Prijs / kwaliteit
8.2/10
Advies in de winkel
Plaatsing

De graaf onderhoud

Meerdere keren gebeld of alles compleet is De keuken is niet compleet afgeleverd Nu mis ik de oven Gebeld Maar de oven was niet te leveren Nu heeft de klant een andere oven uit gezocht 8 weken... Meerdere keren gebeld of alles compleet is De keuken is niet compleet afgeleverd Nu mis ik de oven Gebeld Maar de oven was niet te leveren Nu heeft de klant een andere oven uit gezocht 8 weken levertijd
Aanrecht blad beschadigd nu kan de tegelzetter niet door
Allemaal extra kosten
Bij wie kan ik dit declareren
de klant gaat niet betalen maar wel zeuren dat het allemaal te lang duurt als ik dan bel naar de service dan doen ze niks en wordt ik verder gestuurd van kastje naar de muur

Niks

Communicatie

Mardien De Bruijn

Geweldig

Goede communicatie

Ga zo door

van Vilsteren

Goed voor elkaar, keuken is door Leendert prachtig ontworpen. Na een zeer duidelijke offerte hebben we gelijk akkoord gegeven.
Na het plaatsen belde Leendert de volgende dag om te vragen hoe...
Na het plaatsen belde Leendert de volgende dag om te vragen hoe alles verlopen was. één deur was beschadigd, deze werd direct besteld. Helaas moeten we 8 weken erop wachten, dat is jammer maar begrijpelijk.

meedenken en niet onderhandelen

service iets sneller oplossen

Gerrist

Hele goede ervaring met zowel in intekenen van de keuken (in coronatijd), afstemming met de bouwer, de plaatsing (foutloos) en een ophaaldienst voor al het karton. Ook de begeleiding was prima. Er... Hele goede ervaring met zowel in intekenen van de keuken (in coronatijd), afstemming met de bouwer, de plaatsing (foutloos) en een ophaaldienst voor al het karton. Ook de begeleiding was prima. Er werd goed meegedacht over leverdatum irt de oplevering van de woning waarvan de datum lang onduidelijk bleef.

Goed meegedacht, ontwerp van de woonkeuken zelf ook aangepast (deur verschoven).

M. Rodríguez

Het is vreselijk jammer dat ik door de woningcorporatie daar moest komen voor een keuken, gisteren de eerste afspraak en wat een slecht gevoel

naar de klanten luisteren

Frankhuisen

Bij aankoop prettig geholpen.
Vervolgens gaat het een naar het ander niet volgens afspraak.
Bij aankoop prettig geholpen.
Vervolgens gaat het een naar het ander niet volgens afspraak.
Op woensdag 2 monteurs uit Bergen op Zoom bij ons in Vleuten voor het monteren van de keuken. Bij ons was echter nog geen keuken aanwezig.
Keuken zou pas vrijdag geleverd worden dus monteurs weer naar huis.
Vrijdag zou keuken geleverd worden tussen 7 en 12 uur.
Mijn vrouw en ik vrije dag genomen.
Vrijdag om 17 uur wordt keuken geleverd. Geen monteurs....

Dinsdag daarna door Bruijnzeel extern bedrijf een monteur ingehuurd en plaatst keuken waarbij bij veel zaken niet aanwezig zijn of maten niet kloppen.
Bellen, bellen, aan het lijntje gehouden worden, verwijzen naar leveranciers van keukenblad en apparatuur...
Om moedeloos van te worden.
Wat men je aanbiedt is een cadeaubon van Bol.com
Wij nooit meer een keuken van Brijnzeel

Vlot pratende verkoper

Afspraken nakomen.

Debbie van dijk

Super goed van A to Z

Verkoper Leendert denk goed mee, hij kwam met de opstelling die ons zeer aansprak. We hebben de keuken besloten te kopen, ook het plaatsen en de service was perfect!!

Ed Schoenmakers

Bruynzeel is voor mij het voorbeeld en standaard voor alle keukenleveranciers in Nederland.

Duidelijk uitleg en er wordt ook echt meegedacht aan het ontwerp van de keuken.

Xx

Keuken in januari 2021 geleverd
Inmiddels 6 monteurs langs geweest
Nog steeds klachten over geluidshinder

Mooie keuken

Installatie

Walraeven

Dramatisch

Prima advies bij verkoop

Waarschuw de mensen vooraf de plaatsing van de keuken dramatisch is en niemand reageert op verzoeken.