Prijs / kwaliteit
Plaatsing

Rein Mulder Ymere

Erg goed

Blijft toch het plaatsen

Alles was in 1x Prima , eerst werd de keuken ingemeten, kortom geweldig gemonteerd.

Bor

Uitermate slechte service, laten je gewoon 4 weken langer wachten

Hebben een afdeling klantenservice, maar ze weten niet wat service is

Ed Witlox

Buitengewoon slechte service. Ze doen voorkomen alsof het een kwaliteitsbedrijf is maar zodra je betaald hebt is er van service nog amper sprake. Onthutsend hoe de goede naam van Bruynzeel op deze... Buitengewoon slechte service. Ze doen voorkomen alsof het een kwaliteitsbedrijf is maar zodra je betaald hebt is er van service nog amper sprake. Onthutsend hoe de goede naam van Bruynzeel op deze manier ten grabbel wordt gegooid. Ik schat de kans dat wij ooit wederom een Bruynzeel keuken kopen nihil.

Valse verwachtingen wekken mbt de kwaliteit kunnen ze heel goed!

Advies is om de nazorg en serviceprocessen nog is nader onder de loep te nemen. Dit kost jullie je naam en daardoor klanten.

Bruynzeel Klantenservice

Prachtige aankoop ervaring!

Echter geen enkele nazorg bij twee niet functionerende apparaten door de afdeling service..
Sinds de aankoop in december 2020 is het koken met het raam...
Prachtige aankoop ervaring!

Sinds de aankoop in december 2020 is het koken met het raam open (het is nu augustus). De afzuigkap houd maar voor 25% een dun papiertje vast en neemt geen enkele geur op (recirculatie). Wel geluid als van een helicopter, heel normaal zegt Bruynzeel.
De kookplaat kan niet meer dan 2 pitten warmhouden (je ziet de pannen opwarmen en afkoelen) en gaat luid pendelen en twee maal per seconde tikken. Dat hoort zegt Bruynzeel.
Dat staat nergens. En dat zegt niemand. En dat verbaasd collega-bedrijven.
Bruynzeel mailt mij ipv aeg over het probleem. Ik bel eindeloos tussen de twee bedrijven die naar elkaar verwijzen. Ik word toegeschreeuwd door een klantenservicemedewerker van Briynzeel, collega’s reageren niet op vragen. Via teamleider een voorstel voor korting, maar dan moet ik naar de showroom.
Sta ik in Utrecht, verwijzen ze naar Amersfoort. Sta ik daar, zeggen ze dat ze niets anders bieden dan Utrecht en kan ik weer zonder uittesten van het geluid van de afzuigkappen via internet kiezen.
Tips voor 2 apparaten van 2x wat ik eerst had betaald. Met recenties over teveel geluid, in een andere kleur dan mijn voorkeur.

Nog steeds heb ik geen reactie ontbangen over vergoeding van de montage en de hoogte van de korting. En mag ik sowieso bijbetalen.
De aeg monteur vertelde dat de apparaten te goedkoop waren en daarom niet werkten. Bruynzeel vertelde dat Aeg drie keer aan huis moest komen zodat zij de factuur zouden betalen.. aeg weigerde daarop een derde keer langs te komen. De klantenservice was ook daar niet heel beleefd en ik werd niet terug gebeld door de leverancier van showroom Utrecht.
Ik begrijp hier niets van.

Bruynzeel verkoopt meer dan ze aankunnen.
Ik moet nu via de rechtsbijstand een traject gaan volgen, of via media. En het is inmiddels te koud om met open raam te koken.
Of ik kan voor 1600 euro nieuwe appararaten kopen en de huidige van 700 euro weggooien. Die wens ik niemand toe.

Hele aardige verkoper die goed meedacht en moeite deed.

Geen ervaring met de apparaten zelf, alleen kennis via internet van specificaties. Wel veel kennis van de keuken zelf.

Een klantenservice die uitsluitend werkt op basis van afpoederen en...

Een klantenservice die uitsluitend werkt op basis van afpoederen en klanten zelf alle klussen laten regelen. En die niet reageerd of mij zelfs toeschreeuwde.

Fam poort rijswijk

Niet zo best

Verkopen

Service moet omhoog

Z. Torun

SLECHTE SERVICE, ONVRIENDELIJK PERSONEEL

Ik ben nu 2 x in de winkel in Bergen op Zoom geweest en dit was echt een nare ervaring. Tot twee keer toe geen enkel hulp gehad en niemand kwam even langs om iets te vragen terwijl ze ons daar zagen... Ik ben nu 2 x in de winkel in Bergen op Zoom geweest en dit was echt een nare ervaring. Tot twee keer toe geen enkel hulp gehad en niemand kwam even langs om iets te vragen terwijl ze ons daar zagen staan (waren ook geen andere klanten aanwezig). Zelf even groeten was te veel gevraagd!!

