Igor Rybakov

You have amazing useful service and I will use it again when I will need to rent temporary storage in Amsterdam. Thank you!

Sven Fennema

Heldere berichtgeving, alles goed geregeld volgens gemaakte afspraken.

Miriam Goedbloed

Ik wil graag 2 tijdsdelen voor 30m3: dinsdag 28 nov 9-12 en 13-15.30

Beste Miriam,

Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je inmiddels al een bevestiging hebt gekregen dat je dinsdag van 09:00 tot 15:30 uur toegang hebt.

E D Zwart

OK

Beste,

Pieter van Buul

Prima service en zeer gebruiksvriendelijk. ook flexibel bij wissel van unit indien te veel / te weinig ruimte. en telefonisch goed bereikbaar.

Beste Pieter,

Erich Steinbuchel

Great service

Beste Erich,

Kimberley Fafiani

Beste Kimberly,

Gert Ineke

Prima ervaring. Enige nadeel is dat toegang tot de box een halve week van te voren dient te worden gepland. Max 1 dag zou prettiger zijn geweest.

Beste Gert,

Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je het als een nadeel ervaart dat je 48 uur van te voren een tussentijdse toegang moet aanvragen. Wij gaan hiermee aan de slag en nemen dit mee als verbeterpunt voor onze service.

Benthe Beijens

Wat opstart problemen maar toen het allemaal geregeld was liep het goed.

de klantenservice is heel onhandig. Je krijgt altijd een algemeen iemand aan de telefoon en die zet dan een...

Beste Benthe,

Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je problemen ondervond bij het bereiken van Boxx. Wij streven naar een goede bereikbaarheid en klantenservice en zullen dit meenemen als verbeterpunt voor onze service.