Roxanne

Wij 'hebben' al tien jaar een Boxx opslag. Na veel gedoe een aantal jaren geleden nu weer enorm gezeik: al drie maanden geen huur ontvangen, telefonisch noch via de mail bereikbaar. Toezegging dat... Wij 'hebben' al tien jaar een Boxx opslag. Na veel gedoe een aantal jaren geleden nu weer enorm gezeik: al drie maanden geen huur ontvangen, telefonisch noch via de mail bereikbaar. Toezegging dat er uiterlijk 15 december betaald zou worden, maar nee, en ook geen enkele communicatie meer hierover. Directeur Erwin Fleer, Ruud Evers en Marloes Louwrink lijken er met het geld vandoor. Graag dringend contact AUB!

Misleid Boxx Opslag en directeur Erwin Fleer haar investeerders?
Misleid Boxx Opslag en directeur Erwin Fleer haar investeerders?

Directeur Erwin Fleer koopt met geld van investeerders eigen woonboerderij. Pas op!
Boxx directeur Erwin Fleer gebruikt geld van beleggers om prive aankopen te doen!

En dat terwijl...

En dat terwijl Erwin Fleer weet dat het bedrijf 500,000 euro per maand verlies draait.

Zo stelt ook het FD:

In de brief van tijdelijk Boxx-ceo Jan van der Kleij staat ook dat de Boxx-directie twee keer is gesommeerd om geld van beleggers terug te storten, dat in privé is gebruikt. Het gaat om €1,3 mln, dat onder meer besteed is aan de aankoop en beveiliging van een woonboerderij in Friesland.

Als je aandelen koopt in Boxx, mag de directeur dat geld dan gebruiken om een eigen boerderij te kopen? Klinkt als een zaak voor de politie en justitie.

B. van Schagen

In Juni 2023 is er waterschade in mijn opslag units bij Boxx Almere vastgesteld. Tevens was een infestation van ratten in de opslag. Ik heb een claim ingediend met fotos van de schade van mijn... In Juni 2023 is er waterschade in mijn opslag units bij Boxx Almere vastgesteld. Tevens was een infestation van ratten in de opslag. Ik heb een claim ingediend met fotos van de schade van mijn inboedel en alle door Boxx gevraagde informatie ingediend. Sindsdien is niemand meer bereikbaar en word er niet meer geantwoord op mijn emails en telefoontjes. De schade aan mijn inboedel is ontstaan door nalatigheid van Boxx en zij zijn voor de schade hoofdelijk aansprakelijk. Het is ongelofelijk dat een bedrijf dat opslag aanbied zo iets laat gebeuren, de schade is blijvend en onherstelbaar. Het ergste is het totale gebrek aan begrip en verantwoording bij Boxx. Helaas ben ik genoodzaakt dit nu via de rechtbank op te lossen. Iets waar Boxx inmiddels al aan gewend blijkt te zijn gezien de vele klachten over de zeer slechte service and opslagkwaliteit.

Marcel

Hoezo failliet?

Oplichters: Bedrijf is failliet!
Bedrijf is failliet! Pas op! Oplichters:

- Directeur Erwin Fleer neemt prive geld op van nieuwe investeerders.

- Kan haar obligatiehouders...
Oplichters: Bedrijf is failliet!
Bedrijf is failliet! Pas op! Oplichters:

- Directeur Erwin Fleer neemt prive geld op van nieuwe investeerders.

- Kan haar obligatiehouders en investeerders niet meer betalen.

Ik probeer nu al 3 dagen contact te krijgen. Krijg vriendelijke mensen aan de lijn of op de chat: maar dat zijn medewerkers die niet werken bij Boxx opslag en zij kunnen we dan ook niet helpen,... Ik probeer nu al 3 dagen contact te krijgen. Krijg vriendelijke mensen aan de lijn of op de chat: maar dat zijn medewerkers die niet werken bij Boxx opslag en zij kunnen we dan ook niet helpen, anders dan het bericht doorzetten. Maar teruggebeld worden door Boxx.... helaas. Ze beloven van alles op de site: maar helaas maken ze dat (nog) niet waar.

k

BOXX Gaan failliet, wegwezen!

Onze verhuizing verliep hartstikke soepel dankzij de verhuizers Danny en Henk. Binnen een uur was de klus geklaard. Bedankt mannen!

Machiel Karels

Ben eigenaar van een aantal garages bij Boxx Opslag en begrijp de negatieve recencies niet. Het is een dynamisch bedrijf met een grote expansiedrift. Heb bewondering voor hetgeen tot op heden tot... Ben eigenaar van een aantal garages bij Boxx Opslag en begrijp de negatieve recencies niet. Het is een dynamisch bedrijf met een grote expansiedrift. Heb bewondering voor hetgeen tot op heden tot stand is gekomen en de open communicatie, ook met Erwin Fleer, als hierom gevraagd wordt. In mijn optiek verdiend Boxx het om gesteund te worden. Tot op heden is Boxx alle verplichtingen richting mij nagekomen en dit vertrouwen is er ook voor de komende jaren.