Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Roelanda

Zeer slechte service, komt afspreken niet na. Sta gewoon een hele dag te wachten, maar de keuken wordt niet geleverd. Plannen afspraken in maar houden zich er niet aan. Ik krijg een optie om de... Zeer slechte service, komt afspreken niet na. Sta gewoon een hele dag te wachten, maar de keuken wordt niet geleverd. Plannen afspraken in maar houden zich er niet aan. Ik krijg een optie om de kleur te kiezen van de keuken maar na twee maanden is het niet meer leverbaar.Nu weer geen keukenblad geleverd. Zeer slecht.

Mooie praatjes

Planning, levering, afspraken nakomen

Jörg van Gils

Ronduit slecht, koop hier nooit je keuken

Denken goed mee

Service na oplevering is waardeloos

Prudon

Beneden pijl

?

Misschien luisteren naar de klant

bedaf

Onze derde, dure keuken, bij Bruynzeel gekocht. Bij terugplaatsen plint zagen wij een beschadiging. Grote kras met viltstift doorkruist.
Na een half jaar nu, inclusief brief aan directeur,...
Na een half jaar nu, inclusief brief aan directeur, zegt klantenservice en klachtenservice dat wij het zelf hebben gedaan.
En anders de tegelzetter. Ze zien niks op foto. Klopt grote doos ervoor en waarschijnlijk de binnenkant aan de buitenkant gezet.
We kunnen een nieuwe plint kopen. Die is ineens 124 euro duurder.
Bij een nabestelling van 700 euro was alles in 1 dag geregeld. Niks geen covid en drukte.
De garantiebepalingen die je meekrijgt op papier tellen niet.
Alleen hun 8 dagen na levering.
We kregen zelfs in juni nog covid mails. Wanneer zouden hun alles op orde krijgen?? Nu zijn we monddood verklaard. Wordt niet meer op mails geantwoord.
Maar wel een nieuw hoofdkantoor neerzetten en uitgebreid in de lokale krant komen. Kunnen ze wel met ons als klanten.
Triest als je zo met klanten omgaat. We hebben alleen maar spijt dat we de keuken hier hebben gekocht

Cursus klantenservice in vriendelijkheid en omgaan met klanten die veel geld uitgeven voor een keuken

Bert Kruidhof

Goede uitleg / advies bij aankoop. Geen gedoe met prijsonderhandeling. Vaste prijs, apparatuur volgens internet prijs. Levering en plaatsing gedaan door goede, nette en vriendelijke monteurs.... Goede uitleg / advies bij aankoop. Geen gedoe met prijsonderhandeling. Vaste prijs, apparatuur volgens internet prijs. Levering en plaatsing gedaan door goede, nette en vriendelijke monteurs. Afhandeling op juiste wijze afgewikkeld

Zie boven

Raats

Om te huilen

Ervaren verkoper

Bereikbaarheid, reageren, service

Klant

De hel

Alles verbeteren. Van verkoop t/m levering, plaatsing en nazorg

R.Blomme

In het kort ? haast onmogelijk. vorige review werd niet geplaatst te weinig sterren. Dus aub let op daarmee!! Verkoop perfect (kan ook niet anders) maar nazorg laat ernstig te wensen over. Krijg 1... In het kort ? haast onmogelijk. vorige review werd niet geplaatst te weinig sterren. Dus aub let op daarmee!! Verkoop perfect (kan ook niet anders) maar nazorg laat ernstig te wensen over. Krijg 1 week voor plaatsing te horen van ene BSH group(?) er is geen vaatwasser , nu 3 weken na plaatsing keuken nog steeds geen update. Bruynzeel gebeld na er zijn nog 5 wachtenden voor u en iedere keer weer iemand anders: We hebben bij u Bruynzeel een complete keuken gekocht hoe gaat u dit oplossen ? Terugbellen? ho maar. Voel me in de steek gelaten.

Verkoper dacht mee, netjes hoor

Zeker

L.W. van Tol

Sanna Kersbergen een prima verkoopster die echt meedenkt met de klant en er alle tijd voorneemt het gevoel is goed dus was dat door -slaggevend voor de aankoop van onze keuken

echt voor je zoeken naar een goede oplossing

zou het nog niet weten keuken gisteren pas gekocht

R.Blomme

Inderdaad winkel verkoop prima.

Netjes geholpen en er werd meegedacht

maar daarna..........week voor plaatsing krijg van ene BSH Group (?) mail uw vaatwasser is er niet en komt voorlopig niet. BSH blijkt Siemens. Ja zeg sorry maar ik heb de keuken compleet dus in... maar daarna..........week voor plaatsing krijg van ene BSH Group (?) mail uw vaatwasser is er niet en komt voorlopig niet. BSH blijkt Siemens. Ja zeg sorry maar ik heb de keuken compleet dus in zijn geheel bij Bruynzeel gekocht , lost u dat aub maar met Bruynzeel op. Doen ze niet. Dus contact met Bruynzeel, ''er zijn soms 8 wachtenden voor u'' krijg bijna iedere keer iemand anders. Iedere keer weer je verhaal doen. Het lijkt wel een tactiek. Terugbelverzoeken worden niet gehonoreerd. Wat een service zeg..je koopt toch niet bij een keukenstunter. Nu 3 weken na melding weet ik nog steeds niet wanneer de vaatwasser geleverd gaat worden.