Ik huur al jaren een opslag bij boxx, nou staat er dat er geen levensmiddelen opgeslagen mag worden, alle begrip. Ik vraag aan een collega schriftelijk mag het wel of kan er een uitzondering gemaakt... Ik huur al jaren een opslag bij boxx, nou staat er dat er geen levensmiddelen opgeslagen mag worden, alle begrip. Ik vraag aan een collega schriftelijk mag het wel of kan er een uitzondering gemaakt worden hij zegt ja, je mag wel (Lang houdbaar) levensmiddelen opslaan. Ik heb het gedaan nou is er een rattenplaag in vestiging van Almere buiten. Netjes gemeld ook nog. Ze willen me niks vergoeden, willen me een boete opleggen en ik moet binnen 48 uur uit het pand. Ik heb volgens de richtlijnen gehandeld ik heb alle BEWIJZEN.
Meneer, Erwin Fleer (directeur), ruud evers (manager) en Marloes Louwrink schamen jullie je kapot. Ik heb alle mailtjes van jullie en bewijzen. Vervolgens sturen ze een mail, om de review te herzien en namen te verwijderen terwijl ze degelijk wel iets te maken hebben ermee.

Hi,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je een minder goede ervaring met ons hebt gehad. Ik heb vernomen dat er inmiddels contact met je op is genomen en dat er aan een passende oplossing gewerkt wordt. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact met onze servicedesk op.

WallArtBonds

Perfecte dienstverlening! Zowel de jongens van sales als dames van service waren uiterst vriendelijk. dank allen!!

Hi,
Bedankt voor je review. Het doet ons goed om te lezen dat het je allemaal goed is bevallen!

Bart

Goed geregeld allemaal

Hi Bart,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad.

Marco

Uitstekend, vakkundig en behulpzaam. De gratis verhuisbus én de ophaalservice zijn ons prima bevallen.

Groenen Vastgoed BV

Fantastisch geholpen door vestiging Amsterdam, chauffeur was keurig op tijd om de spullen op te halen en was zeer behulpzaam.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat alles zo goed bevallen is!

JacuzziVerhuurHolland

Goede ervaring met Boxx!

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad.

Gary lischer

Top ervaring

Hi Gary,
Bedankt voor je review. Goed om te zien dat je een fijne ervaring bij ons hebt gehad!

By mofi

Mijn ervaring met dit bedrijf hoe moet ik dat omschrijven heel jammer 2 boxen gehuurd in Schiedam 861 en 713 ook alles netjes betaald, een aanhanger gehuurd alles in de bus en de aanhanger gedaan 2... Mijn ervaring met dit bedrijf hoe moet ik dat omschrijven heel jammer 2 boxen gehuurd in Schiedam 861 en 713 ook alles netjes betaald, een aanhanger gehuurd alles in de bus en de aanhanger gedaan 2 mensen geregeld die mij wilde helpen en gezellig naar Box opslag Fortuna weg 10 in Schiedam
wat schets mijn verbazing op mijn Boxx 861 zit al een slot op, ik naar de ander zit ook een slot op, hoe kan dit nu.
Ik gebeld is al een gedoe om iemand überhaupt aan de lijn te krijgen situatie uitgelegd, wordt ik doorverbonden, puntje bij paaltje geen box meer van 12M3, plus en dit is helemaal idioot mensen kunnen zelf een box toe-eigenen zonder dat te melden, dit zei de vrouw die ik aan de lijn had, schiet mij maar lek
daar sta je dan met je spullen aanhanger voor niks gehuurd 2 sloten gekocht ook voor Niks en dan de tijd die je hebt besteed.

Marcel

De huur ging prima! Het is alleen jammer dat de borg en teveel betaalde huur na anderhalve maand nog steeds niet terug betaald is ondanks meerdere telefonisch toezeggingen.
Het is uiteindelijk...
Het is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen na een schriftelijke toezegging van Boxx is het goed afgehandeld

Hi Marcel,
Bedankt voor je review. Fijn dat het goed is opgelost en nogmaals onze excuses voor de langere afhandel periode.