Prima klantvriendelijkheid

Bedankt voor je review.

Mila Baaij

Op dit moment slecht. Mij is vertelt dat ik op elk moment mijn spullen kon opvragen en dit gebracht zal worden en nu kan ik niet eens een afspraak maken om volgend weekend â??zelfâ?? mijn spullen op... Op dit moment slecht. Mij is vertelt dat ik op elk moment mijn spullen kon opvragen en dit gebracht zal worden en nu kan ik niet eens een afspraak maken om volgend weekend â??zelfâ?? mijn spullen op te komen halen.

Ophaalservice was top!

Hi Mila,
Bedankt voor je review. Inmiddels is het gelukt om jouw spullen eerder terug te brengen.
Boxx Opslag

Heel betaalbare opslag units. Klantenservice is heel behulpzaam.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je blij bent met onze opslagunits en klantenservice.

T Brandsma

Super! nooit problemen gehad. Ze mogen in wormerveer wel even te tegels voor de voordeur opnieuw leggen want het kan lastig zijn om dingen door de glazen deur te krijgen.

Hi T. Brandsma,
Bedankt voor je review. De feedback over de tegels zullen wij doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

Nancy Bunschoten

Prima service. Het ophalen ging gestructureerd en prettig.

Hi Nancy,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze ophaalservice.

Ruud Jorna

Uitstekend, een lift in Breukelen zou erg prettig zijn

Hi Ruud,
Bedankt voor je review. Fijn dat je over het algemeen tevreden bent. Binnenkort zullen wij een lift plaatsen in onze vestiging in Breukelen.
Boxx Opslag

Hele fijne jongens die niet bang zijn om de handen uit de mouwen te stropen! neemt je veel werk uit handen aangezien je aan zoveel moet denken met een verhuizing! top!

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze verhuizers. Deze complimenten zullen wij zeker aan hun doorgeven.
Boxx Opslag

Ontzettend goed. Echter door een pech met vragenwagen kwam men 2 uur later aan dan gepland. Maar de service en ophaalploeg waren uitstekend goed. Nu de levering nog:)

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je tot nu toe tevreden bent. Wij gaan ervan uit dat de aflevering van jouw spullen ook naar wens zal zijn!
Boxx Opslag

Alles prima geregeld, Henk-Milan- Ivo bedankt voor de goede service, zowel bij ophalen als retour brengen!

Hi,
Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze verhuizers. Wij zullen deze complimenten zeker aan hun doorgeven.