Jason Stokker

Hoi Jason,

Dank voor je review, een dikke 10; top!
Alvast succes gewenst met je tussentijdse toegang eerdaags.

Maak er een mooi weekend van, groet Boxx Opslag

Gilly Ommen

Hoi Gilly,

Dank voor jouw review en alvast succes met de tussentijdse toegang eerdaags!

C. Geschiere

Reactie Boxx Opslag:

Hoi Corine, Wij hebben elkaar nav de review nog even telefonisch gesproken. Zoals aangegeven gaan wij de doorgegeven punten intern bespreken of zijn we hier al mee bezig. Alvast succes met de... Hoi Corine, Wij hebben elkaar nav de review nog even telefonisch gesproken. Zoals aangegeven gaan wij de doorgegeven punten intern bespreken of zijn we hier al mee bezig. Alvast succes met de tussentijdse toegang eerdaags. Groet, Boxx Opslag

Paulien Kuijer

De levering van de box verliep perfect, de levering was iets eerder dan afgesproken maar dat kwam perfect uit want daardoor hebben we precies een regenbui gemist.
Het verliep ontzettend...
Het verliep ontzettend soepel en alles kwam keurig uit de box. Wij hadden onze spullen langere tijd niet nodig, en daarvoor is deze oplossing perfect!

Reactie Boxx Opslag:

Hoi Paulien, Dank voor je onwijze top review en wat fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Precies wat we willen horen en willen bereiken :) Ook bedankt voor jullie huurperiode bij Boxx... Hoi Paulien, Dank voor je onwijze top review en wat fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Precies wat we willen horen en willen bereiken :) Ook bedankt voor jullie huurperiode bij Boxx en wie weet tot in de toekomst! Groet, Boxx Opslag

Chantal Ipenburg

Hoi Chantal,

Bedankt voor je review. Maak er een mooie dag van!

Roderick Rutters

Hi Roderick,

Dank voor jouw review met een dikke 10! Te gek! Alvast succes gewenst met je tussentijdse toegang eerdaags en een fijne dag gewenst.

Mari Garcia

Netjes en veilig

Beste Mari,

Dank voor jouw review met een dikke 10 en je feedback, top! Ook dank voor jouw huurperiode bij Boxx en wie weet tot in de toekomst weer.

Rafe Copeland

Niets aan te melden

Reactie Boxx Opslag:

Hoi Rafe, Dank voor je review. Niet aan te melden/ niets aan op te merken is positief in onze ogen met een dikke 8! :) Dank voor je huurperiode bij Boxx en wie weet tot in de toekomst. Fijn... Hoi Rafe, Dank voor je review. Niet aan te melden/ niets aan op te merken is positief in onze ogen met een dikke 8! :) Dank voor je huurperiode bij Boxx en wie weet tot in de toekomst. Fijn weekend! Groet, Boxx Opslag

Trudie van Kessel

De mensen aan de telefoon zeer klantvriendelijk. Mensen die de spullen komen ophalen en weer bezorgen, super klantvriendelijk.

Reactie Boxx Opslag:

Hoi Trudie, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons op kantoor en onze logistieke mannen. Dank je wel! Wij wensen jou een mooi weekend toe en natuurlijk een fijne... Hoi Trudie, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons op kantoor en onze logistieke mannen. Dank je wel! Wij wensen jou een mooi weekend toe en natuurlijk een fijne huurperiode bij Boxx! Groet, Boxx Opslag

Henze van Rooijen

Ha Henze,

Dank voor je review en fijn dat je tevreden bent over ons. Alvast succes met je tussentijdse toegang eerdaags en een fijne dag gewenst.