J. Helle

Alles is prima geregeld!

J

Ze beloofden mij dat ik in aanmerking voor een subsidie kwam. daarvoor moest minstens 12m2 glas worden geplaatst en ze hadden beloofd dat dit zou gebeuren. Het bedrijf dat het glas heeft geplaatst... Ze beloofden mij dat ik in aanmerking voor een subsidie kwam. daarvoor moest minstens 12m2 glas worden geplaatst en ze hadden beloofd dat dit zou gebeuren. Het bedrijf dat het glas heeft geplaatst heeft die boodschap niet van ze doorgekregen. Het lijkt me wiedes dat als je adverteert dat je letterlijk alles uit handen neemt, dat het er ook onder valt dat je er voor zorgt dat die subsidie er ook komt. Door dit matige werk van Box Duurzaam loop ik behoorlijk wat geld mis (meer dan 1000 euro) en de boodschap van Box was: had je maar moeten opletten.

M. Konings

Zeer prettige ervaring met een deskundige adviseur, die echt de tijd voor ons nam om alle mogelijkheden te bespreken.

J. Helle

Alles goed geregeld, precies zoals was aangegeven.
Alles goed geregeld, precies zoals was aangegeven.
Een aantal dingen verduurzaamd en we betalen nog minder dan hiervoor. Duidelijk verhaal en goede ondersteuning bij verkrijgen van isolatie, glas en zonnepanelen, maar ook subsidie en een nieuw energielabel.

Ronald Hogervorst

Vak bekwame mensen die mij hebben geholpen met het adviseren van het juiste pakket zonnepanelen. En ook de begeleiding van alle zaken rond om de aanvraag en de afhandeling heb ik als zeer prettig... Vak bekwame mensen die mij hebben geholpen met het adviseren van het juiste pakket zonnepanelen. En ook de begeleiding van alle zaken rond om de aanvraag en de afhandeling heb ik als zeer prettig ervaren
Met vriendelijke groet Fam Hogervorst

Ter Hage

Doet niet waar ze mee adverteren

Mitch

Eerst netjes telefonisch te woord gestaan om vervolgens een afspraak in te plannen met een adviseur. Het gegeven advies was top betreft de verduurzaming. In onze situatie waren spouwmuren en... Eerst netjes telefonisch te woord gestaan om vervolgens een afspraak in te plannen met een adviseur. Het gegeven advies was top betreft de verduurzaming. In onze situatie waren spouwmuren en zonnepanelen de oplossing

Robin

Een geweldige service van begin tot en met het eind van het traject. Vakbekwame mensen die weten waar ze het over hebben. Top service!

Bart

Vanaf het eerste moment goed contact en vriendelijk geholpen er moest veel gebeuren een aanspreekpunt is dan super!

Echt topservice!