wertheim

Obereikbaar; telefoncenttrale uitbesteed; telefoonnummmers niet beanwoord. emails niet beantwoord ontoegankelijk ; ook de gehuurde box net. ontoegangnkelijk. niemand bereikbaar. jammer. waar... Obereikbaar; telefoncenttrale uitbesteed; telefoonnummmers niet beanwoord. emails niet beantwoord ontoegankelijk ; ook de gehuurde box net. ontoegangnkelijk. niemand bereikbaar. jammer. waar schadentevehalen?

Stelen van hun klanten

bart laumans

Waardeloze firma

Newkick

Ik wacht al vanaf 11-04 op een contact met een medewerker, welke schriftelijk bevestigd was. 2 weken vind ik wel erg lang

Komen afspraken niet na en zijn onbereikbaar

Geachte heer

Dank voor uw bericht.

Wat vervelend voor u dat u in deze situatie met Boxx bent gekomen, waarin u naar wij aannemen heeft belegd.

Wij kunnen u helaas...
Geachte heer

Dank voor uw bericht.

Wij kunnen u helaas geen aanbod doen, omdat Boxx naar het lijkt aan de rand van een faillissement staat. Het zou voor ons veel te onzeker zijn of er nog voldoende geld beschikbaar zou komen om uit te delen, zelfs als een eventuele rechtszaak zou worden gewonnen.

Als de wederpartij (in uw geval Box) naar onze inschatting onvoldoende kans op verhaal biedt, nemen wij een zaak niet aan. Daarmee is een verdere beoordeling van de Claim niet zinvol.

Het spijt mij dat wij u niet kunnen helpen in deze

Liesker Procesfinanciering BV

4813 BA Breda

T: 076-5303600
I: www.liesker.com

Lauren

Ik huur al ruim een opslag en wilde een week geleden een buffetkast opslaan. Mijn opslag zit op de eerste etage, maar de lift bleek kapot. Toen ik belde, kreeg ik doodleuk te horen dat ze er nu niks... Ik huur al ruim een opslag en wilde een week geleden een buffetkast opslaan. Mijn opslag zit op de eerste etage, maar de lift bleek kapot. Toen ik belde, kreeg ik doodleuk te horen dat ze er nu niks aan konden doen en of ik het niet met de trap kon doen. Ik ben zwanger. En voor mijn partner was het onmogelijk om die kast in zijn eentje omhoog te tillen. Gelukkig waren er anderen die wilden helpen. Ze zijn er verder ook niet meer op teruggekomen en mailadres is niet te vinden. Service is dus niks. Opslag verder prima en goedkoop, maar zonder werkende lift…

Ben Agb

Zeer zorgvuldig en snel

Gerrit

Prima oplossing en snel geregeld!

Jansen

In eerste instantie was er iets mis gegaan met de afgesproken afmetingen van de garage waardoor ik niet kon opslaan wat ik wilde. Maar meteen is er door meerdere medewerkers gezocht naar een andere... In eerste instantie was er iets mis gegaan met de afgesproken afmetingen van de garage waardoor ik niet kon opslaan wat ik wilde. Maar meteen is er door meerdere medewerkers gezocht naar een andere oplossing en dat is goed gelukt. De communicatie was hierin duidelijk en volgens afspraken. Uiteindelijk zeer tevreden met de oplossing.