Marco

Uitstekend, vakkundig en behulpzaam. De gratis verhuisbus én de ophaalservice zijn ons prima bevallen.

Hi,
Bedankt voor je review. Het doet ons goed om te lezen dat het je allemaal goed is bevallen!

Groenen vastgoed bv

Fantastisch geholpen door vestiging Amsterdam, chauffeur was keurig op tijd om de spullen op te halen en was zeer behulpzaam.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat alles zo goed bevallen is!

JacuzziVerhuurHolland

Goede ervaring met Boxx!

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad.

Gary lischer

Top ervaring

Hi Gary,
Bedankt voor je review. Goed om te zien dat je een fijne ervaring bij ons hebt gehad!

By mofi

Mijn ervaring met dit bedrijf hoe moet ik dat omschrijven heel jammer 2 boxen gehuurd in Schiedam 861 en 713 ook alles netjes betaald, een aanhanger gehuurd alles in de bus en de aanhanger gedaan 2... Mijn ervaring met dit bedrijf hoe moet ik dat omschrijven heel jammer 2 boxen gehuurd in Schiedam 861 en 713 ook alles netjes betaald, een aanhanger gehuurd alles in de bus en de aanhanger gedaan 2 mensen geregeld die mij wilde helpen en gezellig naar Box opslag Fortuna weg 10 in Schiedam
wat schets mijn verbazing op mijn Boxx 861 zit al een slot op, ik naar de ander zit ook een slot op, hoe kan dit nu.
Ik gebeld is al een gedoe om iemand überhaupt aan de lijn te krijgen situatie uitgelegd, wordt ik doorverbonden, puntje bij paaltje geen box meer van 12M3, plus en dit is helemaal idioot mensen kunnen zelf een box toe-eigenen zonder dat te melden, dit zei de vrouw die ik aan de lijn had, schiet mij maar lek
daar sta je dan met je spullen aanhanger voor niks gehuurd 2 sloten gekocht ook voor Niks en dan de tijd die je hebt besteed.

Marcel

De huur ging prima! Het is alleen jammer dat de borg en teveel betaalde huur na anderhalve maand nog steeds niet terug betaald is ondanks meerdere telefonisch toezeggingen.
Het is uiteindelijk...
Het is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen na een schriftelijke toezegging van Boxx is het goed afgehandeld

Hi Marcel,
Bedankt voor je review. Fijn dat het goed is opgelost en nogmaals onze excuses voor de langere afhandel periode.

Martijn

Bizar slecht, AFRADER

Hi Martijn,
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat wij niet aan jouw verwachtingen voldeden. Onze excuses daarvoor.

Carina

Wil de gehuurde box door 2 personen laten gebruiken. Al een aantal x naar Boxx gebeld om een 2de mobiele nummer te noteren. Word vriendelijk te woord gestaan en gezegd dat het wordt geregeld. Dat er... Wil de gehuurde box door 2 personen laten gebruiken. Al een aantal x naar Boxx gebeld om een 2de mobiele nummer te noteren. Word vriendelijk te woord gestaan en gezegd dat het wordt geregeld. Dat er teruggebeld wordt de volgende dag. echter duurd de dag wel erg lang bij Boxx. Er is nog steeds niets geregeld. Erg jammer dit. Op dit moment niet aan te bevelen.

Hi Carina,
Hi Carina,
Bedankt voor je review. Vervelend dat het nog niet is geregeld, onze excuses hiervoor. Zou je een mail willen sturen naar service@boxx.nl met het telefoonnummer die toegevoegd dient te worden. Dankjewel!

Marcel

Hi Marcel,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het huren goed ging! Jammer dat je een minder goede ervaring had met het terug storten. Hopelijk is dit issue nu opgelost. Vooralsnog zal ik hiervan een melding maken zodat dit wordt gecontroleerd en (mocht het nog niet jouw kant op gekomen zijn) opgelost.

Bymofi

Als bedrijf heb ik een box gehuurd in Schiedam 18 m3 op site van Boxx Opslagverhuur staat een Bedrag van EUR 79 per maand
wat schets mijn verbazing wordt er een bedrag van Euro 100 in rekening...
wat schets mijn verbazing wordt er een bedrag van Euro 100 in rekening gebracht
Reden in Schiedam geen samenvoeg korting omdat zij al de goedkoopste zijn daar is toch raar

Hi Bymofi,
Hi Bymofi,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het niet geheel soepel verloopt. Je kan een mailtje sturen naar service@boxx.nl voor het verschil in kosten. Zij kunnen dan even met jou meekijken en verder helpen!
De samenvoegkorting is een actie en dus niet altijd en overal geldig, helaas.