Zeer goed geholpen om onze spullen alsnog op tijd weer in huis te krijgen!

Hi,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat alle spullen weer optijd in huis waren.

Eline Jelsma

Zeer goed! Vriendelijk en snelle afhandeling.

Hi Eline,
Bedankt voor je review. Fijn dat alles naar wens was.
Boxx Opslag

I loved using your company! It was easy to process everything and Very affordable.

Hi,
Thank you for your review. Good to hear that you had a great experience with our company.
Kind regards,

Cindy Parinussa

Super goed bevallen!

Hi Cindy,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze diensten zo goed bevallen zijn.
Boxx Opslag

Tot nu toe hele goede ervaring. Snel en goede service, zowel per e-mail als telefoon goed bereikbaar. Mooi systeem, box rijdt voor, wordt ingeladen en je spullen staan voor onbepaalde tijd veilig.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat zowel onze klantenservice als Boxx on Wheels service goed bevallen is.

Bedankt voor je review.
Boxx Opslag

Positief. Bieden wat zij beloven: een veilige, altijd bereikbare opslagruimte.

Hi,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze opslagruimtes.

Anne-Maro Huberts

Beste team Boxx opslag,
Beste team Boxx opslag,
We zijn zo ongelooflijk blij dat we jullie hebben gevonden. Het was voor ons een enorm fijne tussenoplossing toen we tijdelijk onze spullen moesten opslaan. Het team, het online systeem, de verhuizers die we hadden in juli... echt petje af. Alles ging supergoed en soepel!
Veel dank voor alles!

Hi Anne-Maro,
Hi Anne-Maro,
Bedankt voor je review. Wat fijn dat Boxx Opslag precies de hulp kon bieden die jullie nodig hadden. Wij zullen de complimenten doorgeven aan ons team. Hier worden we blij van!

Y.N Kwon

It was easy to access and convenient

Hi Y.N. Kwon,
Thank you for your review. Great to hear that our storage spaces were convenient.
Kind regards,

Renato Parag