Harmen van Welbergen

Had met spoed een box nodig, ik werd vanaf eerste contact moment goed geholpen, vriendelijk, klantgericht, er werd meegedacht en ze waren flexibel, vervolgens zijn alle afspraken netjes nagekomen en...

Beste Harmen,
Heel erg bedankt voor de lovende woorden. Dit maakt ons blij!
We wensen je een fijne dag en willen je erg bedanken dat je voor ons hebt gekozen.
Groet, Boxx Opslag

A

Praktisch is het top, de boxxen zijn goed bereikbaar en de chauffeur bij aflevering van de goederen was heel erg behulpzaam en creatief met zowel parkeren als uitladen.

Zo goed als het...

Beste Arjen,

Bedankt voor je review. Het klopt dat er een aantal dingen niet helemaal soepel zijn verlopen. Hier bieden wij onze verontschuldigingen voor aan.
Bij ons krijg je altijd twee dagen voor ophalen of afleveren de exacte tijd door. Hierbij is het mogelijk om een voorkeur uit te spreken, maar dit biedt geen garantie dat het ook daadwerkelijk in dat tijdsbestek wordt gedaan. Hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend. Gelukkig is uiteindelijk alles goed gekomen en zijn jullie spullen in de middag afgeleverd. Wij willen je toch graag bedanken dat je voor Boxx hebt gekozen.

Groeten, Boxx Opslag

sporen

Een jaar geleden hebben we in hoogland de box ingeladen en vergrendeld. Plezierige sfeer van werken met een chauffeur die ons goed heeft geholpen met goed beladen. Een jaar later op 29 juli 2019...

Sporen,

Wat fijn dat je de opslag en service bij ons als heel erg positief hebt ervaren.
Wij zullen de chauffeurs op de hoogte stellen.

Eva

Ik heb op korte termijn een box kunnen huren en kon ter plekke zelfs een grote krijgen toen bleek dat het niet ging passen.
Ik heb twee keer een tussentijdse toegang gekregen wat wel wat...

Beste Eva,
Bedankt voor je positieve review.

De verhoging van de gehuurde units is omhoog gegaan omdat wij voorheen over de verplaatsbare units geen B.T.W. hoefde te heffen. Helaas na een langere strijd met de belastingdienst, die wij helaas niet hebben gewonnen, waren wij nu genoodzaakt om deze toch te gaan doorbelasten. Hier hebben wij overigens alle huurders die het betrof een mailbericht over gestuurd.

Bedankt voor je feedback punten waar wij aan kunnen werken. Wij nemen het zeker mee in onze evaluatie en verbeterpunten.

Wendeline

Super fijn geholpen, goede service. Mooi concept de opslag voor mijn deur met verhuishulp, zo gemakkelijk.

Beste Wendeline,
Wat fijn zoveel enthousiasme, wij willen zorgen voor gemak en service en dit is volgens mij goed gelukt.
Vriendelijke groet
Boxx Opslagverhuur

De chauffeur (Pim) belde netjes vooraf en kwam op de aangegeven tijd aanrijden met de 3 units van 10m3. Onder zijn prettige begeleiding kwam mijn hulpploeg op gang en hebben binnen de 2 uur de units...

Beste Anoniem,
Wat goed om te horen dat onze chauffeur Pim je goed op weg heeft geholpen met het vullen van je units. Toch altijd weer fijn als alle spullen weer goed meegenomen kunnen worden. Wij vertrouwen erop dat wij bij het afleveren van je spullen weer hetzelfde gevoel kunnen geven. Succes met de opslag!

Theo

De spullen liggen nu in opslag, tot nu toe is alles prima verlopen.

Beste Theo,
Wat fijn dat alles tot nu toe goed is verlopen.
Ons streven is om er altijd voor te zorgen dat wij de beste service leveren.

Richard Lynch

Positieve ervaring. Aantal keer van locatie verhuisd, door omstandigheden, maar altijd goed en keurig geholpen.

Beste Richard,
Goed om te horen dat jij ondanks de verhuizingen nog steeds positief bent over de opslag. Bedankt voor je positiviteit in deze.

Stichting ArtService

Prima bedrijf. Alles strak geregeld. Houden Zich netjes aan de afgesproken tijden, vriendelijke mensen aan de telefoon en hele vriendelijke en capabele chauffeurs. Ze hebben onze spullen heel...

Beste Stg. ArtService,
Bedankt voor de complimenten. Fijn als we onze service waarmaken en mensen tevreden zijn met onze opslag.

Wendy

Zeer tevreden met hoe alles is verlopen tot nu toe. Heb onlangs mijn spullen laten ophalen voor opslag in Breukelen vanwege een grote verbouwing. Offerte en uitleg is prima gegaan en was duidelijk....

Beste Wendy,
Wat fijn dat je ervaring met ons zo positief is.
Wij zullen zorg dragen voor de opslag van jou spullen en met dezelfde service
straks weer terugleveren na jullie verbouwing. Heel veel succes met de verbouwing