Niek

Na deskundig advies besloten om zonnepanelen te laten plaatsen. Zeer tevreden over de snelheid en plaatsing van de panelen

Reactie Box Duurzaam:

Box Duurzaam is u dankbaar voor deze review en aanbeveling. Veel plezier met de zonnepanelen.

Arthur

Duidelijke uitleg, snelle levering/plaatsing

Reactie Box Duurzaam:

Veel dank, dat u Box Duurzaam aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw panelen.

Henk

Van begin tot eind prima verlopen. Deskundig advies , vriendelijke mensen en goede kwaliteit.

Reactie Box Duurzaam:

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf en het plaatsen van uw review.

MT van Meeteren-Rijgersberg

Goed telefonisch bereikbaar en klant contact.

Reactie Box Duurzaam:

Dank voor uw positieve review.

Veenstra

Zonnepanelen snel geleverd en gemonteerd. Prima bedrijf.

Jolanda Peijen-van Hoof

Alles vonden wij prima en ook dat alles zo vlot verliep. Van het begingesprek tot het leggen.

Reactie Box Duurzaam:

Fijn dat alles zo vlot is verlopen. Wij wensen u veel zonuren toe.

Nathan Walaardt

Duidelijke service, makkelijk contact te maken. Maakt voor een vlotte ervaring

Reactie Box Duurzaam:

Veel dank voor deze fijne review

A. Luong

Vriendelijk, professioneel, behulpzaam (que uitleg)

Reactie Box Duurzaam:

Bedankt voor uw review, fijn dat u Box Duurzaam zo prettig heeft ervaren.

Asperdt

Topbedrijf

Reactie Box Duurzaam:

Fantastische review, wij zijn u dankbaar.

Leonie

Via onze hypotheekadviseur in contact gekomen met Box Duurzaam. Het contact met Box Duurzaam hebben wij als zeer prettig ervaren, ze hebben de communicatie met de leverancier van de zonnepanelen... Via onze hypotheekadviseur in contact gekomen met Box Duurzaam. Het contact met Box Duurzaam hebben wij als zeer prettig ervaren, ze hebben de communicatie met de leverancier van de zonnepanelen uitermate goed georganiseerd. Binnen korte termijn is ons dak voorzien met het gewenste aantal panelen. Top!!

Reactie Box Duurzaam:

Bedankt voor u positieve review, fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om Box Duurzaam extra onder de aandacht te brengen. Veel plezier met uw zonnepanelen.