Klantenservice gebeld en daar precies hetzelfde. De ene personeel snapt wat je zegt en luistert en bij de ander wachten ze totdat je ophangt en wordt je weer terug gestuurd naar de winkel. En als ik vraag bij wie ik een klacht kan indienen, wordt daar niet eens op gereageerd.

Vaker negatieve ervaringen gehad!!! Ook bij de plaatsing alles was scheef en nu 5 jaar later moeten alle fronten verwisseld worden. Alles is goed totdat je de keuken koopt, maar daarna mag je het zelf uitzoeken.

AUB koop geen keuken hier.

Goossen

Een waardeloze service hebben ze. Eerst worden mijn dochter en schoonzoon druk opgelegd en te tekenen onder valse voorwaarden. Een keuken geleverd met verkeerde kast tot twee maal aan toe. Nu de... Een waardeloze service hebben ze. Eerst worden mijn dochter en schoonzoon druk opgelegd en te tekenen onder valse voorwaarden. Een keuken geleverd met verkeerde kast tot twee maal aan toe. Nu de koelkast defect binnen halfjaar, en geen leen koelkast leveren. Gewoon zeggen daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, zelf maar een regelen ?. Dit geldt ook voor de leverancier die de apparaten leverd. Gewoon een zoontje bij elkaar. Zal hier geen keuken kopen als ik jullie was. Mooie praatjes, tot de krabbel is gezet. Een ster ? is al teveel.

Alles en vooral eerlijkheid.

Alex

Goede keukens, goede service!

Erg goed advies gekregen in de winkel!

meer apparaten in de winkel

Westra

Zelden zo'n beroerde klantervaring gehad

Verkoop?

Verbeterpunten? Heb je even? Hier is geen afspraak mee te maken! De transporteur is erg weggereden zonder even te melden waarom!! En toen bleek pas dat Bruynzeel eigenlijk een hoop los zand is dat... Verbeterpunten? Heb je even? Hier is geen afspraak mee te maken! De transporteur is erg weggereden zonder even te melden waarom!! En toen bleek pas dat Bruynzeel eigenlijk een hoop los zand is dat niet met elkaar communiceert. De "klantenservice" is een onneembare vesting c.q. callcenter met mensen die niks kunnen, behalve "hun best doen" en loze beloftes over terugbelafspraken maken. De transporteur kan de hele dag niet worden bereikt. "Het kantoor" neemt zgn.niet op. De afbouwmonteur heb ik nooit aan de deur gezien, maar beweert wel langs te zijn geweest, maar is weer "weggegaan" omdat de keuken nog niet binnen was. Ik was contactpersoon en ik ben de hele dag niet door Bruynzeel of een van de van de onderaannemers meer teruggebeld. Kortom ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. De keuken is uiteindelijk nog geleverd, maar een dag voor de bouwvak zitten we nu met een nog te monteren keuken.

Jessica

Wanneer je de keuken koopt kunnen ze van alles voor je regelen, maar als deze eenmaal is besteld is de service en hulp echt ondermaats.

Zowel het toevoegen van een veegplint was erg...

Zowel het toevoegen van een veegplint was erg moeilijk, en hier werd ik dan ook niet bij geholpen. 2 maanden later hoorde ik, sorry er is miscommunicatie ontstaan. Vervolgens was het te laat om het nog tegelijk te laten leveren.

De week rondom het plaatsen hebben wij verschillende berichten ontvangen dat producten niet (meer) leverbaar waren. Via Bruynzeel was het niet mogelijk om de vaatwasser eerder te laten bezorgen, terwijl Atag zelf weer iets anders zei. Alsnog op tijd geleverd door Atag gelukkig, niet door Bruynzeel.

Dag van plaatsen blijkt de keuken niet compleet te zijn. De hoge kast is niet geleverd… terwijl deze wel geleverd moet zijn volgens de monteur. Geprobeerd de klantenservice te bellen.. dit was dramatisch. Ze sturen je van een kastje naar de muur, terwijl ik alleen wil weten waar de kast is. Nooit meer teruggebeld… en ze zijn nu met bouwvak. Ik moet wachten tot september voordat ik iets van een Kast kan verwachten.

Maar met name de service en begeleiding vind ik in deze situatie rondom schandalig!

Fijn geholpen in de winkel

Communicatie rondom plaatsen en leveren van de keuken