Je aankoop wordt beschermd

Verda

Wat een drama. Ik heb gebeld met dit bedrijf. Op hun website geven ze aan dat ze alles voor je kunnen regelen, de verhuizing + verhuislift. Ofwel ‘Wij doen’, zoals ze dat noemen op hun website....

Goedemiddag,

Bedankt voor je reactie. Wij vinden het enorm jammer dat je ons bedrijf zo ervaren hebt.

Wat waarschijnlijk niet helemaal goed over is gekomen is dat we door de grote belangstelling onze eigen verhuispakketten tijdelijk helaas niet kunnen aanbieden. Om huurders niet teleurstellen zijn wij in deze drukke periode een samenwerking aangegaan met een extern verhuisbedrijf. Wij zorgen ervoor dat dit bedrijf contact met de huurder opneemt waarna de huurder zelf verhuishulpen en een eventueel een lift kan regelen. Een iets andere constructie, maar op deze manier kunnen verhuizers en opslag toch samen geregeld worden.

Nogmaals onze excuses en we vinden het vervelend dat we je niet direct een oplossing hebben kunnen bieden.

Mirjam

Super service, aardige mensen aan de telefoon. En geweldige chauffeurs. Bij het inladen Piet een enorm vriendelijke, behulpzame man en bij het uitladen Denny, een kunstenaar achter het stuur en ook...

Martijn

Goed, telefonisch soms lastig te bereiken. Maar de goede service en flexibiliteit maken dit zeker goed.

Todd Phillips

Impossible to get on the phone. Also, booking times for delivery seem impossible to get, so I'm doing it myself instead.

Dear Todd,

Thanks for your feedback.
We're sorry that you experienced problems when reserving a day and time to empty your box. When it's busy it can be that the day and time of your preference is no longer available. We strive for good accessibility and will take this as a point of improvement for our service.

Kind regards,

Marie-Jose Verdam

Toen ik de eerste keer spullen ging afleveren was het hek kapot...
Ik heb maandenlang geen facturen gehad en geen automatische afbetalingen gehad. Uiteindelijk is het wel netjes opgelost.

Beste Marie-Jose,

Vervelend dat de eerste keer dat je jouw spullen kwam leveren het hek defect was. Fijn om te horen dat de facturen netjes zijn opgelost.

Siham Achaaoui

Positief

Raymond Lim

Goede ervaring.

Verena Zoon

Prettig. Snelle reacties en prettige medewerkers.

Beste Verena,

Bedankt voor de positieve feedback.