Lauren

Ik huur al ruim een opslag en wilde een week geleden een buffetkast opslaan. Mijn opslag zit op de eerste etage, maar de lift bleek kapot. Toen ik belde, kreeg ik doodleuk te horen dat ze er nu niks... Ik huur al ruim een opslag en wilde een week geleden een buffetkast opslaan. Mijn opslag zit op de eerste etage, maar de lift bleek kapot. Toen ik belde, kreeg ik doodleuk te horen dat ze er nu niks aan konden doen en of ik het niet met de trap kon doen. Ik ben zwanger. En voor mijn partner was het onmogelijk om die kast in zijn eentje omhoog te tillen. Gelukkig waren er anderen die wilden helpen. Ze zijn er verder ook niet meer op teruggekomen en mailadres is niet te vinden. Service is dus niks. Opslag verder prima en goedkoop, maar zonder werkende lift…

Ben Agb

Zeer zorgvuldig en snel

Gerrit

Prima oplossing en snel geregeld!

Jansen

In eerste instantie was er iets mis gegaan met de afgesproken afmetingen van de garage waardoor ik niet kon opslaan wat ik wilde. Maar meteen is er door meerdere medewerkers gezocht naar een andere... In eerste instantie was er iets mis gegaan met de afgesproken afmetingen van de garage waardoor ik niet kon opslaan wat ik wilde. Maar meteen is er door meerdere medewerkers gezocht naar een andere oplossing en dat is goed gelukt. De communicatie was hierin duidelijk en volgens afspraken. Uiteindelijk zeer tevreden met de oplossing.

Matthis

Helemaal top, super service.

Het reserveren van de box en het verdere afhandelen van het contract en zo is snel en soepel verlopen. Prettig te woord gestaan.

Goed geholpen door Aäron, heel klantvriendelijk

Https://lawned.nl/aanmelding-boxx

Https://lawned.nl/aanmelding-boxx

Snel en accuraat geholpen.
Wordt snel teruggebeld, aantal m3 samen doorgelopen. Er wordt snel geappt/gemaild en gereageerd op vragen.

A. Olie

Na telefonisch contact was alles snel geregeld.