OB

Slechte dienstverlening die ik ooit heb ervaren bij een bedrijf. Houd geen enkele rekening met de klant en voor opslag zou ik een ander bedrijf aanbevelen. Bespaart een hoop narigheid.

Hi,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring bij ons hebt gehad. Wellicht kun je een mail sturen naar service@boxx.nl. Dan kunnen zij met jou opzoek naar een passende oplossing.

Saf, Vermeule

Inladen van spullen goed en snel. Verder slechte communicatie over opeens veranderende prijzen en geen korting terwijl ik recht zou hebben op eerste 12 weken 50%.

Hi Saf,
Hi Saf,
Bedankt voor je review. Hiervoor kan je een mail sturen naar service@boxx.nl. Zij kunnen jouw hiermee verder helpen en kijken of er wellicht iet mis is gegaan. Hopelijk ben je zo voldoende geïnformeerd.

Belle, Gaaff

Snelle service, vriendelijke hulp bij het inladen vd boxx

Hi Belle,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over ons!
Boxx Opslag

Het ophalen van de spullen ging erg snel met een goede service. Ik ben benieuwd of het terugbrengen van de spullen ook zo goed geregeld is.

Hi,
Bedankt voor je review. Onze verhuizers zullen er voor zorgen dat je volgende ervaring net zo goed zal zijn!

Serkan, Sarioglu

Super

Hi Serkan,
Bedankt voor je review!

Zeer positief

Hi,
Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is gegaan.

Tot nu toe heel goed!

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat alles goed verloopt.

Lennaert, Peeters

Eenzijdig prijzen verhogen vind ik niet echt sjiek. Ik kan ook geen mail vinden waarin dit aangekondigd is.

Beste Lennaert,
Beste Lennaert,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het niet soepel is verlopen. Uiteraard kun je een mail sturen naar service@boxx.nl. Zij zullen dan met jou kijken naar een passende oplossing.

Bedankt voor je review!

Lique, Jonkers

Prima!

Hi Lique,
Bedankt voor je review! Goed om te zien dat je een goede ervaring hebt gehad.