken en bij ons werd de bestelling op 3 verschillende dagen bezorgd ivm verschillende leveranciers. Het zou fijner zijn dat het in zijn geheel werd bezorgd.

Slager techniek

Budget heeft ons goed geholpen! aanrader!

Santing

5-sterren ervaring.
Deze beoordeling is gebaseerd op het ruime assortiment, de juiste adviezen en de goede nazorg.

jazz rood

TOP

duidelijke informatie, eenvoudige website, goede prijzen en goede levering

iets beter informeren over levertijd, bijv. niet op voorraad. dan kan de klant soms kiezen uit partijen welke wel op voorraad of snel te leveren zijn.
ik kreeg een duidelijke mail dat mijn...
ik kreeg een duidelijke mail dat mijn bestelde stenen niet op voorraad waren, er werd een goed alternatief aangeboden. dus het was perfect opgelost. en snel geleverd.

Edwin Eikelenboom

Handige site die ook echt goed werkt.

Snelle en professionele levering.

Leverdatum kon niet in overleg