Len

De goedkoopste bij mij in de buurt en vriendelijke service. Bedankt.

B

Gaan failliet, wegwezen!

Wie werkt er nog? Niemand bereikbaar

Hi,
Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. We zijn te bereiken via het telefoonnummer 088 262 12 12

Niemand bereikbaar

Sarphati

Super slecht bereikbaar

Boxx Obligatiehouder

Oplichters: Bedrijf is failliet!
Bedrijf is failliet! Pas op! Oplichters:

- Directeur Erwin Fleer neemt prive geld op van nieuwe investeerders.

- Kan haar obligatiehouders...
Oplichters: Bedrijf is failliet!
Bedrijf is failliet! Pas op! Oplichters:

- Directeur Erwin Fleer neemt prive geld op van nieuwe investeerders.

- Kan haar obligatiehouders en investeerders niet meer betalen.

- Is verliesgevend (inkomen lager dan uitgaves)

- Geen open/eerlijke communicatie met investeerders

- Wilt oude investeerders met nieuwe investeerders afbetalen (Ponzi!!)

Erwin Fleer steelt geld van Boxx

Recent heb ik aandelen gekocht van Boxx, met het idee dat de financiering gebruikt zou worden om de organisatie te sterken.

Wat blijkt... Erwin...
Erwin Fleer steelt geld van Boxx

Wat blijkt... Erwin Fleer steekt het geld gewoon in eigen zak!!!!!

En dat terwijl de organisatie verlies maakt, en haar renteverplichtingen al niet meer kan voldoen aan investeerders.

Rechtzaken zullen spoedig volgen (en zijn er al).

Voor meer informatie verwijs ik u graag naar de stichtingen voor certificaat-, en obligatiehouders (SCBOG, SOBO, en BOGCUA).

INVESTEER NIET!

Halil-simsir@hotmail.nl

Altijd klaar voor hun mensen

Hi Halil,
Bedankt voor je review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service.

R.Windsant

Nee geen leuk contact gehad. Probeer al vier keer door te geven dat de rekening niet klopt. En mailtje gestuurd dat ik de volgende keer de afschrijving zou storneren. Nu alleen weer een mail... Nee geen leuk contact gehad. Probeer al vier keer door te geven dat de rekening niet klopt. En mailtje gestuurd dat ik de volgende keer de afschrijving zou storneren. Nu alleen weer een mail ontvangen dat als ik niet binnen 5 dagen betaal komt er 5 euro bij. Nou dan ik krijg ik nog 20 euro van boxx.
R.Windsant

Hanny

Goede service, nette units en fijn contact.

Hi Hanny,
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat het zo goed bevalt!