P

Mijn ervaring.
Voordat je een bedrag betaald hebt antwoorden ze netjes op al je vragen en emails. Eenmaal betaald hoor je niets meer van ze.
Ik heb begin oktober ruim 11000 euro betaald...
Mijn ervaring.
Ik heb begin oktober ruim 11000 euro betaald voor panelen wij hebben nu nog steeds geen panelen ook laten ze niet horen / weten wanneer de panelen gelegd worden. Steeds is er een andere smoes. 11000 euro kwijt al een maand zonder er iets voor terug te krijgen. De heer Marsman verzint ook van alles, totaal onbetrouwbare prutsers.

Reactie Box Duurzaam:

Beste mijnheer Henken,
Beste mijnheer Henken,
Wij vinden het jammer te moeten lezen dat u klaarblijkelijk ontevreden bent over onze dienstverlening. Het klopt dat u begin oktober een aanzienlijk bedrag betaald hebt om zonnepanelen te installeren. De installatiedatum stond gepland op 5 oktober. Deze installatie is echter door u op 3 oktober afgezegd. Het is algemeen bekend dat de wachttijd om zonnepanelen te installeren kan oplopen tot 6 maanden. De nieuwe installatiedatum is op 21 november. Anderhalve maand nadat u had afgezegd. Wij betreuren het zeer dat u ons afschildert als onbetrouwbare prutsers nu de waarheid aanzienlijk genuanceerder ligt.
Team BOX Duurzaam

T

Firma is heel erg slecht te bereiken. Erg onpersoonlijk en onsamenhangend verhaal. Gebrekkig advies en informatie. Geen transparantie in het proces. Weinig vertrouwen in een goede afloop.

Never en nooit meer, komen afspraak niet na. Deugd helemaal niet van, wij zijn niet de enige gedupeerde.

John Wilfred

Niets te klagen. Erg tevreden over hun adviezen en de uitvoering. Alles is conform afspraak afgehandeld. Ben er wel tevreden mee. En hopelijk scheelt het veel in de gas en stroomrekening nu we... Niets te klagen. Erg tevreden over hun adviezen en de uitvoering. Alles is conform afspraak afgehandeld. Ben er wel tevreden mee. En hopelijk scheelt het veel in de gas en stroomrekening nu we zonnepanelen hebben en isolatie.

Van Hout

Goede ervaring

Robert

Samen met onze financieel adviseur zijn wij met BOX duurzaam in contact gekomen. Alles is snel opgepakt en geregeld. Op een later tijdstip gaan we de andere maatregelen laten uitvoeren. Nu eerst de... Samen met onze financieel adviseur zijn wij met BOX duurzaam in contact gekomen. Alles is snel opgepakt en geregeld. Op een later tijdstip gaan we de andere maatregelen laten uitvoeren. Nu eerst de zonnepanelen geplaatst. Bespaart ons weer veel op de energierekening.

Miranda

Uitstekende service!
Vriendelijk personeel en zonnepanelen snel vakkundig geplaatst

Nouws

Poging 2 van plaatsen

Poging 2 van plaatsen

Nouws

Echt niet aan beginnen, zijn hier heel lang mee bezig geweest, personeel gaat op de loop, steeds weer een andere adviseur over de vloer. Beloven gouden bergen, komen afspraken niet na. Leugen op... Echt niet aan beginnen, zijn hier heel lang mee bezig geweest, personeel gaat op de loop, steeds weer een andere adviseur over de vloer. Beloven gouden bergen, komen afspraken niet na. Leugen op leugen, als de Pinokkio Award zou bestaan dan wint Box hem zeker te weten. Ze hebben nergens verstand van, weten niet waar ze over praten. Dit is de grootste soap van Nederland.

Igor

Via mijn hypotheekadviseur zijn wij in contact gekomen met box duurzaam. Prettig bedrijf. mensen komen hun afspraken na en de zonnepanelen zijn ook nog is binnen twee maanden gelegd.