Peter, Bemmelen van

Goede locatie.
Alleen vonden we wel wat muizenkeutels tijdens het leeghalen.

Boris , Jeene Castro

Goed telefonisch contact met Jochem!

Hi Boris,
Bedankt voor je review. Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze collega.

Evert, Kleef Van

Perfect

Hi Evert,
Bedankt voor je review.

Erik, Jong de

Prima, alleen door water hebben mn spullen schade opgelopen. De dames ad telefoon waren erg behulpzaam en gaven aan dat ik dit aan hen kom doorgeven. Bij het behandelen van de schademelding zeer... Prima, alleen door water hebben mn spullen schade opgelopen. De dames ad telefoon waren erg behulpzaam en gaven aan dat ik dit aan hen kom doorgeven. Bij het behandelen van de schademelding zeer onklantvriendelijk geholpen en geen compensatie gekregen voor schade, verhuistijd en energie of wat dan ook. Dat kan echt wel beter.

Hi Erik,
Hi Erik,
Bedankt voor je review. Fijn dat je over het algemeen tevreden bent. Zoals ook aangegeven in de mail, is onze verzekering secundair. Wij kunnen jouw claim alsnog in behandeling nemen, indien jouw primaire verzekering de claim afwijst.
Boxx Opslag

Een eindoordeel geven vind ik nog te vroeg, aangezien ik de Boxx nog niet terug heb ontvangen.

Goed, alleen heel vaak geen kar aanwezig om spullen te verplaatsen..

Aurora, Brinkmans

Hi Aurora,
Bedankt voor je review.
Boxx Opslag

Fijne service. Bedrijf heeft goede communicatie. Toegangsdeur is wel lastig als je met groter vervoersmiddel bent.

Hi,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je over het algemeen tevreden bent.
Boxx Opslag

Goed bedrijf. Op het begin wel moeite met het openen van de deuren, dus administratief iets niet volledig goed gelopen. Maar in het algemeen zeker een aanrader vanwege d behulpzaamheid van de... Goed bedrijf. Op het begin wel moeite met het openen van de deuren, dus administratief iets niet volledig goed gelopen. Maar in het algemeen zeker een aanrader vanwege d behulpzaamheid van de medewerkers.

Hi,
Bedankt voor je review. Wij zijn momenteel verbeteringen aan het doorvoeren in het inbelsysteem.

Sober en goed

HI,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent.