Daniëlle

Ik heb al een paar jaar een energiecontract bij ze naar volle tevredenheid. Sinds kort ook zonnepanelen. Service was goed. Zowel aan de voorkant als nadat de zonnepanelen waren gelegd. Meer dan... Ik heb al een paar jaar een energiecontract bij ze naar volle tevredenheid. Sinds kort ook zonnepanelen. Service was goed. Zowel aan de voorkant als nadat de zonnepanelen waren gelegd. Meer dan tevreden. Een echte aanrader!

Jacqueline

Super geregeld! Via onze hypotheekadviseur in contact gekomen met BOX Duurzaam. De communicatie verliep soepel en de zonnepanelen lagen al snel op het dak.

ontevreden klant

In 1 woord SLECHT !
In 1 woord SLECHT !
Een korte beoordeling, communicatie is gewoon echt slecht, emails worden niet beantwoord, daarnaast is terug bellen ook heel moeilijk voor ze. Dingen beloven die ze nooit waar kunnen maken zijn ze ook heel goed in en nog veel meer dingen die er gebeurd zijn maar dat is te prive om hier te plaatsen. al met al, ga nooit met ze in zee.

Marijke

Wij zijn zeer tevreden, alles is goed afgehandeld. Gewoon een aanrader.

Jorn

Aangemeld via mijn hypotheekadviseur. Alles is gewoon goed geregeld en uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden. Een aanrader!

Bas Knol Bruins

Woning verduurzamen van A tot Z(orgeloos)????
Woning verduurzamen van A tot Z(orgeloos)????
Na installatie vd panelen was een vd panelen al snel defect. Ik probeer sinds november 2022 dit paneel vervangen te krijgen. Gegeven de garantie moet dat geen probleem zijn. Echter er wordt geen opossing geboden. Het enige wat ik heb vernomen is dat het installatiebedrijf Edit BV en Box Duurzaam naar elkaar verwijzen voor een oplossing. Ik word niet op de hoogte gehouden van het verloop en van wat ik mag verwachten. Moet er telkens zelf achteraan bellen en voel mij als klant niet serieus genomen terwijl ik wel een aanzienlijk bedrag heb geinvesteerd. Inmiddels heb ik verscheidene malen gebeld en gemaild zonder resultaat. Tot nu toe zeer teleurstellend en zeker niet zorgeloos!!!

konings

Erg goed geholpen en zeer tevreden over de geleverde kwaliteit

M

Samen met onze financieel adviseur ben ik met BOX duurzaam in contact gekomen. Goed geadviseerd en geholpen. Aanrader!

Jessica Moerdijk

Goede begeleiding en advies met de aankoop van zonnepanelen