7.6/10
7.4/10

Iris

Hele goede service!

Reactie Brevé Tuinhout:

Beste Iris, bedankt voor deze uitmuntende beoordeling. Ik zal dit intern doorgeven. Dat zal het verkoopteam leuk vinden. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

peter van velsen

Ruim assortiment

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw beoordeling. Tot de volgende bestelling. Alvast een fijn weekend gewenst. #wooditbemagic

Jeroen Franken

Prima ervaring

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. #wooditbemagic

Loek de Bruijn

5 tuinpaalkapjes besteld, maar doos waarschijnlijk kapot gegaan tijdens vervoer. Er kwam maar 1 kapje aan. Na mailcontact werden alsnog kosteloos 4 kapjes nageleefd. Goede service.

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons zo'n fijne beoordeling te geven. Hier doen wij het voor. Ik zal dit intern doorzetten. #wooditbemagic

jeroen werner

Er is maar een woord voor: geweldig!

Reactie Brevé Tuinhout:

Wat een geweldige beoordeling. Bedankt dat wij u geweldig hebben kunnen helpen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

willem bomhof

Prima, eerst verkeerd geleverd daarna snel hersteld

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Tot de volgende bestelling. #wooditbemagic

Elroy Thijssen

Ellende van de bovenste plank

Ron Rijkers

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor het invullen van de beoordeling. #wooditbemagic

Fred Kranstauber

Matig. Zaag kosten werden niet gelijk op de factuur vermeld en werd later alsnog om gevraagd die over te maken.

#wooditbemagic

Bezoeker

Reactie Brevé Tuinhout:

Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Ik zal dit intern doorgeven. Wij wensen u een gelukkig en gezond 2021! #wooditbemagic