Willy

Voor mij alleen maar positieve ervaringen! Een prettige, kundige adviseur die, ook op kritische vragen, snel en eerlijk antwoord gaf èn altijd gedane beloftes nakwam.
Het glaszettersbedrijf...
Het glaszettersbedrijf dat in een week tijd, op een zeer professionele wijze, een enorme klus verrichtte. En snel na de afronding, de inspectie en het nieuwe energielabel in huis.
En dit alles binnen 3 maanden tijd!

Simone

Ben heel goed geholpen en bijzonder tevreden met de service en de warme voeten, en betaal daarnu ook nog minder voor.

Melanie

Wij werden via onze adviseur in contact gebracht met Boxduurzaam voor het verduurzamen van nieuw aan te kopen woning. Wij werden snel terug gebeld voor het maken van een afspraak en daarna goed... Wij werden via onze adviseur in contact gebracht met Boxduurzaam voor het verduurzamen van nieuw aan te kopen woning. Wij werden snel terug gebeld voor het maken van een afspraak en daarna goed geadviseerd en geholpen door de duurzaam adviseur. We gaan de zonnepanelen en ons glas vervangen. We wachten de planning af maar zijn dik te vreden over de manier waarop we geholpen zijn.

Jan

Wij hebben spouwmuurisolatie en zonnepanelen aangeschaft bij BOX duurzaam, goede prijs kwaliteitsverhouding voor de service en de geleverde producten. De BTW teruggave werd ook door BOX geregeld.

Daniëlle

Prima service. Ook goede opzegservice van mijn vorige contract bij leverancier. Dit kan nog weleens verkeerd gaan. Prijs/kwaliteit is heel goed. Tevreden klant en raad dit bedrijf aan.

Brigitte

Ik ben tevreden over de service en de uitvoering door box duurzaam. Vriendelijke mensen.

Janssen

Zeer slecht, Zelfs de langslopende soap in Nederland is nog een beter verhaal dan dit ! Slechte service, onbeschoft personeel, doen absoluut niet wat ze beloven en de koop ontbinden onmogelijk ! Ga... Zeer slecht, Zelfs de langslopende soap in Nederland is nog een beter verhaal dan dit ! Slechte service, onbeschoft personeel, doen absoluut niet wat ze beloven en de koop ontbinden onmogelijk ! Ga hier niet mee in zee ! Heb je dat al wel gedaan zorg dan rap dat je je geld terug krijgt. Bij mij zit de rechtsbijstand er al op ! Zijn mij geen ster waardig #hufters

e.hoeder

Slecht advies, Geen zaken doen met Box Duurzaam. Box Duurzaam is een advies bureau maar ze hebben geen verstand van zonnepanelen.. via hun zonnepanelen besteld, volgens Box konden er 10 geplaatst... Slecht advies, Geen zaken doen met Box Duurzaam. Box Duurzaam is een advies bureau maar ze hebben geen verstand van zonnepanelen.. via hun zonnepanelen besteld, volgens Box konden er 10 geplaatst worden . Echter toen hun ingeleende aannemer langs kwam, bleek dit niet zo te zijn, Box heeft niks gemeten en gewoon vanuit Google Maps een foto gemaakt met vierkantjes erop, Volgens die aannemer mocht ik blij zijn dat er plek was voor 7 panelen, en dat ze sowieso die dag niet geplaatst konden worden met een ladder maar er moest een hoogwerker voor komen, Box heeft ook hier geen rekening mee gehouden. Met 7 panelen ben ik niet akkoord gegaan en heb de volgende dag netjes Box gebeld dat ik de koopovereenkomst ontbind. Hier waren ze niet blij mee maar heb ze een Mail en aangetekende brief gestuurd om de koop overeenkomst te ontbinden en mijn aanbetaling terug wil ontvangen, ik zou terug gebeld worden..dat gebeurde dus niet, 1 week gewacht en weer heb ik ze gebeld, nu kreeg iemand anders aan de lijn en klant vriendelijk was ver te zoeken, ik kreeg te horen dat ze ermee bezig zijn en waarom ik niet gewoon akkoord ga met de 7 panelen..nog maar een keer gezegd dat ik de koop overeenkomst gewoon ontbind en dat ze mijn aanbetaling gewoon moeten terug storten..ik zou weer terug worden gebeld ..en u raad het al niks gehoord..paar dagen gewacht en weer naar Box gebeld en weer kreeg ik iemand anders aan de lijn, aangeven dat ik nu van hun wil horen wanneer ik mijn aanbetaling terug krijg..weer wordt er gezegd we moeten dit uitzoeken en bellen u terug...Nu heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld..B.T.W. ik sta gewoon in mijn recht om de koop over eenkomst te ontbinden vanwege het feit dat Box Duurzaam niet kon waar maken wat ze hebben aangeboden.

Vries

Het leek allemaal heel goed geregeld, maar uiteindelijk viel het ons wel tegen. Het duurde erg lang voor we de subsidie ontvangen hadden. Vervolgens leek het onmogelijk om af te lossen. Ook vonden... Het leek allemaal heel goed geregeld, maar uiteindelijk viel het ons wel tegen. Het duurde erg lang voor we de subsidie ontvangen hadden. Vervolgens leek het onmogelijk om af te lossen. Ook vonden we de afwerking van het glaszetten (kitranden etc) niet naar tevredenheid. Wij zouden het niet nog een keer doen.

Richard

De adviseurs weten niet goed waar ze over praten als je wat ingewikkelde vragen stelt. Daarnaast komen ze hun afspraken niet na. Ze bellen niet af en komen noet opdagen, als ze zeggen we mailen... De adviseurs weten niet goed waar ze over praten als je wat ingewikkelde vragen stelt. Daarnaast komen ze hun afspraken niet na. Ze bellen niet af en komen noet opdagen, als ze zeggen we mailen komende week dan zit je 2 weken later nog eye wachten op een mail. Je maakt speciaal met de sales manager een afspraak om de slechte ervaringen die je hebt met de accountmanagers te delen, stuurt hij op de dag van afspraak snel iemand anders. Kortom waardeloos bedrijf met een hoog irritatiegehalte. Niet mee in zee gaan en gewoon zelf rond kijken naar isolatie bedrijven. Het geheel ont zorgen doen de juist niet want je moet er zelf achter aan zitten wil je contact met ze krijgen.