Jolanda van der Sanden

Slechte ervaring, stenen besteld voor mijn moeder van 80. Uitdrukkelijk gevraagd om mij te bellen van te voren en dat is niet gebeurd. Moeder in paniek en stenen op de verkeerde plek neergezet. Erg... Slechte ervaring, stenen besteld voor mijn moeder van 80. Uitdrukkelijk gevraagd om mij te bellen van te voren en dat is niet gebeurd. Moeder in paniek en stenen op de verkeerde plek neergezet. Erg jammer

Beter afspraken nakomen!

Dank voor uw reactie.
Dank voor uw reactie.
Jammer dat er geen contact met ons is opgenomen om te kijken naar een oplossing. De dag van levering was duidelijk doorgegeven, per chauffeur zit er echter wel verschil in of ze contact opnemen. Wij vragen er altijd expliciet om, echter zijn er helaas nog steeds chauffeurs die dit niet altijd doen. Onze excuses voor het gedrag van de chauffeur.
Mocht u niet bij een levering aanwezig kunnen zijn, markeer dan de gewenste plaats van levering duidelijk voor de chauffeur, Dit voorkomt verwarring of dat er op een verkeerde plaats gelost wordt.
Groet,
Erik

Henny

Eenvoudige bestellingswijze, goede telefonische ondersteuning afgesproken levering

Vriendelijke telefonische ondersteuning.

Struik

L- en hoekelementen besteld, helaas teleurstellende kwaliteit. Na contact te hebben gehad is dit voor ons keurig opgelost!

Snelle reacties over de e-mail en telefonisch goed bereikbaar. Men denk mee voor de klant.

Aangeven op de site dat dezelfde leverancier niet dezelfde kleur/vorm kan leveren bij de L- en hoekelementen.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Dank voor uw feedback. We zullen de teksten bij de hoekelementen aanpassen.

Jan Stoop

Prima, aflevering op de afgesproken dag. Helaas belde de chauffeur pas toen hij in de straat stond en niet eerder zoals afgesproken. Als positief is ervaren dat n.a.v. de internetbestelling er werd... Prima, aflevering op de afgesproken dag. Helaas belde de chauffeur pas toen hij in de straat stond en niet eerder zoals afgesproken. Als positief is ervaren dat n.a.v. de internetbestelling er werd gebeld om wat aanpassingen te doen die per saldo goedkoper waren. Het teveel betaalde werd gelijk teruggeboekt.

Goeie selectie structuur

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. De ene chauffeur is de andere niet helaas. We proberen zo goed als mogelijk elke chauffeur op te voeden met de wens dat iedereen ruim vooraf gebeld wil worden. Dit... Hartelijk dank voor uw feedback. De ene chauffeur is de andere niet helaas. We proberen zo goed als mogelijk elke chauffeur op te voeden met de wens dat iedereen ruim vooraf gebeld wil worden. Dit gaat nog steeds met vallen en opstaan, we blijven er op hameren tot iedere chauffeur dit uitvoert zoals gewenst.
Uiteraard dank voor de overige lovende woorden.
Groet,
Erik Leusink

Meier

Tijdspit van levering dag van te voren aangeven bv ochtend of middag met ruime marche

Maarten & Sabine

Leuke gasten, prettig contact. Duidelijke offerte, prijs en afhandeling.

Duidelijke communicatie

Martha

Goede contact

Mooie stenen en netjes behandeld

Hanquet Gauthier

Levering terras tegels in Belgie