Goed. Wel wat laat op de dag omdat andere afspraken uitliepen en het weer tegenzat. Verder heel goed gegaan.

Prima. Ruimtes zijn goed en droog bereikbaar. Transportmiddelen beschikbaar. We zeggen op omdat we onze ruimte niet meer nodig hebben.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze opslagruimtes.

Lydia, Benkirane

Great, very helpful, never any issues

Hi Lydia,
Thank you for your review. Good to hear that you are so satisfied with our service.
Kind regards,

Goed geholpen!

Hi,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Bedankt voor je review.

Rignailis, Martina

Ik vind het jammer dat je er niet terrecht kan wanneer je wilt.

Hi,
Bedankt voor je review. Wij hebben ook units beschikbaar wel elke dag toegang mogelijk is.

Adam, Kuling

Naar mijn ervaring heb ik wat complicaties ervaren met mijn opslagruimte bij boxx maar van wat ik heb gemerkt was ik denk ik de enige in de vestiging die registratie problemen ervaarde in het... Naar mijn ervaring heb ik wat complicaties ervaren met mijn opslagruimte bij boxx maar van wat ik heb gemerkt was ik denk ik de enige in de vestiging die registratie problemen ervaarde in het systeem waardoor boxx meerdere malen niet wist wie de eigenaar was van mijn opslagruimte. Maar verder zijn het mooie vestigingen met ruime opslagruimtes voor een goede prijs!

Hi Adam,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat er onduidelijkheid was over jouw opslagruimte. Fijn dat je voor de rest wel erg tevreden bent!

Gewoon

Bedankt voor je review.
Boxx Opslag

Op zich prima, maar zoals je hier onder kunt zien, ik ben er nooit geweest.
Ik hoop dat de opzegging goed wordt afgehandeld, dan kan ik een eindoordeel geven.
Daarom nu fifty fifyt bij...
Op zich prima, maar zoals je hier onder kunt zien, ik ben er nooit geweest.
Daarom nu fifty fifyt bij eindoordeel ingevuld.

Hi,
Bedankt voor je review. Wij zien dat jouw opzegging inmiddels verwerkt is.
Boxx Opslag

Uitstekende oplossing voor tijdelijke opslag

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo enthousiast bent over ons product.