Marco

Goede prijs levering volgens afspraak

Prijs

Nvt

Familie atmani

Zeer goed en professioneel

Goed advies door de telefoon

Willem

Een straatlengte voorsprong

Ruime keuze
Overzichtelijk
Vakkundig personeel

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw feedback en de leuke woordspeling ;-).

Marcel

Goed en snel geholpen. Komen afspraken na. Top!!!!!

Otto van veen

Niet goed en niet slecht

Uitleg

Open staan voor mensen die onverwacht een rekening krijgen en vragen of ze het geld later mogen over maken

Dank voor uw feedback,
Dank voor uw feedback,
Voor achterafbetalingen verwijzen we naar de betaalmethode Afterpay. Helaas is dit in verband met de kosten die hiervoor berekend worden niet mogelijk in combinatie met offertes. Wij kunnen het geld helaas maar één keer uitgeven. Hierin moeten we keuzes maken om een financieel gezond bedrijf te blijven.

Smtbd

Prima, mooie tegels, netjes geleverd maar best veel gebroken tegels dus je moet flink wat extra bestellen.

Snel geleverd

Tegels controleren op breuk voor verzending

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie. Indien u breuk in de verpakking constateert dan horen we dit graag en ontvangen we graag foto's die dit aantonen. We zorgen dan dat er nieuwe geleverd worden zodat u het werk netjes kan afmaken. Op uw order kunnen we geen meldingen van breuk vinden. Tip voor de volgende keer maak direct foto's, dan kan dit worden opgelost. Mocht u de foto's hebben dan kunnen we deze op de huidige order alsnog verwerken uiteraard.
Voor verzending worden de tegels gecontroleerd op volledigheid en of ze ook heel zijn. Omdat veel tegels in een verpakking zitten waar je niet doorheen kan kijken is het helaas niet mogelijk om alles op voorhand uit te sluiten. Tijdens het laden en lossen kan er vervolgens ook nog van alles gebeuren waardoor breuk ontstaat.

Fred

Uitstekende service!

Communicatie en afspraken

Daisy tjoeng

Keurig en vriendelijk ben zeer tevreden

Goede samenwerking

R. Conemans

Goede service en informatie verstrekking

denkt mee

vervoerder moet zich aan zijn afspraken houden, niet gebeld een uur vooraf en verkeerde lading gelost, die wel door hen gecorrigeerd is

D. Nicolai

Prima, correct

Makkelijk te bestellen en vlotte levering