Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Mevrouw GPS Bosman - Leendertz

Zeer slechte ervaring. Hele dure keuken daar gekocht, alles van Miele aan inbouw apparatuur. Daarnaast nog een wasdroger en wasmachine van Miele. Service O ze weigeren notabene 2 boutjes op te... Zeer slechte ervaring. Hele dure keuken daar gekocht, alles van Miele aan inbouw apparatuur. Daarnaast nog een wasdroger en wasmachine van Miele. Service O ze weigeren notabene 2 boutjes op te sturen. Kwaliteit keuken zeer matig, grijze binnenwerk zowel als handvaten ovens, en strips van laden zeer kwetsbaar overal beschadigingen. Plinten zuigen vocht op, en zwellen dan. Zeer slecht te woord gestaan. Weigeren naam van iemand van de directie te geven, of naam bekend te maken. Je loopt werkelijk tegen een muur aan. Wees gewaarschuwd !!!

Vriendelijke verkopers.

Waarschijnlijk leiding, directie vervangen.

Arjan

Het advies was goed alleen jammer dat zij bepalen dat bepaalde maten niet voldoende zijn en daarom je gewoon geen keuken verkopen

Niet kunnen bepalen want ze willen mij geen keuken verkopen

Klant is toch koning? Blijkbaar niet

ribw

Zeker niet mee in zee gaan

bespreking was in de zelfde woonplaats

ontzettend slechte kwaliteit kraan en afzuiger en aanrechtblad.
ontzettend slechte kwaliteit kraan en afzuiger en aanrechtblad.
onpraktische loze ruimte, galmt.aanrecht kan niet tegen water; wat een werk steeds alles droogvegen., afzuiger hangt scheef en ik stoot me hoofd er tegen, kraan komt niet half in het midden van de gootsteenbak. en ik kan er nu niet eens bij met mijn armen als ik onder de kraan iets wil schoonmaken.en stoot dan mijn hoofd tegen het kastje! er boven.ik wilde het corrigeren maar dat kon niet. bij het opmeten hebben ze zich 50 cm. vergist.kraan hendel zit ook aan de verkeerde kant en als je hem aan doet stoot hij een veel te hard straal uit ;het is heel moeizaam te doceren. en de tegels zijn allemaal ! verkeerd om geplaatst. ze dacht niet mee.

Haan

Zeer slecht

Winkel verkoop en contact met winkel was prima

Contact met klantenservice is zo goed als onmogelijk. Via email en teefoon word er niet geantwoord. Ben nu al 4 weken bezig om eea recht te breien wat door Bruynzeel verkeerd is gedaan. Zoals een... Contact met klantenservice is zo goed als onmogelijk. Via email en teefoon word er niet geantwoord. Ben nu al 4 weken bezig om eea recht te breien wat door Bruynzeel verkeerd is gedaan. Zoals een factuur sturen die totaal niet klopt met de getekende offerte, maar wel duidelijk vermelden dat als er niet optijd betaald is de extra kosten voor de koper zijn. En dat de keuken ook niet zal komen bij te late betaling. Ik heb na 2 weken bellen en mailen dan eindelijk een antwoord dat de factuur zou worden aangepast echter toen dat antwoord kwam was het al een paar dagen voor levering. En vervolgens komt weer diezelfde verkeerde factuur binnen. Wat een drama. Contactpersoon is gewijzigd zonder ons te informeren. Ben je na 40 minuten eindelijk de eerste in de wachtrij, klinkt er een rare toon en plots ben je weer bellen nummer 15!! De keuken zou geleverd worden en een week van te voren zou je daarvan op de hoogte gebracht worden omtrent bezorgtijd etc. Die mail kwam diezelfde nacht binnen en er zou tussen 8&10 in de ochtend geleverd worden op het adres. Wij braaf wachten en tegen half 9 Komt er een SMS dat de keuken bezorgd is en of we tevreden zijn over de levering!! Er is helemaal NIETS bezorgd!! Wat een slecht bedrijf.

Arjan

Door Deskundige medewerker (Jos) in Almere goed en vakkundig geholpen goed geluisterd naar onze wensen en heeft een mooie tekening gemaakt we hebben alle tijd gekregen om te beslissen
zonder...
zonder druk om hem te kopen

Klant- en service gericht, mee denken, kennis verkoper
vaste prijs weet gelijk waar je aan toe ben

Coen Hagedoorn Utrecht

Zeer slechte organisatie

Administratie in orde krijgen.

Hollemans

Tegenvaller. Ik dacht met een professioneel bedrijf te maken te hebben, maar vanaf het moment van levering is er van alles mis gegaan. Tot twee keer toe is de afgesproken levering niet door gegaan.... Tegenvaller. Ik dacht met een professioneel bedrijf te maken te hebben, maar vanaf het moment van levering is er van alles mis gegaan. Tot twee keer toe is de afgesproken levering niet door gegaan. De transporteur kwam gewoon niet opdagen. Toen de keuken eindelijk was geleverd was een van de kasten kapot, waren verschillende frontdeurtjes beschadigd en sommige onderdelen (waaronder een van de frontdeurtjes) ontbraken, terwijl Bruynzeel beweert dat de levering compleet was. Als gevolg zitten wij met een halve keuken. Ook de service van Bruynzeel is buitengewoon slecht. Pas na 2 weken is er gereageerd op onze klachten en wat blijkt? Begin september wordt de rest van de keuken (na)geleverd. Het is nu juni. Wij mogen dus ruim twee maanden wachten, omdat Bruynzeel zijn zaken niet op orde heeft. Als je op zoek bent naar een nieuwe keuken, dan zou ik vooral nog even verder zoeken.

Presentatie van de spullen, showroom

Service

Leeuwestein

Slecht

Verkoper in de winkel was prima

De nazorg

Marco

Eindelijk een keukenleverancier met vaste (marktconforme) prijzen.

Verkoper neemt de tijd. Bespreekt je wensen ten aanzien van het budget. Vaste tarieven, waardoor je niet eerst de hoofdprijs wordt aangeboden en je hoeft af te dingen tot een prijs waarop je nog... Verkoper neemt de tijd. Bespreekt je wensen ten aanzien van het budget. Vaste tarieven, waardoor je niet eerst de hoofdprijs wordt aangeboden en je hoeft af te dingen tot een prijs waarop je nog denkt of het wel een goede prijs is.

Geen verbeterpunten

Gio

Mooie keuken goede verkoper

ze weten precies waarover ze praten

niet