Philip Habes

Top! Geen enkele klacht. Tussentijds 2 x spullen opgehaald uit mijn BOXX. Ging prima. Nu nog even afwachten hoe mijn overige spullen thuis worden afgeleverd, maar ik verwacht dat het net als bij het... Top! Geen enkele klacht. Tussentijds 2 x spullen opgehaald uit mijn BOXX. Ging prima. Nu nog even afwachten hoe mijn overige spullen thuis worden afgeleverd, maar ik verwacht dat het net als bij het ophalen prima zal verlopen.

Eli Knijff

Ik ben erg tevreden met mijn tweede huurperiode bij jullie. De eerste keer ging er van alles mis en kreeg ik de verkeerde opslag unit. Helaas, maar toch nog eens geprobeerd. Tweede keer heb ik de... Ik ben erg tevreden met mijn tweede huurperiode bij jullie. De eerste keer ging er van alles mis en kreeg ik de verkeerde opslag unit. Helaas, maar toch nog eens geprobeerd. Tweede keer heb ik de Boxx on wheels gehuurd en dit is te gek. Goede service en advies, aardige medewerkers!

anonymous

Ik heb last gehad van een rattenplaag in mijn opslagboxen, hierdoor zijn veel spullen aangevroten en lagen uitwerpselen op.

omdat veel spullen hierdoor onbruikbaar zijn geworden is en...

omdat veel spullen hierdoor onbruikbaar zijn geworden is en een case van gemaakt. dit werd allemaal wel opgepakt maar het heeft 3 maanden geduurd voordat er iets werd uitgekeerd. verder stonden ze mij altijd vriendelijk te woord in dit hele proces.

Wat ik dan zelf mis is een tegemoetkoming voor de gemaakte schade. de verzekering heeft uitgekeerd maar ik heb alles moeten overzetten op andere boxen en moeten schoonmaken. hier had ik wel een tegemoetkoming voor verwacht vanuit BOXX. helaas is dit uitgebleven en ga ik hier zelf niet om vragen. ik verwacht dit als service vanuit een bedrijf en meedenken met de klanten.

Freek de Jong

Top service, dame aan de telefoon hielp goed mee

Johan-Willem Prinsedam

Ik was niet in de gelegenheid mijn spullen zelf naar de opslag te brengen. Maar met de Boxx On Wheels service wordt je volledig ontzorgd en worden de spullen voor de deur ingeladen. Super Service!

Anouk

Boxx on wheels is echt aan te bevelen! Prettige service en het zelf aanleveren in Schiedam werkt perfect!

Ernst

Super goed geholpen door Mandy met het inplannen van mijn aflever afspraak.