Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

Julian

Om gek van te worden. Oneindige frustratie.

Binnen 3 maanden na het kopen van een Bruynzeel keuken begint het aanrechtblad los te raken. De keuken is nog nauwelijks gebruikt. Hiernaast zit de hendel ook al los. Ook heeft een monteur een gat... Binnen 3 maanden na het kopen van een Bruynzeel keuken begint het aanrechtblad los te raken. De keuken is nog nauwelijks gebruikt. Hiernaast zit de hendel ook al los. Ook heeft een monteur een gat in de vloer veroorzaakt bij het monteren en probeert dit te ontkennen.

Er is een monteur geweest om een schaderapport te maken. Deze monteur heeft bij het terugschroeven van een magnetron in zijn voegen de schroef er scheef in gedraaid. Hierdoor is de schroef door de wand heen gegaan, heeft deze beschadigd en heeft de wand er naast bol gezet. De lade tegen deze wand aan gaat hierdoor niet meer goed dicht en de schade is zeer zichtbaar en hinderlijk.

Notabene de monteur die een schaderapport kwam maken heeft verdere schade veroorzaakt. Ongelofelijk. Ik ben in een eindeloze spiraal van stress en zorgen geraakt door Bruynzeel.

Paul Kamphuis

Ik ben echt super tevreden met mijn nieuwe keuken en met de verkoopster Marinja van de Hurk die mij met veel passie en geduld door het hele traject heeft geholpen en begeleid. Zij heeft ons dan ook... Ik ben echt super tevreden met mijn nieuwe keuken en met de verkoopster Marinja van de Hurk die mij met veel passie en geduld door het hele traject heeft geholpen en begeleid. Zij heeft ons dan ook echt overtuigd om te kiezen voor een Bruynzeel keuken ondanks dat ik ergens anders veel goedkoper uit geweest zou zijn heb ik er absoluut geen spijt van dat ik voor Bruynzeel ben gegaan.

Kwaliteit, professioneel personeel m.b.t. de plaatsing van de keuken, 10 jaar garantie en goede nazorg.

voor mij geen

Fam. van Lieshout

Goede voorlichting in de winkel, duidelijk overleg over levertijd, tijdstip van levering en plaatsing. Installatie door Bruijnzeel aanbevolen bedrijf dat alle voorbereidingen en plaatsing van de... Goede voorlichting in de winkel, duidelijk overleg over levertijd, tijdstip van levering en plaatsing. Installatie door Bruijnzeel aanbevolen bedrijf dat alle voorbereidingen en plaatsing van de keuken op zich heeft genomen voortreffelijk. we hebben zelf nergens voor hoeven zorgen.

Duidelijke voorlichting en informatie.

Nee.

Anita

Zeer vriendelijk en deskundige medewerkster in de winkel. We konden elke kleur die we wilde uitzoeken. De turkooiskleur is perfect geleverd en super mooi. We zijn zeer tevreden.

Alle kleuren die je wilt kun je bestellen. De medewerkster in de winkel is vakkundig en geeft goede tips waar je aan moet denken.

Marc Braaksma

Bruynzeel Keukens in Son, Samen een mooie keuken samengesteld, en voldoet aan alle verwachtingen.

Vakmanschap, Eerlijkheid, Geen onzin !

probeer meer grip te krijgen op fouten intern, zodat leveringen wel compleet de deur uitgaan.

C J van Geel

Zeer tevreden van aankoop tot straks met plaatsen.

Hele traject.

Ga zo door.

Marianne

Goed advies, duidelijke commincatie en levering van kwaliteit

Duidelijk, eerlijk en meedenkend

ondanks de drukte is er altijd ruimte gecreƫerd om vragen te beantwoorden

Mieke Walls-Mohr

Bruynseel Keukens in Heerlen hebben mij prima begeleid naar het kopen en uitzoeken van de keuken met apparatuur. Ze hebben veel tijd erin gestoken. Ook het meten en de voorbereidingen en plaatsen... Bruynseel Keukens in Heerlen hebben mij prima begeleid naar het kopen en uitzoeken van de keuken met apparatuur. Ze hebben veel tijd erin gestoken. Ook het meten en de voorbereidingen en plaatsen van de keuken is uitstekend uitgevoerd. Ik geniet van de keuken net de uitgezochte apparatuur. Zelfs de gun metal spoelbak is een plaatje. Ik ben heel erg tevreden.

Ze bemen uitgebreid de tijd.

Telefonisch niet altijd te bereiken. Ook in de winkel kunnen de mensen het druk hebben met klanten. Maar er is altijd wel een gelegenheid om iets te vragen.

Zeer slechte ervaring na aankoop

Voor aankoop was geen enkele moeite teveel voor Bruynzeel. Meerdere offertes gekregen, goede bereikbaarheid, netjes en vriendelijk

Communicatie verbeteren voor levering en plaatsing. Afspraken nakomen. Eerlijk zijn en niet liegen.

Willems

Zeer tevreden overchet gehele proces

Zeer vriendelijke en duidelijke verkoopster

Niets op aan te merken