Was rommelig in het begin en slecht bereikbaar. Later prima.

Hi,
Bedankt voor je review en feedback. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar, we zullen kijken naar de issues om dit te verbeteren.

Marcel, Hartman

Prima alles is prima gegaan

Hi Marcel,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad!

Bedankt voor je review!

Mandy, Sipahelut

Goede locatie en goede service

Hi Mandy,
Bedankt voor je review. Goed om te zien dat je een fijne ervaring bij ons hebt gehad!

Joline, Rodermans

Heel goed

Hi Joline,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad.

Bedankt voor je review.

Bedankt voor je review.
Boxx Opslag

Slecht bereikbaar en ik word dan ook niet terug gebeld. Voel mij ook bedrogen, omdat het slotje niet eenmalig maar elke maand gerekend wordt. En jullie verhogen je tarieven per 9-12 maar sturen... Slecht bereikbaar en ik word dan ook niet terug gebeld. Voel mij ook bedrogen, omdat het slotje niet eenmalig maar elke maand gerekend wordt. En jullie verhogen je tarieven per 9-12 maar sturen daarover pas een mail op17-12. Dit horen jullie toch van te voren aan te kondigen. Ik vind het echt schandalig.

Hi,
Bedankt voor je review en feedback. Het slotje is inderdaad eenmalige kosten. Onze excuses voor het ongemak. Zou je een mail kunnen sturen naar service@boxx.nl? Dan kunnen zij jou verder helpen.

Aidan, Kelly

Box is perfect, customer service can be better

Hi Aidan,
Thank you for your review and feedback. We will take a look at this to see how we can improve.
Kind regards,