Prijs / kwaliteit
Advies in de winkel
Plaatsing

Haan

Zeer slecht

Winkel verkoop en contact met winkel was prima

Contact met klantenservice is zo goed als onmogelijk. Via email en teefoon word er niet geantwoord. Ben nu al 4 weken bezig om eea recht te breien wat door Bruynzeel verkeerd is gedaan. Zoals een factuur sturen die totaal niet klopt met de getekende offerte, maar wel duidelijk vermelden dat als er niet optijd betaald is de extra kosten voor de koper zijn. En dat de keuken ook niet zal komen bij te late betaling. Ik heb na 2 weken bellen en mailen dan eindelijk een antwoord dat de factuur zou worden aangepast echter toen dat antwoord kwam was het al een paar dagen voor levering. En vervolgens komt weer diezelfde verkeerde factuur binnen. Wat een drama. Contactpersoon is gewijzigd zonder ons te informeren. Ben je na 40 minuten eindelijk de eerste in de wachtrij, klinkt er een rare toon en plots ben je weer bellen nummer 15!! De keuken zou geleverd worden en een week van te voren zou je daarvan op de hoogte gebracht worden omtrent bezorgtijd etc. Die mail kwam diezelfde nacht binnen en er zou tussen 8&10 in de ochtend geleverd worden op het adres. Wij braaf wachten en tegen half 9 Komt er een SMS dat de keuken bezorgd is en of we tevreden zijn over de levering!! Er is helemaal NIETS bezorgd!! Wat een slecht bedrijf.

Score voor Bruynzeel Keukens: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: