Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Bruynzeel

Bij het kopen van de keuken en een beetje laxheid van de verkoper door niet de spullen te laten zien in dr winkel, maar hier elke keer zelf naar moeten vragen. Vervolgens als je een duurdere optie... Bij het kopen van de keuken en een beetje laxheid van de verkoper door niet de spullen te laten zien in dr winkel, maar hier elke keer zelf naar moeten vragen. Vervolgens als je een duurdere optie wilt elke keer wordt verwezen dat het “duur” is. Ik heb niet om de prijs gevraag, maar om een andere optie?!

Daarnaast op tijd moeten betalen, maar op de dag van levering te horen krijgen dat er nog dingen nageleverd worden en deze pas een maand later worden geleverd en gemonteerd!! Dit was al duidelijk toen we moesten betalen neem ik aan?!! En ohja deze maand komen ze deze dingen (spatwand) nog even inmeten. Hoezo inmeten???!! De keuken is 1,5 jaar geleden besteld!

Kies liever een andere partij dan deze!’

Aardig

Meer laten zien op wens

Bruynzeel

Vriendelijke verkoper bij bruynzeel luisterde goed naar onze wensen

De verkoper wist wat wij wilde zijn er goed mee geholpen

Plaatsen is ook heel goed verlopen er misten nog dingen maar gelukkig na 5 maanden helemaal naar onze wens klaar de oorzaak dat het wat langer heeft geduurd is ook vakantie en ziekte monteur

Tim

Keuken incompleet

Niet opdringerige verkoop

Lades ontbreken nog steeds en oplossing is niet in zicht. Eerst ontbraken de lades, 2 maanden later kwamen ze maar pasten ze niet, nu zijn we nog eens 2 weken later en weet Bruynzeel nog steeds niet... Lades ontbreken nog steeds en oplossing is niet in zicht. Eerst ontbraken de lades, 2 maanden later kwamen ze maar pasten ze niet, nu zijn we nog eens 2 weken later en weet Bruynzeel nog steeds niet hoe ze de lades überhaupt moeten bestellen! Een oplossing is nog steeds niet in zicht en niemand maakt zich druk. Op aanraden van de verkoper hebben we Merivo boxen genomen maar schijnbaar is dat een gloednieuw systeem en weet niemand hoe je lades op maat moet bestellen. Tijdens het verkoopgesprek werd er gedaan alsof het geen enkel probleem is. Hebben flink spijt van deze keuze.

J. VAN DIJKEN

Wij werden in de winkel goed geholpen. Ook het plaatsen van de keuken was netjes. Helaas stond de spoelbak op nalevering. Ik heb meerdere malen moeten bellen voor de levering en het plaatsen van de... Wij werden in de winkel goed geholpen. Ook het plaatsen van de keuken was netjes. Helaas stond de spoelbak op nalevering. Ik heb meerdere malen moeten bellen voor de levering en het plaatsen van de spoelbak. Toen werd er door de monteur een beschadiging geconstateerd aan het keukenblad waardoor de spoelbak niet geplaatst kon worden. Nadat de spoelbak uiteindelijk was geplaatst hadden we lekkage. In juni is de keuken geplaatst en in september na vele telefoontjes was alles uiteindelijk in orde. Het contact met de klantenservice moet veel beter zodat problemen sneller worden opgelost.

Goed advies in de winkel en het plaatsen van de keuken.

Betere nazorg

Marco

Prima keuken, zeer slechte service

Mooie keuken, goed advies in de winkel

Service tot aan de deur vd winkel, daarna ging het snel bergafwaarts

Reitsma

Slechte monteur. geen aanspraak op restitutie.
Slechte monteur. geen aanspraak op restitutie.
Keuken gekocht in den bosch, keuken is geplaatst, zeer slecht geplaatst. alles scheef los, zelfs eiland t.o.v het gedeelte aan de muur loopt enkele centimeters scheef, pootjes niet aangedraaid. Inductie niet goed gemonteerd, dure coocker gekocht, wel heel veel betaald voor aansluitkosten, niet gemonteerd, reden geen hoekstopkraantje aanwezig, hierover contact gehad met bruynzeel, daar doen ze niks mee.
afzuigkap verkeerd gemonteerd, monteur siemens geweest, zou probleem van bruyzeel zijn. nooit opgelost buiten rooster geplaatst,
bij de monteur 225 euro extra af moeten tikken. aantal deurtjes nu krom.
Div malen contact opgenomen met bruynzeel je hoort niets.

afspraken nakomen

JvH

Advies in de winkel was erg goed. We zijn snel en prettig tot een goed en passend ontwerp gekomen van de keuken.
Helaas is de service op dit moment niet erg prettig. Wij hebben voor leveren...
Helaas is de service op dit moment niet erg prettig. Wij hebben voor leveren het gehele bedrag moeten overmaken terwijl niet alle producten aanwezig waren voor levering. Het was zeer moeilijk om een medewerker van de klantenservice te bereiken.

De plaatsing van de keuken is netjes uitgevoerd. Het heeft daarna echter 8 weken geduurd voordat de keuken afgemaakt is. Ondanks herhaaldelijk verzoek heeft Bruijnzeel geen enkele compensatie aangeboden voor het ongemak van een onafgemaakte keuken van een periode van 8 weken.

Goed advies, prettig gesprek.

Service!

Gerrie

Onze tweede bruynzeelkeuken (125 next lijngekocht, binnen 4 jaar ivm verhuizing)in Zwolle bij Pascal, goed geholpen en alles is van begin tot eind soepel verlopen.

Deskundig, meedenkend en vriendelijk en verkoper. Niet opdringerig etc!

Geen. Gewoon top

LB

Alles volgens afspraak geplaats. Heldere communicatie over plaatsing en afhandeling.

Duidelijke gespecificeerde prijzen.
3D afbeelding met goed overzicht van alle artikelen met duidelijke omschrijving.

Zou ik niet weten

Edwin Frasa

Een goed wn betrouwbaar bedrijf

Goede afspraken

Niks